Против хибридната форма на обучение в ТУ–София

Коментари

#202

Желая да имам възможност да провеждам упражненията си онлайн, ако боледувам или съм COVID-19 положителен. Не е редно да имаме в един ден онлайн и присъствено, защото не всеки може да стигне до домът си за 15 минути. Задължителното присъствие трябва да е съобразно дали студентите разполагат с нужните условия у дома за провеждане на упражнението.

(София, 2020-11-19)

#205

Това е нелепо

(София, 2020-11-19)

#206

Против съм хибридната форма на обучение

(София, 2020-11-19)

#207

Подписвам, защото е абсолютно недообмислено и глупаво решение в настоящата обстановка да бъдем пуснати в хибридна форма на обучение

(Разлог, 2020-11-19)

#217

Мисля че здравето е преди всичко

(Ямбол, 2020-11-19)

#225

Решението, предвид сегашното положение, е нелогично и до степен нечестно спрямо пътуващи студенти от провинцията,които,в случаи,пътуват за 1 упражнение до София

(Хасково, 2020-11-19)

#226

Защо съм си в Р.С.Македония и процеса да ходим е доста труден с ПЦР тест, с карантини,...

(Щип, 2020-11-19)

#229

Не съм съгласен с тази “ХИБРИДНА” форма на обучение

(Петрич, 2020-11-19)

#234

Подписвам защото смятам че ще пътувам в рискови условия за да успея да посетя занятия, и комбинирането на упражнение и след това онлайн лекция в градския транспорт докато пътувам би било неефективно.

(Стара Загора, 2020-11-19)

#236

Подписвам, защото не съм съгласен с присъствената форма на обучение предвид ситуацията и всичко, което се случва в държавата.

(Кюстендил, 2020-11-19)

#239

Заповедта не е помислена за хора които не са от София

(Гоце Делчев, 2020-11-19)

#242

Подписвам се, защото смятам, че провеждането на присъствена форма на обучение е опасно както за нас, така и за близките ни. По този начин пренасяме вируса, като пътуваме от родните си градове към София и обратно.

(Благоевград, 2020-11-19)

#243

Твърдо против съм тази хибридна форма на обучение, по простата причина, че по новата заповед трябва да съм присъствено само в понеделник и през седмица в петък, а по другите дисциплини онлайн. Мисля, че всички колеги, които не са от София, са на същото мнение.

(Пазарджик, 2020-11-19)

#245

Подписвам тази петиция защото не е разумно при такъв голям брой положителни тестове и смъртни случай да се извършват присъстввни занятия.

(София, 2020-11-19)

#255

Подписвам, защото не мисля че при толкова много болни случаи тряба да се връщаме присъствено дори то само за лабораторни упражнения.

(Русе, 2020-11-19)

#260

Това е една не толкова добре измислена система

(София, 2020-11-19)

#261

Подписвам, защото по програма не е удачно да имаме 15 минути между лекциите и упражненията, които уж трябва да ни стигнат, за да се приберем да караме онлайн лекцията или да отидем на упражнението след нея. Мобилния ни интернет и батериите на телефоните ни не са безгранични, а за живата връзка са необходими, ако за тези 15 минути не успеем да се приберем.

(Стара Загора, 2020-11-19)

#263

Нелогични действия на университета.

(София, 2020-11-19)

#270

В 4-ти курс не виждам нуждата да се излагаме на ненужен риск предвид, че напълно успешно се изпълняват упражненията.

(Хасково, 2020-11-19)

#274

Не намирам смисъм в хибридното обучение. Трябва да не вляза в лекциите , за да стигна навреме за упражненията , да не говорим за опастността от КОВИД 19 .

(Люляково, 2020-11-19)

#283

Ситуацията в света се влошава а и при нас. От Сърбия съм и ми е трудно за пътуване също, няма международен транспорт единственият транспорт е да намерим някой с коли който идва в София.

(Димотровград, 2020-11-19)

#284

Се страхувам да не се разболея от корона вирус, вече съм го изкарал и е ужасно, все още се възстановявам.

(София, 2020-11-19)

#286

Няма смисъл в това!

(Пазарджик, 2020-11-19)

#294

формата на обучение според мен е грешен

(Сандански, 2020-11-19)

#297

Хибридната форма на обучение не ме устройва. Или всичко присъствено, или всичко онлайн. За да седя 3 дена в София и да пътувам по време на лекции, не благодаря!

(Пирдоп, 2020-11-19)

#305

Подписвам, защото не искам да излагам на риск себе си и своите близки, също така няма да имам възможност да водя просъствено занятия засега.

