العربية: Lasten oikeuksie
Eesti, eesti keel: Laste õigused keeruliste lossimärkide nimel
Suomi: Lasten oikeuksien puolesta kovat linna tuomiot
Bahasa Indonesia: Lasten oikeuksien puolesta kovat linna tuomiot
Svenska: Lasten oikeuksien puolesta kovat linna tuomiot

Lasten oikeuksie

<3 Ps:toivon mukaan tämä atressi saadaan käytäntöön jo tämän hallitus kauden aikana että tämä kauheudet loppuisi kovien rangaistuksien myötä nöyrästi KIITTÄEN Eero Peni ja LIIAN MONET muut

Eero Peni yksin liikenteessä tän asian myötä    Свържете се с автора на петицията

Или

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван на нашия сайт. Въпреки това, авторът на петицията ще вижда цялата информация, която ще предоставите в този формуляр.

Ще получите имейл с връзка, където да потвърдите вашия подпис. Моля, вижте входящата кутия (и спам папката).