Отмяна на НВО в 10 клас през 2021

Коментари

#47201

Подписвам, защото не е коректно провеждането на НВО в края на 10ти клас. Миналата година, когато бившите десетокласници учеха онлайн, им отмениха НВО-то и им дадоха дипломите без наличие на резултати от НВО. В момента ние се намираме в сходна(даже по-лоша) ситуация, защото миналата година учеха присъствено целият ПЪРВИ срок, който е основен, а сега ние “учим” предимно онлайн, имаме заметсници непрестанно, защото учителите боледуват, и нещата не се получават;докато се адаптираме с един учител, идва друг!

(Златарица, 2021-04-09)

#47202

Не е достатъчно онлайн обучението за нас. И не разбрах нищо,от уроците!!!

(Велико Търново, 2021-04-09)

#47203

Подписвам,защото не смятам за адекватно да се състои външно оценяване при тези учебни онлайн условия.

(Правец, 2021-04-09)

#47204

Подписвам, защото се страхувам за здравето си и с тия матури за мен ще е най-страшно, защото не искам да застрашавам здравето си и на околните!

(Етрополе, 2021-04-09)

#47205

Защото онлайн обучението, не дава възможност на учениците да изкарат вискоки оценки!

(Ценово, 2021-04-09)

#47206

Подписвам, защото е всеизвестен факт, че онлайн обучението е неефективно, и вследствие на това учениците биха показали доста ниски резултати на изпите, а също така, това доста би повлияло на бъдещите им планове.

(Yамбол, 2021-04-09)

#47207

НВО в края 10 клас е ненужен стрес за ученици, родители и учители. Оценките от тези изпити не служат за нищо. По-удачно е външното оценяване да се провежда само за тези, които не желаят да продължат образованието си в 11 и 12 клас.

(Долна Митрополиа, 2021-04-09)

#47208

Съм 10 клас xD!

(Карнобат, 2021-04-09)

#47209

Смятам, че матурите в 10 клас са ненужни, не са необходими.

(Стара Загора, 2021-04-09)

#47210

Подписвам, защото не е коректно провеждането на НВО в края на 10ти клас. Миналата година, когато бившите десетокласници учеха онлайн, им отмениха НВО-то и им дадоха дипломите без наличие на резултати от НВО. В момента ние се намираме в сходна(даже по-лоша) ситуация, защото миналата година учеха присъствено целият ПЪРВИ срок, който е основен, а сега ние “учим” предимно онлайн, имаме заметсници непрестанно, защото учителите боледуват, и нещата не се получават;докато се адаптираме с един учител, идва друг!

(Сливо Поле, 2021-04-09)

#47211

Поради установилите се условия на обучение, е неприемливо правенето на матура от учениците в 10ти клас.

(Добринище, 2021-04-09)

#47212

Подписвам, защото съм съгласна с останалите ми връстници.

(Лом, 2021-04-09)

#47213

Не трябва да има матури след 10-ти клас!

(Русе, 2021-04-09)

#47214

Подписвам, защото съм ученичка в 10ти клас и в онлайн обучението не мога да уча пълноценно, и да се подготвя на 100% за матура.

(Козлодуй, 2021-04-09)

#47215

Подписвам, защото смятам, че това безумие да държим матури в 10 клас за пръв път точно по време на пандемия е нещо нелогично и некоректно. Не желая да ставам част от жертвите на грешно взетите решения на държавата и министъра на МОН!

(царево, 2021-04-09)

#47216

Защото през онлайн обучението малко трудно запомняме учебният материал!

(Златарица, 2021-04-09)

#47217

Защото не е нармално да ги има поради обстановкана с ковид!

(Алфатар, 2021-04-09)

#47218

Защото са малоумни в това министерство,най-малоумното до сега!

(Силистра, 2021-04-09)

#47219

Подписвам, защото според мен материалът е много сложен и поради електронното обучение не може да бъде качествено усвоен.

(Трявна, 2021-04-09)

#47220

Смятам, че матурата е напълно излишна, когато сме онлайн обучение.

(Гурково, 2021-04-09)

#47221

Това онлайн обучение на нищо не ни учи

(Елена, 2021-04-09)

#47222

ПОРАДИ ЕЛЕКТРОННОТО ОБУЧЕНИЕ НЕ ОСВОЯВАМ ДОБРЕ СЛОЖНИЯ МАТЕРИАЛ!

(Дреновец, 2021-04-09)

#47223

Подписвам,защото не мисля че в тази ситуация с корона вирус е нужно ние 10ти клас да правиме матура. С онлайн обучението не може да се подготвиш за матурата и тя трябва да се отмени задължително. Както отмениха тази от миналата година така може и тази година заради ситуацията (няма да е честно иначе)!

