Подписка за запазване на обучението от 5-ти до 7-ми клас в МГ

Quoted post


Гост

#831 Re:

2012-03-09 12:08

#825: -

Кой се опитва да закопае таланта им? МГ е имало и пак ще има – дали от 5, или от 8, или от първи клас! И не разбирам, как така от първи клас не може да определят кой талантлив и кой не, а организират състезания за 1, 2 и 3 клас?!?! С каква цел го правят и кой се облагодетелства от това. Хората ви казват, че талантът се проявява 4-5 клас, а вие: "Детето ми е в първи клас и е много талантливо" или "Детето ми във втори клас скучае в часовете по математика, защото търси по-трудни задачи за решаване". Хайде, бе! Моето дете пък е втори Айнщайн, да знаете! Има предложение за работа от ЦЕРН. То бива болни амбиции, ама пък чак толкова!

Да ви създадем специални училища  за супер специални деца, които, след 3-4 години, ще се окаже, че са като всички останали, учили в ОУ и СОУ. Ще си ходят в 7-ми клас на курсове по БЕЛ (а може и по математика) и ще се борят за място в елитна ЕГ. Признайте го поне пред себе си. Около 40-50% от постъпващите в 5-ти клас в МГ влизат точно с тази цел. Мама и тате така искат. Като толкова я обичат математиката, че майките им се чудят какви "аргументи" да си изсмучат от пръстите, за да запазят приема от 5-ти клас, защо не остават в МГ и след 7-ми клас? Защо около 50% от приетите в 5-ти клас в МГ не посещават СИП и школи по математика? Нали уж искат да учат математика на по-високо ниво от ОУ и СОУ.

И стига с това "умни деца"! Умни деца има навсякъде!!! В МГ ако има 20 умни (или да допуснем, че всичките в паралелката са умни), то в останалите училища, взети заедно, има много повече умни деца. Доказателство за това е НВО, а също и приемът в ЕГ. В ЕГ баловете са много по-високи. В малките градове (под 200 000 души) всеки един, приет в ЕГ, има бал, с който може да бъде приет и в МГ! Обратното е невъзможно!!!! В МГ поне 50% от приетите нямат нужния бал за ЕГ. Те и затова са в МГ. Е, къде тогава има повече умни деца? Или вие признавате за умни само тези, знаещи математика на високо ниво? Ами то и в МГ има такива, които нищо не знаят, а не само математика. Като са влезли с бал 19 какво очаквате? Някой да е влязъл в ЕГ с бал 19? Значи, според вас, лекари, юристи, политолози..... не са умни, защото не са учили в МГ и не са се състезавали на математически състезания? Браво!!!

Огромна грешка е да се правят обобщения! Аз като гледам резултатите от НВО пък стигам до извода, че варненци са по-умни от софиянци! Ами така, де, СМГ е къде, къде назад, в сравнение с МГ-Варна. А и най-висок бал 36.00 са имали 3 деца от Варна. В София такъв бал миналата година не е имало. Тъпо, нали! Резултатите са индивидуални!!! Приемът е индивидуален!!! Никъде не приемат по паралелки, защото имали най-висок бал като цяло, или пък по училища. Ако приемаха така, колко слаби ученици ще влязат в елитни училища? Слаби и силни ученици има навсякъде. В МГ има ученици, завършили 7-ми клас с бал 25-26, в ОУ и СОУ има ученици, завършили с бал 35-35....

Отговори


Гост

#833 Re: Re:

2012-03-09 12:27:17

#831: - Re: И стига с това "умни деца"! Умни деца има навсякъде!!!

А някой да е казал, че децата, които не са в математически гимназии, са глупави? Да сте чули нещо такова? Какво Ви пречи това, че децата са добри и успешни? Това по някакъв начин пречи ли на Вас или на Вашите деца?

Това, което се казва, е - с децата в математическите гимназии се работи добре, развиват се заложбите им, показват високо ниво на общообразователна подготовка (виж линка с резултатите от НВО). Обучението им в математически гимназии от 5-ти до 7-ми клас не противоречи на никакви европейски норми и директиви. Защо тогава да го премахваме или преструктурираме? Само защото не ни пасва на някаква класификация или по-други причини?


Гост

#839 Re: Re:

2012-03-09 14:08:52

И стига с това "умни деца"! Умни деца има навсякъде!!! #831: - Re:  

 

Taka e.И най-много умни деца, доказали способностите си извън България, са учили или учат в МГ.