Подписка за запазване на обучението от 5-ти до 7-ми клас в МГ

Quoted post


Гост

#119 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Пак до неразбралите

2012-02-20 11:57

#118: - Re: Re: Re: Re: Re: Пак до неразбралите

Според PISA децата ни не могат да четат с разбиране. Май това важи с пълна сила и за родителите им. Именно Вие противопоставяте децата и ги делите на тъпи и не знам какви, на учещи в ОУ, СОУ, СМГ.... Аз просто посочих, че според мен няма причина за истерични крясъци – обучението по математика ще продължи да се извършва в конкурентна среда и на ниво, тъй като при отпадане на приема след 4 клас в СМГ, същите деца ще бъдат приети в посочените от мен училища, т.е. средата ще е същата. И щом като възпитаници на тези училища печелят медали от нац. и международни състезания, вероятно и подготовката там е на ниво.

 

Отговори


Гост

#125 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Пак до неразбралите

2012-02-20 12:13:55

Според PISA децата ни не могат да четат с разбиране. Май това важи с пълна сила и за родителите им. Именно Вие противопоставяте децата и ги делите на тъпи и не знам какви, на учещи в ОУ, СОУ, СМГ.... Аз просто посочих, че според мен няма причина за истерични крясъци – обучението по математика ще продължи да се извършва в конкурентна среда и на ниво, тъй като при отпадане на приема след 4 клас в СМГ, същите деца ще бъдат приети в посочените от мен училища, т.е. средата ще е същата. И щом като възпитаници на тези училища печелят медали от нац. и международни състезания, вероятно и подготовката там е на ниво.#119: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Пак до неразбралите 

 

"Вероятно"!?Средата за качествено обучение по математика са Математическите Гимназии.ДОКАЗАНО Е!Вероятно и Доказано.Вероятно правите разлика между двете?Къде има противопоставяне на деца в това?Четене с разбиране? PISA? Вие ги написахте.Смехотворно е.За което искренно Ви благодаря.

Гост

#128 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Пак до неразбралите

2012-02-20 12:39:18

#119: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Пак до неразбралите

Лобисти на всякакви идеи явно подстрекават закриването именно на паралелките в МАТЕМАТИЧЕСКИТЕ гимназии..

Нека си останат и всички останали форми на привличане на деца с особени способности, но ранното откриване и подкрепяне на обучението на ученици именно в математически гимназии е от особена важност за самите деца, родители и обществото като цяло...

 

Оставете натрупаният от 1986 година опит за ранно обучение именно в математическите гимназии, открити през 1971 година - като се отчита, че не само чуждият език е важен...

Оставете съграденото и работещото добре, стига лобизъм за форми на обучение извън държавното училище - останалите са свободни на конкуретна основа да привличат своите ученици..

Едно нещо вървеше чудесно, не го затривайте... !!!