(Белене, 2021-04-09)

#47224

Смятам, че онлайн обучението не е достатъчно, за да се подготвим за матурите за 10 клас.

(Панагюрище, 2021-04-09)

#47225

Това онлайн обучение на нищо не ни учи

(Медковец, 2021-04-09)

#47226

Подписвам, защото мисля, че аз и всички мои съученици не сме достатъчно добре подготвени, поради стеклите се обстоятелства и ние самите не сме сигурни в знанията си!

(Първомай, 2021-04-09)

#47227

Мисля че не трябва да имаме матури зареди обучението. Обучението ни не е достатъчно да се се правим тази година. Разбира се зареди епидемичната обстановка и онлайн обучението!

(Тутракан, 2021-04-09)

#47228

Защото смятам, че трябва да се отменят матурите в 10 клас, защото ги смятам за ненужни и непоказващи истинското ниво на учениците. Онлайн обучение през последните няколко месеца допълва това и незнанието на учениците се увеличава. То увеличава количеството на неусвоения от учениците материал и не показва истинските им знания и умения.

(Койнаре, 2021-04-09)

#47229

Не е нормално с това онлайн обучение да има матури при положение че материала не е взет в нормални условия.

(Перник, 2021-04-09)

#47230

Подписвам тази петиция, защото обучението в електронна среда не може да замести обучението в клас и с тези почти два прекарани месеца в електронно обучение през тази учебна година е загубен материал, който няма да бъде наваксан.

(Борово, 2021-04-09)

#47231

Не мисля че това ,,онлайн обучение” е високо до такава степен, за да може да се поемат матури!

(Лом, 2021-04-09)

#47232

Подготовката през електронното обучение на е на ниво за матурите,които ни предстоят!

(Рудозем, 2021-04-09)

#47233

Не мисля, че е редно да държим НВО, при положение, че всичко онлайн се разбира по-трудно. По голяма част от първия срок я прекарай онлайн и материала ми е труден!

(Пирдоп, 2021-04-09)

#47234

Мисля че не трябва да имаме матури зареди обучението. Обучението ни не е достатъчно да се се правим тази година. Разбира се зареди епидемичната обстановка и онлайн обучението!

(Стамболийски, 2021-04-09)

#47235

Записах се, се защото ние през този първи срок нищо не научихме, а какъв е смисъла да правим матури в 10 клас.

(Перущица, 2021-04-09)

#47236

Защото не е справедливо в ненормални условия на образование да правим задължителни матури.

(Ветово, 2021-04-09)

#47237

Смятам чe матурите за 10 клас трябва да се отменят!

(Шумен, 2021-04-09)

#47238

Не трябва да има матурите, при това учене в къщи!

(Свети Влас, 2021-04-09)

#47239

Подписвам, защото не смятам, че сме достатъчно подготвени да преминем успешно през изпитите, което ще повлияе на успеха ни, който пък ще повлияе на дипломата ни.

(Ловеч, 2021-04-09)

#47240

Подписвам,защото не мисля че в тази ситуация с корона вирус е нужно ние 10ти клас да правиме матура. С онлайн обучението не може да се подготвиш за матурата и тя трябва да се отмени задължително. Както отмениха тази от миналата година така може и тази година заради ситуацията (няма да е честно иначе)!

(Лясковец, 2021-04-09)

#47241

Подписвам тази петиция, защото обучението в електронна среда не може да замести обучението в клас и с тези почти два прекарани месеца в електронно обучение през тази учебна година е загубен материал, който няма да бъде наваксан.

(Славяново, 2021-04-09)

#47242

Смятам за напълно безмислено и излишно тази година да се провеждат матури за 10ти клас тъй като миналата година бяха отменени и таз годишния 11ти клас продължават обучението без никакви пречки въпреки че не са правили въпросните матура, а набор 2005 даже няма да имат такива!

(Каварна, 2021-04-09)

#47243

Не мисля, че е редно да имаме матура по време на тази пандемия.

(Ценово, 2021-04-09)

#47244

Не е нормално с това онлайн обучение да има матури при положение че материала не е взет в нормални условия.

(Карнобат, 2021-04-09)

#47245

Не трябва да има матури след 10-ти клас!

(Долна Баня, 2021-04-09)

#47246

Подписвам, защото не е честно да имаме матури,а миналогодишните да бъдат отменени, защото децата учеха тогава 3 месеца в електронна среда!

