Да подкрепим затварянето на празните влакове
Свържете се с автора на петицията
Тази тема за дискусия е автоматично създадена с петицията Да подкрепим затварянето на празните влакове
Гост |
#12015-01-15 11:54Бърз фалит на държавния тумор БДЖ! |
Гост |
#22015-01-15 12:06А каква е издръжката на ИПИ на година има ли данни? |
Гост |
#32015-01-15 12:19Време е! |
Здравко |
#4 Re:2015-01-15 12:38ИПИ не дърпа пари от нас т.е. от Държавта, за разлика от БДЖ! |
Гост |
#52015-01-15 13:54Всъщност всяка година държавата харчи 5 пъти повече от това, което събира от винетки за поддръжка на пътища, тоест харчи от парите на всички ни! А виждаме навсякъде "добре" поддържани шосета и улици, дори магистрали! ;) Да закрием тогава и Парламента - издържаме го, не печели - напротив - само губи! |
Гост |
#62015-01-15 17:28Извинете, имах предвид АПИ |
Гост |
#72015-01-15 20:02като губи пари БДЖ да бъде затворено или продадено на частна фирма. аз ако не си плащам сметките ми затварят фирмата - защо БДЖ да може да натрупа 570 милиона задължения и да продължава да трупа още. ние и нашите деца ще плащат тези сметки, затова да ги затварят и толкоз. |
Гост |
#8 Re:2015-01-15 20:09 #5 е написано ясно |
Гост |
#9 Re: Re:2015-01-15 20:10но автобусните дърпат както и БДЖ нали :) |
Гост |
#102015-01-16 08:48Да подкрепим затварянето на празните влакове...За мен това е правилно..!!! Другото е затъване..все повече...!!А някой трябва да плаща...!!! |
Петко |
#11 Re:2015-01-16 09:07Абсолютно съм съгласен че за пътищата трябва да плащат тези, които ги ползват. Колкото повече ползваш, толкова повече трябва да плащаш. Това, че не се случа, е поради технически причини - няма как на малък междуселски път да сложиш апарати за таксуване. Но поне за магистралите може да се направи и е направено във всички бели държави (та дори в Сърбия!) Дори винетките са несправедлив начин за таксуване, да не говорим че, както сам(а) казваш, огромната част от поддръжката се покрива от бюджета. Всъщност, причината за лошото качество на пътищата е именно че за тях плащаме чрез данъците, а данъкоплатецът няма избор дали и за коя магистрала да даде парите си. Изобрът е единствено в дали да живее и да плаща данъци на българското правителство, или на някое чуждо парителство. |
Прост Селянин |
#12 Да се умъртви?! Това ли е решението за БДЖ?2015-01-16 09:19Доколкото разбирам Вие предлагате да се спрат неефективните линии, т.е. да изрежете туморните клетки. На пръв поглед добре, но какво става по-нататък? Туморът се разраства, обхваща цялото тяло и БДЖ умира! Предложението Ви да се спрат линиите не е справяне с основните причини за проблемите в БДЖ, а справяне с някакви следствия от тези причини, а именно слаб пътникопоток и следователно работа на загуба поради бавни, мръсни и чупещи се влакове. Само икономическите и финансови данни няма да Ви дадат решенията на тези проблеми. Преди пет години и аз, като финансист, бих предложил същите "решения" като Вас, но това не е управленско решение, а счетоводно! Дайте да режем видимите разходи, а от какво ще изкараме приходи - на кой му пука?! |
Прост селянин |
#13 Re: Да се умъртви?! Това ли е решението за БДЖ?2015-01-16 09:57#12: Прост Селянин - Да се умъртви?! Това ли е решението за БДЖ? Простия селянин си е прост селянин :))))) |
Гост |
#14 Re:2015-01-16 09:59Да направим и подписка за 102-та млн. за автобусните превози, колко от вас ще подпишат с този ентусиазъм? :) |
Гост |
#15 Re:2015-01-16 12:13Пропускате "малката" подробност" че в БДЖ почти всеки може да ползва между 30 и 50 процента намаление от цената на билета-пенсионери, ученици, студенти, семейства с дете/деца, и групи над двама човека.Частните автомобилни превозвачи не предлагат подобни намаления.А и това с "празните" влакове е мит по-скоро-сигурно има и такива разбира се,но повечето си имат приличен брой пътници.Да не говорим че на се спират най-натоварените влакове-сутрешни и вечерни с които хората отиват на работа и училище,което говори по-скоро за зла умисъл и умишлено тласкане към фалит на железницата.
|
Христо П. |
#162015-01-16 13:56Трябва да вървим напред! БДЖ ни дърпа назад! Достойно е единствено за музей! |
БДЖ |
#17 Re:2015-01-16 15:12В цяла Европа железниците са държавни и печеливши. Защо у нас не е така? Защото се разграничават печалбите на товарни превози от пътнически. С цел да се фалира цялото преприятие изкуствено и да се продаде на частна НЕбългарска компания. Познайте от коя съседна държава е тя? Познахте. От тази през която ще минава и газта за ЕС. Нашите политици и лобисти служат на антибългарски интереси с цел да си напълнят джобовете. |
Дончо Ангелов Гост |
#182015-01-17 15:29България има нужда от железници, но с отказ и абдикация от реформи, такива скоро няма да има. |
Гост |
#192015-02-27 02:17Основните проблеми на БДЖ идват от това, че от нея се краде много. Като започнем от кражбите на гориво, минем през пътниците, които се возят гратис и стигнем до директорите. Преди години бяха купили стари вагони на цени, като за нови. |
|
За максимална ефективна присъда за Габриела Сашова и Красимир Георгиев, и за законодателни промени, предвиждащи по-тежки наказания за престъпления, извършени срещу животни!
