Против удължаване на учебната година в юли месец

Коментари

#1606

Подписвам, защото това е против правата ни!!!

(София, 2017-07-29)

#1609

ПРЕКАЛЯВАТЕ!!!!!

(София, 2017-07-29)

#1610

Проблема на образованието не е в по-дълги ваканции или в повече учебни дни. Нужни са промени- от това да се промени министерството и неговите "съветници", да се променят безмислените и непродуктивни закони, да се облекчи работата на учителя и да му се даде повече творческа свобода...
Спирам да изброявам, защото ще стане прекалено дълго. Всички работещи в училище знаят за какво говоря!

(Сопот, 2017-07-29)

#1616

Подписвам, защото се подигравате с правата ни

(София, 2017-07-29)

#1618

подписвам, защото почвате да си играете с правата ни. Тази една седмица в повече създава неудобства на родители, учители и ученици. Неясният търсен ефект от удължаването на учебната година е поредна гавра с българските учители, които и без това са достатъчно недооценени. Без думи останах !

(София, 2017-07-29)

#1622

Според мен не трябва да се удължава учебната година. На учениците, които учат в гимназията им е трудно да учат в жегите в неклиматизирани класни стаи. Тази промяна няма да е в интерес на учибния процес, на учениците и на учителите.

(София, 2017-07-29)

#1624

Защото е глупаво да удължават учебната година точно лятото. Нямям нищо против да е по дълга учебната година, но да започват по-рано, не за сметка на лятото.

(Бургас, 2017-07-29)

#1637

Според мен няма да има особен резултат и ще е напълно излишно посещаването на училище в разгара на лятото.

(с.Йоаким Груево, 2017-07-29)

#1651

Това би объркало много от плановете на учениците и техните родители, а и плюс това тези деца които всеки ден стават в 6 часа имат нужда от малко почивка поне през топлите месеци...

(София, 2017-07-29)

#1652

Защото вместо тези 6 седмици да съм на море аз ще трябва да уча

(Бургас, 2017-07-29)

#1654

Това е гавра с българските учители и ученици.

(Пловдив, 2017-07-29)

#1660

Подписвам, защото смятам, че натоварването върху децата и сега е голямо.

(Балчик, 2017-07-29)

#1664

Намирам за пагубни всички инициативи, които не са продиктувани от ясно изразена и осъзната необходимост. Подобряването на качеството на образованието, от което отчаяно се нуждаем, по никакъв начин не е свързано с удължаването на учебната година с 5 учебни дни.

(София, 2017-07-29)

#1667

Sum lud

(Габрово, 2017-07-29)

#1669

Предпочитам, ако ще се удължава учебната година, то това да стане не в края, а в началото. Т.е. от септември.

(София, 2017-07-29)

#1671

Подписвам защото съм учител и родител.

(Русе, 2017-07-29)

#1672

Не съм съгласна с удължаването на учебната година , защото е поредното необмислено разпореждане на някой ,който не е влизал в класна стая и не е бил учител.

(София, 2017-07-29)

#1673

Според мен това е поредното безумно решение на нашия парламент. След като родителите имат проблем с това кой да гледа детето им - да си наемат бавачка. А отговорните родители не оставяме децата си и 1 ден без преговор на материала.

(София, 2017-07-29)

#1677

Подписвам се, защото не съм съгласна с удължаването на учебната година до 6 юли с идеята и разсъжденията как точно това удължение ще помогне в посока подобряване на усвояване на знания, когато както всички знаем последната седмица, всички са оформени с оценки и тя буквално не се смята за учебна, а сега ще се удължи точно този период в края на учебната година. Като посочени факти, горепосочени, в статията ги подкрепям, в посока на това, че юли е най-горещия месец в годината, а училищните стаи не са добре климатизирани за ситуацията, че учениците от по-горните класове, които желаят да започнат сезонна работа не могат, защото работидателите изискват ангажираност за цял работен месец. Така или иначе ще се намира начин това удължено време да не се учи, каква тогава е ползата да е точно в този краен период на учебната година!?!

(Велико Търново, 2017-07-29)

#1680

Подписвам се, защото целият този фарс е излишен.Това е безумие...