(Сарница, 2021-04-09)

#47247

Аз лично съм против НВО ,защото в онлайн обучението е много трудно да разбереш нещо, камоли да се явим на въшно оценяване при положение,че не сме били в клас няма как да разберем уроците,които са важни за нашета подготвка ,колкото и учителите да се мъчат не могат да ни подготвят ,колкото в клас !

(Правец, 2021-04-09)

#47248

Ние учениците не сме подготвени с това онлайн обучение!

(Yабланица, 2021-04-09)

#47249

Подписвам, защото повечето материал, който ще ни трябва на матурите ни е в повече и няма как да наваксаме всичкият материал.

(Белово, 2021-04-09)

#47250

Прекалено много пропуски имаме, заради онлайн обучението. Единственият резултат от тези матури ще бъде да изложим учителите и училищата си!

(Перущица, 2021-04-09)

#47251

Подписвам, защото е всеизвестен факт, че онлайн обучението е неефективно, и вследствие на това учениците биха показали доста ниски резултати на изпите, а също така, това доста би повлияло на бъдещите им планове.

(Добрич, 2021-04-09)

#47252

НВО в края 10 клас е ненужен стрес за ученици, родители и учители. Оценките от тези изпити не служат за нищо. По-удачно е външното оценяване да се провежда само за тези, които не желаят да продължат образованието си в 11 и 12 клас.

(Шивачево, 2021-04-09)

#47253

Смятам, че матурите в 10 клас са ненужни, не са необходими.

(Дряново, 2021-04-09)

#47254

Големи пропуски в учебният план.

(Къзанлак, 2021-04-09)

#47255

не желая матури в 10 клас!

(Златарица, 2021-04-09)

#47256

Записах се, се защото ние през този първи срок нищо не научихме, а какъв е смисъла да правим матури в 10 клас.

(Сарница, 2021-04-09)

#47257

Защото изпускаме много материал по време на онлайн обучението и на матурите няма да постигнем желаните резултати.

(Тран, 2021-04-09)

#47258

Защото не е справедливо в ненормални условия на образование да правим задължителни матури.

(Симитли, 2021-04-09)

#47259

Смятам, че дистанционното образование, не дава необходимите знания на учениците и е абсолютно фиктивно!

(Елин Пелин, 2021-04-09)

#47260

Подписвам,защото не смятам за адекватно да се състои външно оценяване при тези учебни онлайн условия.

(Златица, 2021-04-09)

#47261

Подписвам, защото мисля, че аз и всички мои съученици не сме достатъчно добре подготвени, поради стеклите се обстоятелства и ние самите не сме сигурни в знанията си!

(Каварна, 2021-04-09)

#47262

Че онлайн трудно ще се подготвим за НВО!

(Раднево, 2021-04-09)

#47263

Не е възможно да се справим с матурите предвид обучението в момента.Лично аз не мога да уча така,трудно е.Да не говорим,че сме още от началото на учебната година онлайн.Материалът не се възприема по същия начин,както се приема,докато сме присъствено.

(Габрово, 2021-04-09)

#47264

Подписвам, защото съм ученичка в 10ти клас и в онлайн обучението не мога да уча пълноценно, и да се подготвя на 100% за матура.

(Иваново, 2021-04-09)

#47265

Защото смятам, че дистанционното обучение ни възпрепятства да разберем и научим добре материала, който ни е нужен, за да покрие очаквания и желания резултат на съответните изпити.

(Велинград, 2021-04-09)

#47266

Съм 10 клас xD!

(Ихтиман, 2021-04-09)

#47267

Подписвам,защото не смятам за адекватно да се състои външно оценяване при тези учебни онлайн условия.

(Разлог, 2021-04-09)

#47268

Защото смятам, че дистанционното обучение ни възпрепятства да разберем и научим добре материала, който ни е нужен, за да покрие очаквания и желания резултат на съответните изпити.

(Годеч, 2021-04-09)

#47269

Учениците, учителите и директорите не са запознати с: 1. Материалът, който ще се включи предвид епидемията. 2. Това е допълнителен стрес за учениците, те имат матури в 4,7 и 12 клас, а вече и в 10 клас. 3. Няма обосновано мнение, защо тези изпити са задължителни за децата, които ще продължат своето образование в 11 и 12 клас.

(Yамбол, 2021-04-09)

#47270

Подписвам, защото съм част от съпротивата.

(Широка Лака, 2021-04-09)

#47271

Поради установилите се условия на обучение, е неприемливо правенето на матура от учениците в 10ти клас.

