Подписка за запазване на обучението от 5-ти до 7-ми клас в МГ

Quoted post


Гост

#870 Re:

2012-03-11 14:07

Законопроектът ще си стигне до "най-високите етажи на властта" и без ваша помощ – като бъде внесен за гласуване в НС. И какво като се забавят нещата? И след година да бъде приет, това едва ли е от значение, тъй като за 2012-13 година прием в 5-ти клас, дори да бъде приет законопроекта, ще има. #864: -  

 

Учудваща и на моменти уникална в проявите си неспособност да схванете елементарни неща. Математическите гимназии и обучението в тях след 4 клас са се доказали като изключително полезен и ефективен начин за обучението на децата.И тъй като в този закон не се търси полезност и ефективност.Никъде не се говори за тези неща.Нещо повече, с този закон се поставят под въпрос фундаментални принципи, като например достъпът на деца до качествено образование.Може би ще кажете, че в конституцията никъде не се казва, дори "добро" образование?Да, това би трябвало да стане с този "нарочен" закон.Вместо това този закон не споменава никъде МГ.Защо?Ученици на МГ са доказали по целия свят, че са уникални.Имат безспорни резултати.Не отричаме, че за талива успехи са необходими и предподаватели.И въпреки това, нищо за тях.Пречи се и се спира развитието на тези световно успешни, функциониращи, математически ядра.Това е абсурдно.Може би ще кажете, не всички МГ-та са такива.Отговорът е пак елементарен.За да имаш добри училища, трябват добри добри учители.С какво стимулира принципала преподавателите.С нищо.Нито в стария, нито в новия.МГ са скъпи училища. Трябват добри преподаватели.Какво е например съотношението мъже/жени в ИТ бизнеса, и какво е при учителите по ИТ в образоанието.И защо е така?Този закон е пагубен за нацията.И затова трябва да бъде променен.

Отговори


Гост

#873 Re: Re:

2012-03-11 16:16:14

#870: - Re:

Ами то и ЕГ не се споменават! Достатъчно е само гимназии, без значение какви точно. Казано е, че гимназиите са 8-12 клас. Повече не е и нужно. И медалите ли искате да описват в закона?

Добри учители има във всяко едно училище. За съжаление същото важи и за лошите педагози. Ако получават по-високо възнаграждение, по-добри ли ще са учителите в МГ? Според мен, не! Призвание, любов към децата и работата са нужни! Заплатите на всички са едни и същи, но едни си изпълняват задълженията, а други ядат в час и си говорят по телефона, вместо да работят с децата – те си се подготвят сами. IT специалист едва ли би станал учител, дори за по-висока заплата – трудно се работи с деца (особено със сегашното поколение). В училищата най-често сега отиват тези, които не могат да се реализират другаде – не говоря за преподавателите с дългогодишен стаж като такива (те са много малко).