(Монтана, 2017-07-29)

#1681

според мен е грешно да се увеличава учебната година , тъй като лятото е твърде горещо да се учи. В училищата нямат климатици ,повечето прозорци не се отварят, да не говорим че и повечето униформи също държат горещо и децата се измъчват в тази жега , и последното нещо е да запомнят нещо. Лятната ваканция си е много добре така , с години никой не се е оплаквал , не си измисляйте причини за да я променяте.

(Стара Загора, 2017-07-29)

#1685

Защото е абсурдно!

(Пловдив, 2017-07-29)

#1687

Подписвам, защото учебната година в момента съдржа достатъчно учебни дни за усвояване на предназначения материал, и т.нар "удължаване" на ваканциите не ги променя по никакъв начин от досегашните такива, които бяха зависими от разпределението на делнични и почивни дни около празниците.

(Сопот, 2017-07-29)

#1692

Против съм удължаване на учебната година!

(Раднево, 2017-07-29)

#1693

Подписвам, защото намаляването на лятната ни ваканция само и единствено ще доведе до повече депресирани деца и самоубийства

(София, 2017-07-29)

#1695

Удължаването на учебната година е напълно ненужно и би имало единствено негативни последици. Би било по-разумно да се направят други промени, например: установяване на няколко задължителни предмета след 7ми клас, като всички остнали бъдат избираеми, с условието избираемите да бъдат конкретен минимален брой с цел учениците да имат по-добра насоченост към продължаването на образованието си в сферата, в която искат без изучаване на ненужни за тях предмети. По този начин интересът към цялостния учебен процес ще се засили, ще се повиши средният успех и Българските дипломи ще бъдат приети за равностойни и дори "по-силни" от други Европейски и международни.

(Бургас, 2017-07-29)

#1696

МОН ни третират като играчки. Вземат от почивката ни, за да ни държат юли месец в училище. Всички знаят, че след 7 клас след 15 юни вече никой не учи и в класните стаи учителите стоят кротко като оставят децата да си говорят тихо.

(София, 2017-07-29)

#1698

Много ми е чудно защо всяка от ваканциите започва от събота
Не че има въобще някакъв смисъл от това

(София, 2017-07-29)

#1703

Поредно безумие, един от най- горещите месеци на училище??? Учениците ще бъдат немотивирани за учене, учителите тотално изморени.

(кърджали, 2017-07-29)

#1707

Ще бъде напрежение, както за учениците, така и за учителите.

(София, 2017-07-29)

#1709

Прекалено горещо е и учебният процес не би се състоял!

(Сливен, 2017-07-29)

#1713

Това е поредната глупост на Министерството... дори не знам с какво думи да коментирам. По-интелигентни няма да станем с разпъване на безсмислена информация в невъобразимо горещото време. Това е изшишно. Битката е да научиш младите хора да се справят сами в живота, да мислят и да се борят, а там, за съжаление, нашата система се е провалила.

(Силистра, 2017-07-29)

#1714

Подписвам,защото напълно подкрепям авторката на петицията. Всичко е много точно и вярно написано.

(Пирдоп, 2017-07-29)

#1715

Децата в българската образователна система са затрупани от учебен материал и учебния процес е натоварен. Не мисля,че удължаването на учебната година ще доведе до по- добри резултати. Удължаването на учебната година означава повече учене за учениците и повече труд за учителите. За да бъде успешна образователната система е необходимо да се предостави и на учители и на ученици по- достъпна информация и "психическо спокойствие".

(Хасково, 2017-07-29)

#1718

Подписвам, защото тази промяна е абдурдна!

(София, 2017-07-29)

#1719

Абсурдно е при температури от 30 градуса нагоре да се води учебен процес, а материалът за учене свършва още в началото на юни и единственото,което се прави през този период е безсмислено присъствие в жегите!

(Пазарджик, 2017-07-29)

#1726

подписвам, защото съм против

(Кирилова , 2017-07-29)

#1728

Наистин почвате да си играете с нас!
Това е времето когато отиваш на море,села,плаж НО НЕ И НА УЧИЛИЩЕ!

(София, 2017-07-29)

#1732

Не съм съгласна да се удължи учебната година.

(Бургас, 2017-07-29)

#1733

Не ми е безразлично как ще протича учебната година и желая да виждам резултата от моя труд. Смятам, че така предвидените промени за удължаване на учебните занятия няма да постигнат желания ефект.

