„Против прекомерните рестрикции за електрическите тротинетки – настояваме за разумни и ефективни решения!“

Коментари

#401

@

Лазар Василев (Пазарджик, 2025-07-20)

#402

Не искам да спират тротинеткиге!!

Mariq Vasileva (Златарица, 2025-07-20)

#403

Не съм съгласен с новите закони.

Милен Иванов (София, 2025-07-20)

#405

Съм съгласен с исканията на тази петиция.

Благой Мечкаров (София, 2025-07-20)

#412

Прекомерни изисквания

Светослав Гюрмезов (Пловдив, 2025-07-20)

#413

Защото това е най удобното ми превозно средство за къси разстояния в градска среда!

Пенчо Георгиев (Стара Загора, 2025-07-20)

#414

Подписвам защото нововъведените правила за иепс са не приемливи вместо да ограничават движението им да създават веолоалей по който да може да се карат и дане се пречи на автомобилните шофьори

Dimitar Iliev (Plovdiv, 2025-07-20)

#423

Не съм съгласен

Павел Дулев (Белене, 2025-07-20)

#426

Не желая хора, които не знаят какво е това ИЕПС тротинетка да определят законите.
Не живеем в Северна Корея, нещата не се решават със забрани.

Светослав Дойков (Пазарджик, 2025-07-20)

#427

Защото се придвижвам с електрическа тротинетка и ми е удобно и бързо.

Юлиан Христов (София, 2025-07-20)

#428

Не е нормално такива ограничения за хора над 18 годишна възраст!!! Не е нормално да иска да се забранява всяко едно нещо ,което в полза на хората и пестят пари от него !!!

Николай Тодоров (Варна, 2025-07-20)

#436

Защото няма никакъв смисъл от тези допълнителни закони,които се налагат!
1во няма кой да следи за спазването им
2ро веднъж направиха закон не е нужна да се променя толкова мн пъти,все пак 1 път да го разгледам и да съм наясно с правилата!
3то бъдете в полза на гражданите не на собствените си идеали!
4то да не се допускат лица под 16 год на такава тротинетка
5то направа на повече велоалеи все пак виждате че се предпочита бързият и екологичен начин на предвижване,бъдете с народа,не с малоумните ви прищявки!

Стефан Калчев (Добрич, 2025-07-20)

#437

Прекомерни мерки за движението по пътищата

Aleksandar Hristov (Burgas, 2025-07-20)

#438

Подписвам, защото всяка вечер се прибирам и отивам на работа с тротинетка и няма как да не я карам в тъмната част на деня

Никола Димитров (София, 2025-07-20)

#443

Не одобрявам гласуваните промени, защото по този начин се дескриминират водачите на ел. тротонетки / никъде не са упоменати велосипеди в това число и ел. велосипеди, собствениците на които се движат,където си искат и също развиват над 25 км/ч /.

Мартин Минов (Пловдив, 2025-07-20)

#448

Подписвам,защото това е екологичен и икономичен начин за придвижване.

Диляна Цанева (София, 2025-07-20)

#453

Подписвам защото съм против да е забранено карането в вечерни часове повечето тротинетки светят повече от уличното осветление съгласен съм за рег.номера но за застраховка е безсмислено повечето шофьори на пътя на коли и мотори са с купени книжки

Феликс Гоббер (Пловдив, 2025-07-20)

#463

Защото всичко е страшна простотия държавата гледа как да вземе и последната стотинка на народа вместо да се въведат възрастова граница за тези превозни средства аз имам и всекидневно си карам тротинетката съгласен съм да има някакъв контрол но чак забрана то тогава трябва да бъдат забранени и електрическите автомобили....

Борислав Тихолов (Русе, 2025-07-21)

#467

Подписвам се защото всичко е корупция и искане на пари за бюджета

Даниела Петкова (Видин, 2025-07-21)

#468

Аз също съм водач на ел. Тротинетка, но си спазвам законите и съм на 33г.

Даниел Димитров (Петърч, 2025-07-21)

#469

няма такъв травматизам за тези правила и застраховки тва че 20 деца на 12г. са се пребили понеже родителите съм им купили 2 киловата тротинетки,НЕ значи че всичко живо трева да пълни бюджета и гушите на застрахователната мафия между 40-100лв., при услови че има мотопеди под 50кб,без нищо,велосипеди ит.н, всичко е да съ пълни бюджета на Теменужка за тва София ше дишат Кюомур....⚠

радо кръстев (ботевград, 2025-07-21)

#470

Искам да попитам господата,къде в България има направена велоалея.?Къде в България шофьорите спазват правилата за движение?Аз лично използвам тротинетката си за да отида на работа и да се върна.

