За осъвременяване на услугите на „Български пощи“ ЕАД


Гост

/ #29

2015-11-02 23:00

Досега не бях ползвала и твърдо избягвах услугите на Български пощи, превърнали се в нарицателно за абсурдите, с които ежедневно се сблъскваме в сектора на услугите в страната. Само че ми се наложи. Днес отидох в един от клоновете в София и - абсолютно изненадващо - служителката зад гишето беше изключително мила жена. Тъй като изпращах документи и снимки до САЩ, пратката ми беше само 64 грама, изпратих я, разбира се, с препоръка, и ми дадоха и номер за проследяване. Прибрах се от работа преди няколко часа и реших да видя как работи системата - изненада. Никак! Позачудих се каква може да е причината, поразрових се из нета и установих, че съм избрала възможно най-лошия момент да изпращам каквото и да било, тъй като проследяването на пратки до САЩ е преустановено. И това е само едната нелепост - защо самите служители не знаят за това и (или просто) не уведомяват клиентите е далеч по-фрапиращо. Аз така или иначе щях да използвам услугите им - нямам стотина лева за куриерска фирма за два листа хартия, които така или иначе мога да си принтирам и подписвам до безкрай. Но със сигурност има хора, също неинформирани като мен, които се решават да изпращат далеч по-важни неща, някои от които ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да имат работещ номер за проследяване, такъв си получават на гишето при изпращане, и едва прибирайки се вкъщи установяват, че това дали ще им пристигне пратката или не зависи от много късмет и позитивно мислене! Толкова ниски ми бяха очакванията, но пак успях да остана втрещена и разочарована. Искрено-наивно ще се надявам че настоящата петиция ще бъде взета под внимание...