(Валчедрам, 2021-04-09)

#47272

От онлайн не става нищо..

(Ценово, 2021-04-09)

#47273

Подготовката през електронното обучение на е на ниво за матурите,които ни предстоят!

(Крушари, 2021-04-09)

#47274

не желая матури в 10 клас!

(Средец, 2021-04-09)

#47275

Поради установилите се условия на обучение, е неприемливо правенето на матура от учениците в 10ти клас.

(Божурище, 2021-04-09)

#47276

Не смятам, че тази година трябва да има външно оценяване за 10 клас, защото подготовката ни през онлайн обучението не е оптимална, и няма да можем да се подготвим по най добрия начин!

(Провадиа, 2021-04-09)

#47277

Подписвам,защото в тази среда на обучение(онлайн) материала не се усвоява добре, не е справедливо на випуск 03 да се отменят,а на нашия не.

(Дряново, 2021-04-09)

#47278

Електронното обучение не е ефективен заместител на присъствието в клас.

(Разград, 2021-04-09)

#47279

Подписвам, защото мисля, че е несправедливо с това онлайн обучение да се правят матури.

(Маглиж, 2021-04-09)

#47280

Големи пропуски в учебният план.

(Ловеч, 2021-04-09)

#47281

Защото не е нармално да ги има поради обстановкана с ковид!

(Троян, 2021-04-09)

#47282

Поради много време в на онлайн обучение и не усвоения учебен материал.

(Игнатиево, 2021-04-09)

#47283

Онлайн не можем да научим нищо и за това по-добре да я няма и тази матура!

(Гоце Делчев, 2021-04-09)

#47284

Това онлайн обучение на нищо не ни учи

(Николаево, 2021-04-09)

#47285

Подписвам,защото не смятам за адекватно да се състои външно оценяване при тези учебни онлайн условия.

(Къзанлак, 2021-04-09)

#47286

Не е нормално с това онлайн обучение да има матури при положение че материала не е взет в нормални условия.

(Кюстендил, 2021-04-09)

#47287

Защото не е справедливо в ненормални условия на образование да правим задължителни матури.

(Славяново, 2021-04-09)

#47288

Тези изпити допълнително стресират десетокласниците, които цяла година учат усърдно и въпреки наличието на класна и изходни нива им се налагат такива ненужни проверки.

(Мартен, 2021-04-09)

#47289

Подписвам, защото според мен материалът е много сложен и поради електронното обучение не може да бъде качествено усвоен.

(Долна Оряховица, 2021-04-09)

#47290

Смятам, че онлайн обучението не е достатъчно, за да се подготвим за матурите за 10 клас.

(Хаджидимово, 2021-04-09)

#47291

Не одобрявам, защото с онлайн обучението учениците не могат да си изучат матеряла.

(Видин, 2021-04-09)

#47292

Подписвам ,защото не придобиваме никакви знания чрез онлайн обучението.

(Пирдоп, 2021-04-09)

#47293

Подписвам се поради причините изложени по-горе от организаторите също както и поради чуждестранния си опит по време на пандемията, който е показал много държави да облекчават своите мерки и задължения към учениците, заради трудните времена, през които всеки един минава.

(Карнобат, 2021-04-09)

#47294

Не е възможно да се справим с матурите предвид обучението в момента.Лично аз не мога да уча така,трудно е.Да не говорим,че сме още от началото на учебната година онлайн.Материалът не се възприема по същия начин,както се приема,докато сме присъствено.

(Пловдив, 2021-04-09)

#47295

Подписвам, защото не е коректно провеждането на НВО в края на 10ти клас. Миналата година, когато бившите десетокласници учеха онлайн, им отмениха НВО-то и им дадоха дипломите без наличие на резултати от НВО. В момента ние се намираме в сходна(даже по-лоша) ситуация, защото миналата година учеха присъствено целият ПЪРВИ срок, който е основен, а сега ние “учим” предимно онлайн, имаме заметсници непрестанно, защото учителите боледуват, и нещата не се получават;докато се адаптираме с един учител, идва друг!

(Хасково, 2021-04-09)

#47296

Защото са малоумни в това министерство,най-малоумното до сега!

(Ардино, 2021-04-09)

#47297

Защото не искам да има матура.

(Роман, 2021-04-09)

#47298

Онлайн не можем да научим нищо и за това по-добре да я няма и тази матура!

(Русе, 2021-04-09)

#47299

Аз лично съм против НВО ,защото в онлайн обучението е много трудно да разбереш нещо, камоли да се явим на въшно оценяване при положение,че не сме били в клас няма как да разберем уроците,които са важни за нашета подготвка ,колкото и учителите да се мъчат не могат да ни подготвят ,колкото в клас !