Анелия Ангелова (Девня, 2025-07-21)

#471

Против тези строги наказания зарди шепа деца без контрол

Петко Петков (Бургас, 2025-07-21)

#477

Очевадно промените в закона са просто, за да се източат още едни пари от народа. Как въпросните промени ще спрат децата да карат като луди, които те са основните причинители на инцидентите с тротинетки!?

Това би навредило единствено на хора като мен - с книжка, познавайки законите и карайки съвестно, опитвайки се да използвам тих и екологичен начин на транспорт, ограничавайки ме да мога да ползвам тротинетката си само през деня и плащайки и данъци все едно съм с МПС, но без почти никакви изградена инфраструктура като специализирани паркинги за тротинетки, велоалеи и т.н.

Александър Чеширов (Пловдив, 2025-07-21)

#483

...

Методи Делчев (София, 2025-07-21)

#486

Защото не съм съгласен с тази глупост

Pepi Danailov (София, 2025-07-21)

#487

Подписвам се защото тези, които гласуваха поредната тъпотия са нелигитимно избрани и са прости до безобразие. Това, което гласуваха е просто рестрикция, която не регулира нищо. Тия тиквеници нямат акъл да регулират нищо освен заплатите си и обществените поръчки на свои хора и отклоняват вниманието от своите престъпления за сметка на група хора, която иска да се придвижва ефективно в недобре урбанизираните градове по тяхна вина. Аз искам не само отмяна на поредния им тъп закон, а да подават оставка и да изчезват от държавата докато на хората не им омръзне до степен в която добрите хора стават лоши и безкомпромисни.

Мартин Велчев (София, 2025-07-21)

#488

Защото са прекалени мерките и засягат всички водачи по еднакъв начин, а не се взима под внимание възраст, наличие на шофьорска книжка и други

Георги Тодоров (Пловдив, 2025-07-21)

#493

С това пазарувам с това ходя на работа,дал съм си парите преди 2 години и заради малоумни хора и малки деца не искам да го отнасям!

Петър Петров (Ботевград, 2025-07-21)

#499

няма велоалеи .По същата тази логика трябва и колелетата да забранят

златка кюлюмова (Септември, 2025-07-21)

#500

Защото регистрацията им е абсурдно нещо което няма да доведе до безопасност нито на пешеходците нито на водачите на тротинетки.
Съгласен съм регистрацията да е за над 25км/ч.

Мирослав Стоилов (Варна, 2025-07-21)

#502

Това е не логично и не разумно решение, взето уш от компетентни и образовани висшепоставени управляващи! Срамота е ! Борим се за екология! Искахте въвеждане за закон да не пътуваме сам човек в автомобил! Сега това ?!?
Кой ви избра? Народа ли? Не мисля!!!
Срам! Срам! Срам!
За Българския лев да не повдигаме темата! Единица в регулация със световна стойност и признатост!
Вие сте СРАМ за нас!!!

Boris Симеонов (София, 2025-07-21)

#507

Подписвам защото вече съм без книжка вече 7 месеца, още не ми е излязла кръвната, а съм сигурен че ще е отрицателна ( живеем в държавата на Ъпсурдите )

Светослав Николаев (Варна, 2025-07-21)

#512

Подписвам, защото не съм съгласна, с прекалените ограничения, основно спирането на тротинетките в тъмната част на деня. Има доста велосипедисти, който се движат без осветление.
Нека има наказания и глоби за хората които не спазват изискванията, но не и да се ограничават всички. Все пак живеем в демократична държава

Силвия Крумова (Пловдив, 2025-07-21)

#519

В разрез мойте права

Георги Мицов (Благоевград, 2025-07-21)

#526

Това с тъмна част на денонощието е най голямата глупост която някой може да измисли. Спрете и моторите вечер като осветяемост тротинетката ми се вижда много повече от тях а и щом ще плащаме граждански да имаме и права а не само задължения!!!!!

Пламрн Пенков (Варна, 2025-07-21)

#532

Не е редно да се ограничава бъдещето на екологичния и евтин транспорт. С приетите предложения става практически невъзможно да се ползва тротинетка за транспорт до работа в зимните дни, когато денят е по-къс. Законите наказват всички граждани и ги лишават от възможността за алтернативен и модерен начин за транспорт, който може да бъде безопасен.

