Против безхаберието в БГ посолството в Лондон

Свържете се с автора на петицията

Тази тема за дискусия е автоматично създадена с петицията Против безхаберието в БГ посолството в Лондон


Гост

#1

2016-03-02 09:35

Защото искам да бъда обслужвана бързо, компетентно и вежливо. Да не чакам навън в студа и дъжда, а да има вътре приемна /чакалня/. Да не се притеснявам, ако съм бременна, че може да се напишкам, защото нямам достъп до намиращите се в посолството /явно за лична употреба/ тоалетни. И най-важното отношението на служителите към клиентите да не бъде на елементарно ниво. Достатъчно сме унижавани и подценявани , за това че сме в чужда държава.
Държа много копие от Етичния кодекс на служителите от посолството да бъде поставено на ЛИЧНО място , да се вижда и чете от всички клиенти. По този начин ще накараме служителите да го прочетат поне веднъж и да се съобразяват с него !!!

Гост

#2

2016-03-02 11:22

Защото ме е срам от начина на работа на Българското посолство в Лондон.
CLIENT_X

#3

2016-03-02 11:35

nai veroyatno shepa glupaci s neopravdano ego rabotqt tam


Гост

#4

2016-03-02 14:28

Защото е крайно време в Българското Посолство Да се променят работното време с клиенти,отношението и най-вече да има тоалетна за нуждите на клиентите.

Гост

#5

2016-03-02 14:30

Otnoshenieto v Bg posolstvoto e tochno kakto v Bg v raznite instancii,UZHASNO!Pochivnite im dni sa kakto ot Bg taka i ot tuk,e?Mnogo chakane,bavno i mudno ,losho da ne kazha otvratitelna komunikacia po telefona,ako triabva da se popita neshto.

Гост

#6

2016-03-02 15:37

Аз съм една от тези, унижени българки от отношението на персонала - като "чрез нас акт за раждане не се издава ами само с пълномощно до някой от България" от подвеждащата информация, не запознатостта им със законите и липсата на чакалня и тоалетна за тези, които не са им симпатични въпреки че са МНОГО бременни.
Липсва и отделно гише информация - на което да работи някой знаещ законите и безумно липсва система за пореден номер клиент, което води до пререждане - пак според това дали си им симпатичен. Едни чакат по 6 месеца за паспорт, а други минават така, едни пътуват с часове за да идат до там и им се казва , че има много хора за това да дойдат друг ден....

Гост

#7

2016-03-02 16:18

Подписах, защото е крайно време да работят нормално като всички нас, а не до обяд. Не да почиват на официални бг празници , както и на почивните дни в UK. И са изключително груби

Гост

#8

2016-03-02 17:51

Благодаря ви за инициативата.Малко е да кажа,че съм отвратена и ужасена от отношението на работещите в нашето посолство.Един единствен път ми се наложи да чакам и се надявам да е последен.Няма организация,няма човешко отношение.Това не е нормално.Някак си сме свикнали с това отношение и поведение в България.Понякога се разправяме,вдигаме скандали или просто си мълчим,защото сме на зор.Ама и тук ли?"Дамите",които работят там....ще спра до тук.

Гост

#9

2016-03-02 18:23

Podpisah peticiata zastoto smiatam che rabotata na konsulskata slujba e neefikasna imaiki vpredvid narastvastia broi na balgari koito imat nujda ot uslugite I. Bezobrazno e da chakash 5-6 meseca za da ti doide chasa za podnoviavane na lichen dokument da ne govorim che pri edin opit za zapisvane na chas predi niakolko godini komputara mi se napalni s virusi. Slujitelite ne zachitat pravoto na lichno prostranstvo na bulgarskite grajdani pri praveneto na snimki I si pozvoliavat komentari koito zasiagat dostoinstvoto ti s cel da se pochuvstvash unijen. Tova se sluchi na men I dasteria mi predi mesec. Kraino vreme e rabotestite tam da razberat che te se namirat v UK a ne v Bulgaria kadeto vsichko e pozvoleno.

 


Гост

#10

2016-03-03 17:45

Zashtoto ne znayat zakonite i pravqt horata na ludi

Гост

#11

2016-03-03 17:46

Ако видите опашка пред някое посолство в Лондон не се чудете-Българското е!!!

Гост

#12

2016-03-03 21:39

Podpisax peticiqta, zashtoto e krayno vreme slujitelite v posolstvoto da razberat, che sa postaveni tam za da ulesnqvat, a ne da sazdavat prechki na xorata potarsili uslugite im.

Гост

#13

2016-03-04 19:41

Защото съм потърпевша от безхаберието на служителите там

Гост

#14

2016-03-05 08:39

Винаги ходя до посолството с детската количка. Няма рампа и я качвам сама по стълбите. Няма тоалетна за външни хора а на вратата охраната ми говори на ти все едно се познаваме от години. Случвало ми се е да звъня на телефоните дадени в сайта им и никога не отговарят. Служителките на гишетата са груби.