(Свиленград, 2021-04-09)

#47300

Подписвам,защото в тази среда на обучение(онлайн) материала не се усвоява добре, не е справедливо на випуск 03 да се отменят,а на нашия не.

(Долна Митрополиа, 2021-04-09)

#47301

Защото онлайн обучението не е достатъчно. И не разбрах почти нищо,от уроците!

(Карнобат, 2021-04-09)

#47302

Не мисля, че е редно да държим НВО, при положение, че всичко онлайн се разбира по-трудно. По голяма част от първия срок я прекарай онлайн и материала ми е труден!

(Свиленград, 2021-04-09)

#47303

Подписвам, защото смятам, че като цяло тези матури са излишни! Не може в 4,7,10 и 12 клас матури! Още малко ще направите и във всеки клас с матура да се продължава към по-горен клас! И относно положението с КОВИД 19, смятам, че са НАПЪЛНО излишни, защото това не е учение, това е УБИЙСТВО НА ДЕЦАТА, които после ще искате да представят държавата на СВЕТОВНО ниво, ама няма да стане тази работа!

(Две Могили, 2021-04-09)

#47304

ПОРАДИ ЕЛЕКТРОННОТО ОБУЧЕНИЕ НЕ ОСВОЯВАМ ДОБРЕ СЛОЖНИЯ МАТЕРИАЛ!

(Никопол, 2021-04-09)

#47305

Подписвам, защото се страхувам за здравето си и с тия матури за мен ще е най-страшно, защото не искам да застрашавам здравето си и на околните!

(Стралджа, 2021-04-09)

#47306

Не мисля че това ,,онлайн обучение” е високо до такава степен, за да може да се поемат матури!

(Момчилград, 2021-04-09)

#47307

Това с дистанционното обучение не е обучение!

(Роман, 2021-04-09)

#47308

Смятам за напълно безмислено и излишно тази година да се провеждат матури за 10ти клас тъй като миналата година бяха отменени и таз годишния 11ти клас продължават обучението без никакви пречки въпреки че не са правили въпросните матура, а набор 2005 даже няма да имат такива!

(Искар, 2021-04-09)

#47309

Не е възможно да се справим с матурите предвид обучението в момента.Лично аз не мога да уча така,трудно е.Да не говорим,че сме още от началото на учебната година онлайн.Материалът не се възприема по същия начин,както се приема,докато сме присъствено.

(Белово, 2021-04-09)

#47310

Защото изпускаме много материал по време на онлайн обучението и на матурите няма да постигнем желаните резултати.

(Хаджидимово, 2021-04-09)

#47311

Подписвам, защото не е коректно провеждането на НВО в края на 10ти клас. Миналата година, когато бившите десетокласници учеха онлайн, им отмениха НВО-то и им дадоха дипломите без наличие на резултати от НВО. В момента ние се намираме в сходна(даже по-лоша) ситуация, защото миналата година учеха присъствено целият ПЪРВИ срок, който е основен, а сега ние “учим” предимно онлайн, имаме заметсници непрестанно, защото учителите боледуват, и нещата не се получават;докато се адаптираме с един учител, идва друг!

(Пещера, 2021-04-09)

#47312

Не е редно да имаме матури при тези условия!

(Шивачево, 2021-04-09)

#47313

НВО в края 10 клас е ненужен стрес за ученици, родители и учители. Оценките от тези изпити не служат за нищо. По-удачно е външното оценяване да се провежда само за тези, които не желаят да продължат образованието си в 11 и 12 клас.

(Гулянци, 2021-04-09)

#47314

Подписвам, защото децата ни, не са уверени в знанията си, след онлайн-обучението.

(Белово, 2021-04-09)

#47315

Подписвам,защото не мисля че в тази ситуация с корона вирус е нужно ние 10ти клас да правиме матура. С онлайн обучението не може да се подготвиш за матурата и тя трябва да се отмени задължително. Както отмениха тази от миналата година така може и тази година заради ситуацията (няма да е честно иначе)!

(Тервел, 2021-04-09)

#47316

Смятам че образованието тази година не беше достатъчно добро, заради многото причини и едва ли би помогнало на децата да успеят с матурите.

(Стражица, 2021-04-09)

#47317

Не е възможно да се справим с матурите предвид обучението в момента.Лично аз не мога да уча така,трудно е.Да не говорим,че сме още от началото на учебната година онлайн.Материалът не се възприема по същия начин,както се приема,докато сме присъствено.