(Добрич, 2017-07-29)

#1734

Подписвам, защото съм против прилагането на промени от безсмислен характер. Против съм децата да учат при 35-40° в уч. стаи. Против съм от облагодетелстването на трети лица със закупуването на съответните климатици.

(Бургас, 2017-07-29)

#1738

Защото е безсмислено да се озаконява това решение. Нито децата ще научим повече, нито ще запомним нещо повече през лятото с тази една седмицаповече! Всеки, който дойде на власт, си оставя отпечатъка с някакви си тъпи решения и промени в системата. И разберете - ако учениците не искат да учат, няма да го направят, с колкото и седмици да им увеличите учебната година! Те ще избягат от училище и ще си намерят медицински бележки безпроблемно. В стремежа си да стегнете системата, я разхлабване, защото идеите, които давате, са толкова тъпи, че на всички им се отучва.
Една седмица повече училище ще се преживее, но вече не знам какво от кого да очаквам - постоянно някой си измисля някакви закони и си ги налага, кой от кой по-тъпи. И хората не знаят откъде ще им дойде новото решение. МОН и не само, бъдете по-разумни!!

(София, 2017-07-29)

#1742

Не одобрявам промените !!!

(Раковски, 2017-07-29)

#1743

Подписвам, защото това е пълно безумие... няма условия в класните стаи за учене през юни да не говорим за юли

(Свищов , 2017-07-29)

#1749

Съгласна съм учебната година да започва на 1 септември. Но до 6 юли в класните стаи няма да има деца.

(МОНТАНА, 2017-07-29)

#1752

Лятото децата играят,а зимата са си повече вкъщи... Не взимайте от детството им!

(Пловдив, 2017-07-29)

#1755

Подписвам, защото няма никакъв смисъл от това удължаване. Просто почти няма да има ученици в класните стаи, а тези, които са там ще присъстват формално.

(Варна, 2017-07-29)

#1759

Защо е нужно увеличаване на почивните дни през учебната година за сметка на лятната ваканци, когато учебният процес би бил напълно непродуктивен, за разлика от останалото време. Второ, разминаването на коледната и междусричната ваканция за 12-ти клас в сравнение с другите класове ще натовари само колегите да не могат да ползват отпуск, понеже няма учител преподаващ само на 12-ти клас.

(Борисова, 2017-07-29)

#1761

Защото съм против.

(Габрово, 2017-07-29)

#1762

Кур за МОН. Няма да ми пипате ваканцията.

(София, 2017-07-29)

#1765

Подписвам защото не съм съгласна за удължаването на учебната година!

(София, 2017-07-29)

#1767

съм против удължаване на учебната година.

(Добрич, 2017-07-29)

#1769

Искам по-дълга ваканция!

(Сливен, 2017-07-29)

#1773

Това е поредната българска глупост

(Бургас, 2017-07-29)

#1778

Не искам да бъде удължена,защото това ще ме натовари психически и физически, и въпреки това ще бъде лято и всеки ,ще бъде настроен скептично.

(Стоб, 2017-07-29)

#1779

Защото не искам учебната година да е толкова дълга , като учиник , ще ми съсипе психическото здраве от учене

(София, 2017-07-29)

#1783

Съгласна съм с всичко написано в петицията. И без това децата са натоварени предостатъчно през цялата учебна година.В края на май вече е трудно да им задържиш вниманието, а камо ли вече да възприемат нещо ново. Това е подигравка и с учителите,които и без това голяма част от тях са като укротители и бавачки през учебната година. Докато куца дисциплината и липсват първите 7 на повечето деца учебния процес няма да е на ниво.

(Русе, 2017-07-29)

#1785

Като цяло е безсмислено. Училищата са толкова разпуснати, че учебният процес спира още около 20ти, няма смисъл 2 седмици да се ходи на училище просто за присъствие.

(София, 2017-07-29)

#1797

Подписвам защото съм съгласен с декларираното от автора на петицията

(Бургас, 2017-07-29)

#1799

Защото има и деца които пътуват от други градове и в жега от 40 градуса и пътуване от 100 км дневно при двусменен режим в училището е пълно безумие да се учи юли месец.

(Раковски, 2017-07-29)