Петиция срещу увеличаване на годишните такси, платено обучение

Коментари

#402

Не е редно в ситуация на криза да увеличават таксите!

(Сливен, 2020-05-13)

#409

Подписвам,защото е безумно увеличението на студентските такси. По този начин много студенти ще бъдат принудени да прекъснат образованието си, за което са положили страшно много труд и са вложили и не малко пари.

(Пловдив, 2020-05-13)

#419

Подписвам защото съм против увеличението на таксите

(Пловдив, 2020-05-13)

#421

Издържаме студентка по фармация и знаем колко е непосилна таксата за платено обучение!

(София, 2020-05-13)

#424

Подписвам, защото увеличените такси са прекалено високи, повечето студенти ще останат принудени да прекъснат

(Асеновград, 2020-05-13)

#435

Подписвам, защото аз също съм студент по медицина- платено обучение! Подкрепям колегите от МУ Пловдив!

(София, 2020-05-13)

#443

В тази криза не искам по високи такси, това е безумие!!!

(plovdiv, 2020-05-13)

#457

Не смятам за правилно увеличението на годишната такса на студентите платено обучение. Съвсем скоро университетът намали таксата с около 200лв., а сега я увеличават с 2000лв. Това е тотално нелогично!

(Благоевград, 2020-05-13)

#465

50% по време на криза е безумие. А е нужно България да обучава повече млади хора по професии от здравеопазването /лекари, сестри, акушерки, лаборанти, физиотерапевти/, защото липсата на такива е огромна. Вместо да ги стимулират с намаля е на такса при показан отличен успех, те ще направят така, че да има отказали се и прекъснал по финансови причини.

(Пловдив, 2020-05-13)

#472

Подписвам, защото и аз съм студент платено обучение и дори сега таксите са изключително високи за българските стандарти, а нивото на образованието дори не ги заслужава!

(София, 2020-05-13)

#475

Заради икономическата криза породена от корона вирус пандемията не съм съгласен да има увеличение на таксите за обучение.

(Кърджали, 2020-05-13)

#476

Не смятам за основателни увеличенията на таксите, особено във времена на социална криза. Никой не казва причина за това, в посоченото решение на МС никъде не се споменават студентите платено обучение. Категорично необосновано, както всички други решения напоследък на МУ-Пловдив.

(Габрово, 2020-05-13)

#478

Подписвам, защото моята съвест не ми дава да си затворя очите пред това, което се случва на моите колеги. Какво бъдеще ще имаме ние? Питате ли се защо младите безразборно търсят изход в чужбина? Какво им давате вие като държава? Това не е отношението, което заслужават сумати хора, принудени да изберат платено обучение, защото само стотни не са им стигнали да запишат държавна поръчка. Защото това са тези, които се трудят, за да зарадват първо семейството си, което на цената на сумати лишения, изгражда бъдещето на своето дете, а впоследствие да зарадват и себе си, защото имат шанс да преследват мечтата си. Подписвам се, защото тази постъпка е лишена от разум, тази постъпка не просто слага окови на нечии мечти, но и създава онази огромна дупка на безнадеждност-първата крачка както към провалите в личен план, така и на национално ниво!

(Пловдив, 2020-05-13)

#481

Защото това са ненормално високи такси, които не е редно да се съобщават от днес за утре. Също така е на фона на задаваща се икономическа криза поради настоящите мерки свързани с вируса. Ние имаме сключен договор с давност 6 години. Редовно е, ако ще се повишават таксите то това да стане за кандидатстващите тази година, а не нас да ни хващат по средата на обучението.

(Пловдив, 2020-05-13)

#482

Подписвам, защото увеличаване на таксите за студенти е пълна пародия. Не всички имаме възможност да си позволим да харчим хиляди левове, при положение, че карантината доказа, че може и да се учи от вкъщи (курсове, които дават сертификати и т.н за значително по-ниски цени). :)

(Асеновград, 2020-05-13)

#489

Възмутена съм от безпричинното желание да се вдигнат изключително много вече високите такси за платено обучение

(Сливен, 2020-05-13)

#491

Не мисля, че е редно, особено в сегашната ситуация. Аз смятам, че висшите учебни заведения имат достъп до приличен бюджет, който при разумно разпределение е предостатъчен за протичане на обучението.