(Стара Загора, 2021-04-09)

#47318

Подписвам се поради причините изложени по-горе от организаторите също както и поради чуждестранния си опит по време на пандемията, който е показал много държави да облекчават своите мерки и задължения към учениците, заради трудните времена, през които всеки един минава.

(Тополовград, 2021-04-09)

#47319

Смятам за напълно безмислено и излишно тази година да се провеждат матури за 10ти клас тъй като миналата година бяха отменени и таз годишния 11ти клас продължават обучението без никакви пречки въпреки че не са правили въпросните матура, а набор 2005 даже няма да имат такива!

(Роман, 2021-04-09)

#47320

Подписвам, защото смятам, че като цяло тези матури са излишни! Не може в 4,7,10 и 12 клас матури! Още малко ще направите и във всеки клас с матура да се продължава към по-горен клас! И относно положението с КОВИД 19, смятам, че са НАПЪЛНО излишни, защото това не е учение, това е УБИЙСТВО НА ДЕЦАТА, които после ще искате да представят държавата на СВЕТОВНО ниво, ама няма да стане тази работа!

(Белоградчик, 2021-04-09)

#47321

Подписвам, защото провеждането на изпитите( НВО за 10 клас), в тази обстановка, е абсурдно.

(Банкя, 2021-04-09)

#47322

Защото онлайн обучението, не дава възможност на учениците да изкарат вискоки оценки!

(Валчедрам, 2021-04-09)

#47323

Смятам че образованието тази година не беше достатъчно добро, заради многото причини и едва ли би помогнало на децата да успеят с матурите.

(Дулово, 2021-04-09)

#47324

Подписвам, защото се страхувам за здравето си и с тия матури за мен ще е най-страшно, защото не искам да застрашавам здравето си и на околните!

(Монтана, 2021-04-09)

#47325

Защото тази форма на образование не остава трайни знания на учениците.

(Кнежа, 2021-04-09)

#47326

Защото не желая да се осъществяват матури за 10 клас 2021г., поради причината че материала не е усвоен така както в присъствието обучение и не е удачно да има изпити на този материал

(Искар, 2021-04-09)

#47327

Подписвам се поради причините изложени по-горе от организаторите също както и поради чуждестранния си опит по време на пандемията, който е показал много държави да облекчават своите мерки и задължения към учениците, заради трудните времена, през които всеки един минава.

(Провадиа, 2021-04-09)

#47328

Защото изпускаме много материал по време на онлайн обучението и на матурите няма да постигнем желаните резултати.

(Ардино, 2021-04-09)

#47329

Подготовката през електронното обучение на е на ниво за матурите,които ни предстоят!

(Летница, 2021-04-09)

#47330

Подписвам, защото според мен материалът е много сложен и поради електронното обучение не може да бъде качествено усвоен.

(Божурище, 2021-04-09)

#47331

Матурите за десети клас трябва да се отменят, защото учениците не се чувстват уверени в знанията си при подготовката в онлайн среда.

(Белослав, 2021-04-09)

#47332

Не е достатъчно онлайн обучението за нас. И не разбрах нищо,от уроците!!!

(Котел, 2021-04-09)

#47333

Не можем да се подготвим за матури в 10 клас ,заради онлайн обучението.

(Сливница, 2021-04-09)

#47334

Това онлайн обучение на нищо не ни учи

(Горна Оряховица, 2021-04-09)

#47335

Това онлайн обучение на нищо не ни учи

(Смядово, 2021-04-09)

#47336

Съм 10 клас.

(Симитли, 2021-04-09)

#47337

Марурите са ненужни!

(Варбица, 2021-04-09)

#47338

Подписвам, защото се страхувам за здравето си и с тия матури за мен ще е най-страшно, защото не искам да застрашавам здравето си и на околните!

(Луковит, 2021-04-09)

#47339

Защото не е нармално да ги има поради обстановкана с ковид!

(Макреш, 2021-04-09)

#47340

Подготовката през електронното обучение на е на ниво за матурите,които ни предстоят!

(Смядово, 2021-04-09)

#47341

Това онлайн обучение на нищо не ни учи

(Смолян, 2021-04-09)

#47342

Тези изпити допълнително стресират десетокласниците, които цяла година учат усърдно и въпреки наличието на класна и изходни нива им се налагат такива ненужни проверки.

(Далгопол, 2021-04-09)

#47343

Не е редно да имаме матури при тези условия!

(Горна Оряховица, 2021-04-09)

#47344

Не трябва да има матурите, при това учене в къщи!