(Троян, 2020-11-19)

#307

Абсолютно безумие е да се кара присъствено обучение в рискова обстановка, при положение, че моята специалност е компютърно и СОФТУЕРНО инженерство. Абсолютно всяко едно упражнение се осъществява с помощта на компютърно устройство, което аз също си имам вкъщи.

(Gorna Orqhovica, 2020-11-19)

#311

Няма абсолютно никакъв проблем упражненията да се провеждат дистанционно.

(Ловеч, 2020-11-19)

#314

Не съм съгласна с хибридното обучение и не откривам смисъл да излагаме здравето си на опастност, за да отработим упражнения които така или иначе няма да помогнат за усвояването на знания в тази форма на обучение.

(Елена, 2020-11-19)

#316

Здравейте, подписвам петицията, защото смятам за неприемлива заповедта, така като доста от колегите не са от гр. София и живеят доста далеч и не е финансово изгодно хибридното обучение. А това за колегите, които не се чувстват добре и са под карантина даже няма и да споменавам, защото няма да стигне мястото! Благодаря за отделеното внимание!!

(София, 2020-11-19)

#328

Подписвам защото съм против ходенето в университета при 5000 заразени за ден . Не може всички университети да са онлайн, а ние да сме присъствено като точно моята специалност се занимава с дистанционните неща и не виждам проблем в това те да се преподават и дистанционно

(Ямбол, 2020-11-19)

#336

Смятам за некоректно решението за връщането на присъствените занятия имайки предвид нарастването на заразените и починалите от вируса, спрямо нас студените и спрямо преподавателите! Също така тъй като базата в университета не позволява реалното осъществяване на опитите предвидени за съответното упражнение, не виждам смисъл те да бъдат присъствени! Дали ще седим в нас и ще си слушаме само сухата материя от упражненията или ще седим на стол в университета и ще правим същото няма голямо значение при условие, че така или иначе НЕ СЕ ПРАВЯТ ОПИТИ!

(София, 2020-11-19)

#337

Подписвам, защото не е колегиално към болните. И защото е опасно за всички.

(Нова Загора, 2020-11-19)

#338

Подписвам, защото не всеки е във София и може така хибридно да учи.

(Стара Загора, 2020-11-19)

#342

Ами, болен съм и ще заразя останалите :(

(Хасково, 2020-11-19)

#350

Подписвам тази петиция, защото смятам, че за момента каквато и да е форма на присъствено обучение не е подходяща. Има твърде много случаи на ковид и това не застрашава толкова студентите, колкото по-възрастните им близки, както и преподавателите. Не всички студенти са от София и не виждам причина да трябва да седят в София само заради 1 или 2 присъствени упражнения.

(София, 2020-11-19)

#354

Не смятам, че смесената форма на обучение е адекватно решение, като се има предвид епидемиологичната обстановка в страната и света и високата заболеваемост и смъртност, които растат с всеки изминал ден. Моето мнение е, че каквито и мерки да се вземат няма да бъдат достатъчни, за да ни предпазят от евентуално боледуване. Доста от нас живеят със своите родители, някои с баби и дядовци, и по този начин рискуваме и тяхното здраве. Най-отговорното решение според мен е да ограничим социалният контакт максимално, което може да се случи с отдалечена форма на обучение. Нека бъдем отговорни в тези тежки времена!

(София, 2020-11-19)

#363

Или нека бъде отдалечена форма, или присъствена!

(Плевен, 2020-11-19)

#365

Неморално е!

(Козлодуй, 2020-11-19)

#377

Подписвам, защото това е пълна глупост. На фона на толкова болни да ни карат да се събираме по 15/20 души в мслки стаички за 2,3 часа. При положение и че времето става студено и няма възможност за проветряване.

(Стара Загора, 2020-11-19)

#379

Според хибридната форма на обучение безмислена, излагаме се на риск и същевременно се обърква учебния процес

(Панагюрище, 2020-11-19)

#391

Не е удачно точно в тази ситуация с Covid19, както в България, така и вцелия свят, да ни задължават да бъдем присъствено, колкото и да не ни се вярва вирусът съществува, дори и да ни лъжат с бройките. Мисля че здравето и живота на студентите и учителите е по ценно от тези въпросни лабораторни упражнения. В тази ситуация с финансовото затруднение, семсйтвата на студентите, които са от далечните градове на България трябва да заделят доста голяма сума, за да изпратят своите студенти да учат присъствено за 2 упр на седмица... Това е апсурдно решение от страна на ректора на ТУ!

(Silistra, 2020-11-19)

#399

Пълна простотия или онлайн, или редовно, каква е тая глупост хибридно

(Бургас, 2020-11-19)