Учители ,родители и университети-заедно срещу безумията в МОН.

Учители ,родители и университети-заедно срещу безумията в МОН. / Съобщения / От Автора / Коментари


Гост

#1

2014-10-29 12:40

Идеята беше добра! Идеите са по-важни от пунктуацията. Хейтъри ще има винаги, а при милиарден бюджет - интересите зад безумията са огромни.
Редактирайте петицията и я пуснете, за да се преброим - и зрящите и спящите.

Гост

#2

2014-10-29 13:19

Нищо ново за българина,липсата на единство характерна черта от векове.Наистина добра идея,добре написано,моля продължете

Гост

#3

2014-10-29 14:39

''Редактирайте петицията и я пуснете, за да се преброим - и зрящите и спящите.''

Подкрепяме. Петицията е много важна и навременна и не трябва да се спира. Интересно, кой има интерес от спирането й??? Образованието е изключително важно за една нация и държава, а предучилищното е първото стъпало:)!!! Ние подкрепихме петицията, ще подкрепим и други Ваши петиции и благородни начинания! Благодарим:)


Гост

#4

2014-10-29 18:04

Много е жалко, че колегията не желае да застане с име и позиция! Текстове се редактират, съвест обаче - трудно!

Гост

#5

2014-10-30 07:38

Съжалявам, че спряхте петицията. Какво от това, че не са цитирани наредби и закони....ние сме учители, а не буквояди. Ние сме широко скроени хора. Нека, ако има родители адвокати, съдии, прокурори, счетоводители и други законово грамотни да ни помогнат в борбата срещу истинските безумия на министерството ни и най-вече да ни помогнат в борбата за благото на техните деца, които ние чувстваме като наши!

Гост

#6

2014-10-30 16:38

Не се отказвайте, редактирайте, ние сме с вас, много сме!

Гост

#7

2014-10-30 17:55

Уважаема Адриана Добрева, елементарно правило е, когато пускате в публичното пространство петиция от името на учители, университетски преподаватели и учителски общности, а не от свое име лично, първо да поискате мнението на тези хора за текста на петицията. Неграмотно написана петиция вреди, както на написалия, така и на хората, които чрез текста си той е въвлякъл в нея, включително и на каузите, за които се бори. Няма и практика, защото е неетично спрямо вече подписалите се, текстът на петицията да бъде променян в движение. Категорично се разграничавам от начина Ви на действие, начинът, по който е написана петицията и опита Ви да обещаете предварително, че тя ще бъде подписана от много организации и учителски общности. Това е извън всякаква етика и извън всякакви правила за публични изяви. Елина Русева, основател и администратор на общност "Предучилищна педагогика"

Гост

#8

2014-10-30 18:46

Подкрепям Ви напълно!Нека не се отказваме и да бъдем чути!!!

Гост

#9

2014-10-30 19:36

#7 2014-10-30 18:55
"Уважаема Адриана Добрева, елементарно правило е, когато пускате в публичното пространство петиция от името на учители, университетски преподаватели и учителски общности, а не от свое име лично, първо да поискате мнението на тези хора за текста на петицията. Неграмотно написана петиция вреди, както на написалия, така и на хората, които чрез текста си той е въвлякъл в нея, включително и на каузите, за които се бори. Няма и практика, защото е неетично спрямо вече подписалите се, текстът на петицията да бъде променян в движение. Категорично се разграничавам от начина Ви на действие, начинът, по който е написана петицията и опита Ви да обещаете предварително, че тя ще бъде подписана от много организации и учителски общности. Това е извън всякаква етика и извън всякакви правила за публични изяви. Елина Русева, основател и администратор на общност "Предучилищна педагогика""

Гост

#10

2014-10-30 19:37

Драги учители, колеги, които сте имали усърдието да изчетете проекта за национална програма на МОН, писали сте в тази група или не сте писали, възмущавали сте се или не от идеята за промени в Наредба 7, коментирали сте пенсионна възраст или каквото и да било от учителските неволи, това ли искате да бъде вашето лице пред обществото? Ако е така, значи всички дискусии са безсмислени и спокойно можете да се подписвате под всякакви текстове, да се съгласявате, че официален текст на петиция може да бъде редактиран в движение и няма защо да се възмущавате, че МОН си позволява от ваше име да инициира промени. Няма никакво значение какви ще бъдат следващите програми или нововъведения, ако не осъзнавате това.

Гост

#11

2014-10-30 21:11

То и целия проект за програма е написан изключително неграмотно, но мижитурките, които провеждат социалния експеримент, за пореден път имат възможността да се скрият зад високите си бюра и кресла. Те могат винаги да ни нападнат и унижат, но никога няма да могат да измият срама от душите си заради пасквила, който ни накараха на обсъждаме. Моля Ви, нещо повече, ЗАКЛЕВАМ ВИ, пуснете петицията. НЕка ние, неграмотните да я подпишем и я изпратим на неуките да я прочетат ПОНЕ, ако и това въобще могат.

Гост

#12 Re:

2014-10-30 21:16

#9: -  

 Текстът на проекта, чиято съдба осъждаме е не по-малко неграмотно написан, но тази жена има доблестта да застане с името си зад творението, докато онези самозванци дори и това не смеят  да направят. Всеки, който дръзне да ги защитава нагазва в локвата на мерзостта срещу геноцида над българския учител и неговите нещастни ученици. Срам ме е заради цялата тази гнус, в която ни забърквате.

 


Гост

#13

2014-10-31 15:42

Съжалявам за разочарованието, което преживявате. Наистина не знам как бих могла да Ви бъда полезна. Единственото, което можах да сторя е да информирам познати с лични съобщения и да ги помоля, ако желаят да подпишат петицията. Но само час след това петицията бе спряна. Жалко, че пак не сме единни. А, иначе всички искаме промяна!Желая Ви успех и дано вярата в доброто продължи да Ви крепи!

Гост

#14

2014-10-31 17:38

Много жалко....Сами сме си виновни...


Гост

#15

2014-10-31 18:21

Уважаеми коментиращи, някой от вас дали се замисли, че преправянето на петиция в каквато и да било форма, след като вече е стартирана, автоматично я прави невалидна? И някой дава ли си сметка, какво означава "да се поправя, а тя междувременно да набира подписи"? Под какво точно?

Гост

#16

2014-10-31 20:51

Ако МОН уважаваше  себе си като институция, никога не би си позволило да публикува такова "произведение" на педагогическата "мисъл". По всяка вероятност някой не си е дал сметка, че ако ТО влезе в сила, ще бъде като буре с барут... ТО още отсега поставя доста въпросителни, като се започне от причините, които са наложили изфабрикуването му, мине се през механизма на реализацията и се стигне до евентуалните последици от приемането му. Но това, което от известно време се набива на очи, е тъжната статистика на нарастващата неграмотност на педагозите. Как, къде и какво точно са учили тези хора? Защо им липсват основни познания по съвременен български език? Вярно е, че живеем в някакво странно цивилизационно безвремие, но това означава ли, че трябва да поставим под съмнение авторитета на учителската професия?