(Ардино, 2021-04-09)

#47345

Мисля че не трябва да имаме матури зареди обучението. Обучението ни не е достатъчно да се се правим тази година. Разбира се зареди епидемичната обстановка и онлайн обучението!

(Омуртаг, 2021-04-09)

#47346

Подписвам, защото повечето материал, който ще ни трябва на матурите ни е в повече и няма как да наваксаме всичкият материал.

(Габрово, 2021-04-09)

#47347

Не мисля, че е редно да имаме матура по време на тази пандемия.

(Лом, 2021-04-09)

#47348

Подписвам, защото децата ни, не са уверени в знанията си, след онлайн-обучението.

(Годеч, 2021-04-09)

#47349

Според мен нямаме нужният брой присъствено обучение в който да се подготвим психически и физически за това НВО!

(Кресна, 2021-04-09)

#47350

Защото не искам да има матура.

(Нова Загора, 2021-04-09)

#47351

Подписвам, защото съм съгласна с останалите ми връстници.

(Оряхово, 2021-04-09)

#47352

От онлайн обучението не може да се научи нищо!

(Нови Искар, 2021-04-09)

#47353

Аз лично съм против НВО ,защото в онлайн обучението е много трудно да разбереш нещо, камоли да се явим на въшно оценяване при положение,че не сме били в клас няма как да разберем уроците,които са важни за нашета подготвка ,колкото и учителите да се мъчат не могат да ни подготвят ,колкото в клас !

(Кърджали, 2021-04-09)

#47354

Матурите за десети клас трябва да се отменят, защото учениците не се чувстват уверени в знанията си при подготовката в онлайн среда.

(Ракитово, 2021-04-09)

#47355

Прекалено много пропуски имаме, заради онлайн обучението. Единственият резултат от тези матури ще бъде да изложим учителите и училищата си!

(Банско, 2021-04-09)

#47356

Не е достатъчно онлайн обучението за нас. И не разбрах нищо,от уроците!!!

(Самоков, 2021-04-09)

#47357

Смятам, че матурите в 10 клас са ненужни, не са необходими.

(Бойница, 2021-04-09)

#47358

Съм 10 клас.

(Искар, 2021-04-09)

#47359

Смятам за напълно безмислено и излишно тази година да се провеждат матури за 10ти клас тъй като миналата година бяха отменени и таз годишния 11ти клас продължават обучението без никакви пречки въпреки че не са правили въпросните матура, а набор 2005 даже няма да имат такива!

(Пирдоп, 2021-04-09)

#47360

Подписвам, защото децата ни, не са уверени в знанията си, след онлайн-обучението.

(Дряново, 2021-04-09)

#47361

Подписвам, защото мисля че матурите са абсолютно не наложителни, а и с онлайн обучението не можем да научим новия материял като хората.

(Бяла Слатина, 2021-04-09)

#47362

Ние учениците не сме подготвени с това онлайн обучение!

(Каолиново, 2021-04-09)

#47363

Подписвам, защото съм ученичка в 10ти клас и в онлайн обучението не мога да уча пълноценно, и да се подготвя на 100% за матура.

(Смолян, 2021-04-09)

#47364

Това онлайн обучение на нищо не ни учи

(Приморско, 2021-04-09)

#47365

Аз лично съм против НВО ,защото в онлайн обучението е много трудно да разбереш нещо, камоли да се явим на въшно оценяване при положение,че не сме били в клас няма как да разберем уроците,които са важни за нашета подготвка ,колкото и учителите да се мъчат не могат да ни подготвят ,колкото в клас !

(Долна Оряховица, 2021-04-09)

#47366

Подписвам, защото не е честно да имаме матури,а миналогодишните да бъдат отменени, защото децата учеха тогава 3 месеца в електронна среда!

(Полски Трамбеш, 2021-04-09)

#47367

Защото смятам, че трябва да се отменят матурите в 10 клас, защото ги смятам за ненужни и непоказващи истинското ниво на учениците. Онлайн обучение през последните няколко месеца допълва това и незнанието на учениците се увеличава. То увеличава количеството на неусвоения от учениците материал и не показва истинските им знания и умения.

(Кресна, 2021-04-09)

#47368

Смятам, че матурата е напълно излишна, когато сме онлайн обучение.

(Шабла, 2021-04-09)

#47369

Не е редно да имаме матури при тези условия!

(Пирдоп, 2021-04-09)

#47370

Големи пропуски в учебният план.

(Раднево, 2021-04-09)

#47371

Подписвам, защото не смятам, че сме достатъчно подготвени да преминем успешно през изпитите, което ще повлияе на успеха ни, който пък ще повлияе на дипломата ни.