(Добрич, 2020-05-13)

#497

Подписвам петицията, защото съм категорично против увеличение в заварено положение! Такива промени, касаещи образованието на бъдещите медицински лица не е редно да бъдат приемани.

(Ловеч, 2020-05-13)

#498

Подписвам се защото, не намирам за коректно увеличението на таксите за студентите платено обучение

(Момчилград, 2020-05-13)

#503

Подписвам, защото смятам, че в тези тежки времена на пандемия, в които средствата на много семейства са ограничени, трябва да се проявява толерантност към желаещите да получат добро и достъпно медицинско образование.

(Пловдив, 2020-05-13)

#506

Сега е момент на криза и всички такси трябва да бъдат съобразени с положението в страната.

(Провадия, 2020-05-13)

#511

Подписвам,защото има колежка платено и искам да си останем такива.

(Чирпан, 2020-05-13)

#513

Защото няма основание да се увеличават таксите във момент на предстояща финансова криза. Таксите в редица университети са така или иначе завишени до безкрайност и без настоящото увеличение.

(Пловдив, 2020-05-13)

#519

Крайно съм възмутена от това предложение! По този начин студентите се демотивират и затова ще има дефицит на лекари.По този начин много умни студенти ще прекъснат обучението си, тъй като не всеки може да си позволи този разход.

(Асеновград, 2020-05-13)

#525

Тези такси са абсурдни! Ръкопляскахме на лекарите, плакахме, че няма млади и достатъчно лекари в България.
Същите тези МУ-та призоваха студентите да станат доброволци.
И сега им режат главите и ги лишават от възможността да продължат образованието си.

(Пловдив, 2020-05-13)

#537

Смятам, че е пълно безумие да се погазва по този начин бъдещето на медицината в България особено във времена, когато всички би трябвало да осъзнават колко жизненоважно е то! В обучението и изискванията към студентите разлика между платена и държавна поръчка няма!

(Пловдив, 2020-05-13)

#541

Твърдо против подигравка с бъдещи медицински лица

(Lovech, 2020-05-13)

#547

Подписвам, защото не виждам разлика в обучението на студенти, които са редовно обучение и тези платено. Защо студентите платено обучение трябва да бъдат с такива високи такси, след като нямат достъп до препаратите по анатомия извън учебните часове, за разлика от чужденците, които по всяко време ползват материалите. Плюс това , увеличение на таксите от над 40 процента, как звучи. Морално ли е това във време на пандемия когато хората останаха без доходи. По какъв начин се стимулират българските деца да учат медицина, като се увеличават таксите и се изнудват техните родители. На България им трябват медици, как - с увеличаване на таксите!

(Пловдив, 2020-05-13)

#550

Не смятам, че е редно на студентите заварено положение да бъдат вдигани таксите.

(Сопот, 2020-05-13)

#555

Защото тези суми са непосилни за един студент. Абсурдно е българските студенти по медицина и дентална медицина да се третират по този начин след като са едни от най-необходимите хора.

(Сливен, 2020-05-13)

#564

Увеличението е твърде голямо

(Пловдив, 2020-05-13)

#577

Искам да подкрепя моите колеги

(Пловдив, 2020-05-13)

#580

Мафията!!!

(Пловдив, 2020-05-13)

#587

Смятам, че увеличаването на таксите ще затрудни достъпа до медицинско образование и това ще намали броя на медиците. А ситуацията с Ковид показва, че имаме нужда от повече медици.

(Пловдив, 2020-05-13)

#589

Подписвам, защото според мен е абсолютно нередно да увеличават таксата на студенти влезли и подписали договор за една сума, без никакви основания и то в кризата в която се намираме в момента !

(Мездра, 2020-05-13)

#593

Защото мисля, че тази мафиотска структура вече минави всякакви граници. Не е допустимо хора(българи), които имат мечти и въпреки високите такси да продължат да се борят за образованието си, а някои да убитават техния прогрес!

(Асеновград, 2020-05-13)

#595

Защото е много несправедливо настоящия момент да се увеличават каквито и да е било такси. По-скоро би следвало следващата такса да бъде на 50% намалена ,защото качеството на обучение в момента не отговаря на цената, която плащат студентите и родителите им.

(Пловдив, 2020-05-13)

#598

Обучението в България трябва да е достъпно за млади български студенти с увеличението на вече много високите такси ще имаме все по-малко медици и фармацевти ( на които и сега имаме недостиг)

(Стара Загора, 2020-05-13)