Справедливост за един достоен учител-Юлиана Софийска!

Свържете се с автора на петицията

Тази тема за дискусия е автоматично създадена с петицията Справедливост за един достоен учител-Юлиана Софийска!


Гост

#1

2014-09-13 18:50

Този акт на родителите красноречиво говори,че г-жа Софийска е твърде важна за техните деца.Браво,хора,че заставате зад един такъв човек като нея!Аз съм учител и ми давате малка надежда,че макар и често унижавани-ЩЕ ни бъде.Докато имаме вашето доверие и обичта на децата ви!

Anonymous

#2

2014-09-13 20:27

В днешно време трябва да има повече такива учители и хора като госпожа Софийска.Не е нужно да си само добър преподавател с диплома под мишница,нужно е да бъдеш преди всичко Човек с голямо сърце и душа.Едно голямо Браво на всички ,които подкрепят петицията.Госпожа Софийска го заслужава!!!

Гост

#3

2014-09-14 07:43

Познавам г-жа Софийска още от времето, когато беше г-ца Михнева...Свидетел съм на старанието й, желанието й, тревогите и радостите, които съпътстваха изграждането й като учител.Възхищавала съм се на всеотдайната й любов към децата и на неугасващия стремеж да ги ограмотява. Учудвала съм се на искрените сълзи на радост от постигнатите успехи на малчуганите.Затова с чисто сърце мога да заявя, че г-жа Софийска е УЧИТЕЛ по душа и сърце. Един истински НАРОДЕН БУДИТЕЛ с душа и сърце, отдадени на децата. Поздравявам и подкрепям хората, изправили се в защита на този български учител. Нека пазим достойните хора!!!

Тази публикация е изтрита от автора на петицията. (Покажи подробности)

2014-09-14 08:14


Тази публикация е изтрита от автора на петицията. (Покажи подробности)

2014-09-14 08:24


6

#6

2014-09-14 08:46

Искам да попитам кое е достойното в г-жа Софийска? Може би това, което направи в края на миналата учебна година...Относно професионалните й качества също може да се спори. Със сигурност на родителите е представена нейната версия, която не кореспондира с истината.


Гост

#7 Re:

2014-09-14 09:06

#6: 6 -