Борис Симов (София, 2025-07-21)

#534

Не съм съгласен всичи промени относно елкетрическите тротинетки , особенно забраната за движение в тъмната част на денонощието , по тази логика и колелата независимо дали са електрически или не трабва да се спрат. Което е пълен абсурд , много хора ги използват за транспорт до работа и обратно и не всеки работния му ден проключва по светло, в това число и на мен.

Илиян Айдаров (София, 2025-07-22)

#535

Тротинетката ми не вдига повече от обикновено колело и не е опасна

Невяна Михалева (Варна, 2025-07-22)

#538

Не съм съгласен с мерките, които искат да въведат като закон. Особенно за гражданската отговорност, която ще струва почти колкото за лек автомобил.

Илхан Мехмедов (Варна, 2025-07-22)

#550

Законът който измислят депутатите е безумна глупост.

Иван Иванов (Шумен, 2025-07-22)

#554

Гражданската застраховка цели само и единствено да се взимат още данъци от фалиралите им фирми, защото виждат че хората започват масово да ги ползват именно със същата цел, да намалят разходите си за транспорт, предимно от и за работа

Димитър Богданов (Ямбол, 2025-07-22)

#555

Не съм съгласна.Аз също карам тротинетка,която вдига 20км и с нея ходя на работа.Тя ми е голям помощник.

Светла Пенчева (Добрич, 2025-07-22)

#557

Неможе да страдаме всички заради безрасъдството на родителите и малките деца които нямат чувство за съхранение …
Нека да има закон който забранява карането на тротинетки от деца под 18 г и нез право на тунинговане с цел вдигане на км/ч

атанас стоименов (Пловдив, 2025-07-22)

#559

Защото карам от години тротинетка!

Елена Тодорова (Варна, 2025-07-22)

#564

не мисля че всички трябва да го отнасяме защото родителите гледат децата си трябва да има възрастова граница и според тази възрастова граница да се определят и киловатите на тротката

Георги Петров (Червен Бряг, 2025-07-22)

#566

Новия закон е твърде краен! Да, има нужда от ограничения и мерки, но това не е начина!

Божидар Колев (Сливен, 2025-07-22)

#570

Подкрепям

Нина Перимова (Пазарджик, 2025-07-22)

#574

Не съм съгласен

Ивайло Петков (Ям0ол, 2025-07-22)

#578

Предвидените промени в закона за движение по пътя са напълно неприемливи!
Забрана за движение през нощта!? Алоу, Северна Кореа ли сме?
Гражданска застраховка!? Стикери!?
По тази логика и велосипеди и пешеходци с гражданска. Всички участници в джиението с гражданска. Колко е нелепо само...
Оставихте децата и непълнолетните да ги карат без да имат нужните знания и умения за движение по пътищата и безнаказано за такива родители предоставили на децата си.
И сега всички под ножа. Ама няма значение, че си с Б,Ц,Д,Ме,Ре,МВР категория и караш тон, два и нагоре, за теб тротинетка през нощта не може? Пияници и маймуни...

Веселин Милков (Димитровград, 2025-07-23)

#584

Аз карам отговорно и внимателно повече от 5години.

Анелия Каракашева (София, 2025-07-24)

#585

Против съм новите правила, България е подписала зелена конвенция в ЕС, която гласи без вредни емисии 2050 година, тротинетката освобождава трафика, когато шофьор види човек на тротинетка нека бъде благодарен, че този на тротинетката не е в колата си на пътя да допринесе задръстването. Това е право на избор, всеки избира с какво да се придвижва, да не говорим, че има много други видове електрически превозни средства, има едноколки, има мотокрос колела на електричество, има велосипеди на електричество, какво правим с тях ? не може една гражданска да е 100 лева, колкото на един моторист дето може да вдига над 200км/ч.

Михаил Янакиев (Варна, 2025-07-24)

#589

Правилата са малоумни

Лъчезар Ангелов (Варна, 2025-07-24)

#593

Iskam da karam spokoino

Simeon Yurukov (Sofiq, 2025-07-24)

#594

Защото е екологично чист превоз.

Mihail Mihailov (Раднево, 2025-07-24)

#595

Защото куца нещо в цялата работа да карам с гражданска и пегистрация по вело алея

Svetoslav Todorov (Pleven, 2025-07-24)

#597

Придвижвам се ел.тротинетка от 5 години .За мен това е много добър , екологичен и евтин транспорт .Другата опция е отново в автомобила целогодишно , което ще натовари допълнително трафика и "чистия" въздух в Пловдив 😃

Стилиян Донев (Пловдив, 2025-07-24)



Платена реклама

Ще рекламираме тази петиция на 3000 човека.

Научете повече...