За осъвременяване на услугите на „Български пощи“ ЕАД

Quoted post


Гост

#19

2015-10-22 06:27

Също много интересно е защо продължават да взимат пари за услуга която не предлагат /проследяване/ без да уведомят клиента че този бар код вече няма никаква стойнист. Кой би платил за него след като не работи! Какво означава този бар код в момента -3 лева в касата на бг пощи, без да предоставят никаква услуга срещу тези 3 лева. Това е не само странно но и подсъдимо !!! БГ пощи -не мислете че клиентите ви са овце ! Вие може да държите да си останете в предния век но има вероятност да ви осъдят в този ! Ако не можете да влезете в крак, то не взимайте пари тихомълком за несъществуваща услуга и уведомявайте клиентите си за ситуацията !

Отговори


Гост

#22 Re:

2015-10-22 09:19:10

#19: -  

 Не точно, защото все пак до напускане на страната им тракинг, поне се вижда че си го изпратил. После идва въпроса с пощите реципиенти, там е тотален хаус, някой работят със старата система, други с новата, трети с никаква. Тотален международен пощенски хаус, в ерата когато пощите могат да стъпят на крака. След появата на телефона и електронната поща, почти всички пощи го закъсват. Февруари месец пратих телеграма на базик до баба, картичка за рожден ден. Беше много забавно, беше първата телеграма за годината! №00001! Веднага я пуснаха, настана суматоха, я телеграма хаха да бе, ама как се пускаше телеграма, хо-хо. Успяха да я пуснат и докато се прибера баба ми се обади ''Дойде пощальонката нахилена като ряпя, носи телеграма, не била носила такова нещо от 3 години, като пристигнала веднага скокнала да ми я донесе. Само бабе кажи ми какво пише, защото не се разчита..." :D