НЕ!!! на безумната Заповед № РД- 11-750/05.06.2013 г. на АПИ

Свържете се с автора на петицията

Тази тема за дискусия е автоматично създадена с петицията НЕ!!! на безумната Заповед № РД- 11-750/05.06.2013 г. на АПИ


Гост

#1

2013-06-12 06:54

Бих искал само да знам до колко часа в петък е работното време на чиновниците в София - за да е в сила заповедта от 16 часа.

Гост

#2

2013-06-12 10:38

Трябва да я отменим тази заповед, та ако ще и със стачни действия. "Детето докато не заплаче, майката не го взима"

Гост

#3

2013-06-12 10:43

Заповед № РД-11-750/05.06.2013 Г. е абсолютно безумие! Нарушава се не само нашето конституцонно право на труд,подлагат се на изпитание както шофьорите, така и т.нар. "туристи", които ще се налага да пътуват в кордон от товарни автомобили, отбити отстрани по пътищата ни без необходимите елементарни хигиенни изисквания. Ще се нарушат производствените графици на нашите клиенти и техните партньори.
Апелираме институциите да се научат да работят съгласувайки действията си, както и да вземат под внимание съображенията на съответния бранш!
8

#4

2013-06-12 10:46

Уважаеми транспортни работодатели, как така не заплащате на шофьорите си?, а видите ли се грижите за не човешките условия при които живеят и работят те. Крайно време е да започнете да се съобразявате с изискванията на Европейският Съюз и да спазвате регламент 561. Щом държавата каже че ще има забрана за движение на товарни автомобили и водачите да починат от зверската експлоатация, ще се съобразите. Мога да ви уверя че ако полицията не гонеше западните транспортни фирми, в българските транспортни ферми ще работят хора от изтока.
Спиро

#5 Re:

2013-06-12 11:17

#4: 8 -

Другарю "Водач на т.а. над 12 тона",

1. Научете се да се изразявате и пишете правилно и без грешки;

2. Не смесвайте темите и не давайте квалификации по материя, която очевидно ви е непозната;

3. Очевидно не ви ясно, че "Държавата" сме ние самите;

4. Вникнете в смисъла на нещата, и когато и/или ако това се случи вероятно ще разберете , че основния акцент е не върху прилагането на процесната забрана, а върху липсата на условия тя да бъде прилагана-паркинги, битови условия, инфраструктура и пр., наличието на които би било и във ваша полза.


Гост

#6

2013-06-12 12:11

GOLIAMO BEZUMIE I BEZHABERIE

Гост

#7 Re: Re:

2013-06-12 12:17

#5: Спиро - Re:

Радвам се че се справям добре с българския правопис. 1946 година цялата интелигенция на България е ИЗБИТА  от бедните комунисти, тези които не са избити са избягали на ЗАПАД. Та с инструкторите от СССР които започват да преподават в ВУЗ не сте научили нищо . Поради тази причина България е най бедната страна в света. По въпросите на транспорта също не знаете нищо, защото социалистическото ви мислене се заличава поне със смяна на поне 5 поколения. ...............

Шефката

#8 Re: Re: Драги ми Смехурко,

2013-06-12 13:12

#5: Спиро - Re:

Ти що не си дигнеш мързеливия задник и да идеш някъде на почивка, щото който го мързи да работи се опитва да дава акъл на другите как да си вършат работата, как да плащат и как да живеят. Това, че сам си се обесил на собствения си клон от неграмотни излияния, лишени от какъвто и да е смисъл и разсъдък и това, че смесваш ЕО 561 с ненормалната Заповед № РД- 11-750/05.06.2013 г. показва блестящо твоите познания и компетентност по "въпросите на транспорта"- срам за този, който те вземе на работа, позор за шофьорската гилдия, която иначе уважавам. Не ми е ясно къде се слагаш в схемата, на социалистическото мислене и инструкторите от СССР, да не би да си се отървал от тая закалка, или си от ония избитите или избягали на Запад? Ако работодателите не ти плащат - ПОТЪРСИ ВИНАТА В СЕБЕ СИ! За мързела лек няма.


Гост

#9

2013-06-12 14:10

Безумие
Hornet

#10

2013-06-13 16:44

Шефке,не е мързел.Този юнак се е заседял на някой сандък,понаслушал е нещо от ЕШК,и си мисли че знае всичко.Той си мисли,че работодателите са му длъжни да му плащат.Да му плащат колкото взима един немски шофьор в собствената си държава,а от него да се иска само да кара със всички произтичащи от това последствия---изпочупен камион( щото видиш ли камиона имал каско),повредена стока( имало ЧМР-застраховка),навъртяни излишни километри,щото така го водело навито,но всичко това за сметка на работодателя.
Накратко казано един от многото некадърни трактористи,които навлязоха в тази професия и изядоха хляба на немалко достойни нейни представители.