(Долна Оряховица, 2021-04-09)

#47372

Подписвам, защото мисля, че аз и всички мои съученици не сме достатъчно добре подготвени, поради стеклите се обстоятелства и ние самите не сме сигурни в знанията си!

(Силистра, 2021-04-09)

#47373

Защото матурите за 10 клас са пълна пародия

(Бургас, 2021-04-09)

#47374

Защото онлайн обучението не е достатъчно. И не разбрах почти нищо,от уроците!

(Стамболийски, 2021-04-09)

#47375

Подписвам, защото съм част от съпротивата.

(Калофер, 2021-04-09)

#47376

Не е възможно да се справим с матурите предвид обучението в момента.Лично аз не мога да уча така,трудно е.Да не говорим,че сме още от началото на учебната година онлайн.Материалът не се възприема по същия начин,както се приема,докато сме присъствено.

(Долна Баня, 2021-04-09)

#47377

Смятам че образованието тази година не беше достатъчно добро, заради многото причини и едва ли би помогнало на децата да успеят с матурите.

(Велики Преслав, 2021-04-09)

#47378

Защото са малоумни в това министерство,най-малоумното до сега!

(Сливница, 2021-04-09)

#47379

Защото онлайн обучението не е достатъчно. И не разбрах почти нищо,от уроците!

(Божурище, 2021-04-09)

#47380

Чрез онлайн обучението не се научава нищо и резултатите ще са покъртителни.

(Велинград, 2021-04-09)

#47381

Защото матурите за 10 клас са пълна пародия

(Дулово, 2021-04-09)

#47382

Смятам, че матурите в 10 клас са ненужни, не са необходими.

(Николаево, 2021-04-09)

#47383

Смятам чe матурите за 10 клас трябва да се отменят!

(Разград, 2021-04-09)

#47384

Подписвам, защото съм част от съпротивата.

(Трастеник, 2021-04-09)

#47385

Смятам, че обучението в онлайн среда не е адекватно и матурите след 10-ти клас са неадекватни на фона на тази ситуация.

(Глоджево, 2021-04-09)

#47386

Не мисля, че е редно да имаме матура по време на тази пандемия.

(Чирпан, 2021-04-09)

#47387

Смятам, че матурата е напълно излишна, когато сме онлайн обучение.

(Велико Търново, 2021-04-09)

#47388

Подписвам, защото съм майка на ученичка в 10ти клас и желая детето ми да не се тормози, поради създалата се ситуация!

(Панагюрище, 2021-04-09)

#47389

Подписвам тази петиция, защото обучението в електронна среда не може да замести обучението в клас и с тези почти два прекарани месеца в електронно обучение през тази учебна година е загубен материал, който няма да бъде наваксан.

(Гурково, 2021-04-09)

#47390

Електронното обучение не е ефективен заместител на присъствието в клас.

(Койнаре, 2021-04-09)

#47391

Не смятам, че тази година трябва да има външно оценяване за 10 клас, защото подготовката ни през онлайн обучението не е оптимална, и няма да можем да се подготвим по най добрия начин!

(Перущица, 2021-04-09)

#47392

Подписвам, защото мисля, че е несправедливо с това онлайн обучение да се правят матури.

(Неделино, 2021-04-09)

#47393

Не е нормално с това онлайн обучение да има матури при положение че материала не е взет в нормални условия.

(Варбица, 2021-04-09)

#47394

Подписвам се, защото матурите трябва да бъдат по желание! Нека всеки, който иска да спре образованието си, да прави матура, но учениците, които ще продължат да учат е просто неадекватно да правят матура!

(Пловдив, 2021-04-09)

#47395

Поради установилите се условия на обучение, е неприемливо правенето на матура от учениците в 10ти клас.

(Мадан, 2021-04-09)

#47396

Защото през онлайн обучението малко трудно запомняме учебният материал!

(Велинград, 2021-04-09)

#47397

Подписвам, защото съм ученичка и не мисля че ще има добри резултати след неясното преподаване през онлайн обучение.

(Доспат, 2021-04-09)

#47398

Подписвам, защото мисля, че аз и всички мои съученици не сме достатъчно добре подготвени, поради стеклите се обстоятелства и ние самите не сме сигурни в знанията си!

(Добринище, 2021-04-09)

#47399

Че онлайн трудно ще се подготвим за НВО!

(Тетевен, 2021-04-09)

#47400

Не трябва да има матурите, при това учене в къщи!

(Стражица, 2021-04-09)