Подкрепа за Диляна Гайтанджиева
Отворено писмо против ЗАДЪЛЖИТЕЛНОТО религиозно обучение
Импийчмънт на Румен Радев
Преименуване летище Граф Игнатиево на Капитан Димитър Списаревски
Бъдеще за децата и лица с увреждания
Финансиране на кастрационна програма на национално ниво, контрол по ЗЗЖ,ЗВМД,НК325б
За отваряне на още групи в детските градини и ясли в гр. Варна
ПЕТИЦИЯ В ПОДКРЕПА НА ИСТОРИЧЕСКИ ПАРК КАТО КУЛТУРНО-ИСТОРИЧЕСКИ ОБЕКТ С ОБРАЗОВАТЕЛНО-ПОЗНАВАТЕЛНА СТОЙНОСТ ОТ НАЦИОНАЛНО ЗНАЧЕНИЕ
ПРОТИВ БЛОКИРАНЕТО НА ЦЕНТЪРА НА СОФИЯ ЗА 10 ДЕНА ЗАРАДИ ПАРТИЕН ПРОТЕСТ
Има ли нещо, което искате да промените?
Промяната не се случва, ако мълчите. Авторът на тази петиция се изправи и предприе действия. Ще направите ли същото? Стартирайте социално движение, като създадете петиция.
Стартирайте собствена петицияДруги петиции, които може да Ви интересуват
Увеличение на майчинското обезщетение след навършване на 1 година
9669 Създадено: 2025-06-30
Оставка на Тошко Йорданов
7278 Създадено: 2025-07-02
Петиция за достойно заплащане на медицински работници
9445 Създадено: 2025-05-30
ПРОТИВ БЛОКИРАНЕТО НА ЦЕНТЪРА НА СОФИЯ ЗА 10 ДЕНА ЗАРАДИ ПАРТИЕН ПРОТЕСТ
5975 Създадено: 2025-06-28
Петиция за чист въздух във Велико Търново: Спри замърсяването от Кроношпан
1744 Създадено: 2025-07-02
Петиция за признаване на 22-ра задача от изпита по химия 29.06/2025 в Медицински университет София
799 Създадено: 2025-06-30
НЕ УБИВАЙТЕ ЧЕРНАТА КОТКА - СПАСЕТЕ Я ОТ ЧЕРНИЯ ПАЗАР!
5516 Създадено: 2025-06-24
СРЕЩУ ПРИВАТИЗАЦИЯТА НА БДЖ
558 Създадено: 2025-06-28
Петиция за пожизнена творческа пенсия за д-р Тимен Тимев
511 Създадено: 2025-06-30
ЗА ВЪВЕЖДАНЕ НА ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ ЕЖЕГОДНИ ТЕСТОВЕ ЗА ВЪЗРАСТНИ ШОФЬОРИ НАД 65 ГОДИНИ
8547 Създадено: 2025-06-22
Петиция срещу увеличаване на годишните такси за платено обучение в ПУ ,, Паисий Хилендарски"
301 Създадено: 2025-06-28
За максимална ефективна присъда за Габриела Сашова и Красимир Георгиев, и за законодателни промени, предвиждащи по-тежки наказания за престъпления, извършени срещу животни!
203871 Създадено: 2025-03-14
ПЕТИЦИЯ ЗА ПОДКРЕПА НА БЪЛГАРСКОТО БИОЛОГИЧНО ЖИВОТНОВЪДСТВО
11932 Създадено: 2024-06-24
Справедливост за Старо Стефаново, Розмари Де Мео и Валентин Илиев!
102 Създадено: 2025-07-05
ЗА ПРЕМАХВАНЕ НА СВЕТОФАРНАТА УРЕДБА И ОТПАДАНЕ НА ОГРАНИЧЕНИЯТА НА КРЪСТОВИЩЕТО И ПЕШЕХОДНАТА ПЪТЕКА В ЦЕНТЪРА НА ГРАД КРЕСНА ПРИ ГЛАВЕН ПЪТ Е-79
97 Създадено: 2025-07-05
Децата ни или електрическите тротинетки!
4870 Създадено: 2025-06-11
За обявяване на 25 септември за Ден на Добруджа
190 Създадено: 2025-06-26
ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА НАЦИОНАЛЕН РЕФЕРЕНДУМ ОТНОСНО ВЪВЕЖДАНЕТО НА ЕВРОТО В БЪЛГАРИЯ ПРЕЗ 2026 Г.
2806 Създадено: 2025-05-10
Подкрепа за Диляна Гайтанджиева
5514 Създадено: 2025-06-10
НЕЗАБАВНА ОСТАВКА НА НАТАЛИЯ КИСЕЛОВА
7384 Създадено: 2025-06-02