Против пренатоварването на децата в училище

Коментари

#7

Децата са пренатоварени, нямат време нито за спорт, нито за каквато й свободна дейност. Материалът в учебниците не е добре поднесен. Резултатът е изтормозени и нещастни деца с никакви знания!

(Варна, 2021-02-24)

#17

Не искам учениците да имат ежедневно домашни. Може работа по проект, който да е за по-дълъг период - поне 2 седмици.

(Нови Искър, 2021-02-24)

#40

Подписвам, защото имам дете в първи клас, целодневна форма на обучение и домашните много често му идват в повече.

(Нови Искър, 2021-02-24)

#43

Подписвам, защото искам да въведем реално практично и работещо образование. С текущите учебници и домашни е почти невъзможно. МОН погледнете си статистиките. Проблемът не е в децата, а във Вашите програми и подходи.

(Русе, 2021-02-24)

#53

Ако не бъде променена системата, то ние отглеждаме едни завършени невротици!Децата са под постоянен стрес! Те не учат за знания! Те мислят каква ниска оценка ще изкарат! И че пак ще бъдат наказани от нас родителите! Отвратена съм от образованието!

(Сифия, 2021-02-24)

#58

Натоварват децата с прекалено много домашни всеки ден, като напр. 6 стр. домашни, плюс четене, разказване и др. Получава се подготовка по 2 часа минимум. Вие по толкова ли домашни пишехте във втори клас?

(София, 2021-02-25)

#64

Смятам, че трябва да има контрол и граници за домашната работа на учениците! Претоварването им е факт. В редица други държави тя е доста по-малко и съобразена!

(Смолян, 2021-02-25)

#72

Съгласен съм - този тормоз върху нашите деца ( върху бъдещето на България ) не може да продължава.

(Ямбол, 2021-02-25)

#76

Децата трябва да имат време и за себе си, да се срещат с приятели, да играят, да спортуват, за занимания по интериси, например: шахмат, рисуване, танци и т.н..

(Ямбол, 2021-02-25)

#77

Подписвам защото, детето ми в 4 клас е на занималня до 15.30 ч., създадена с цел целодневно обучение и подготовкана домашните. Класната твърди, че времеро е крайно недостатъчно и той винаги има да допосва вкъщи. Синът ми е на 10 години. Той има нужда от игра, от общуване с приятели и спорт. На 10 г. той няма нужда да е професор. И проблемут не е точно в обема домашни, а в обема изучаван материал, през който се препуска и от МОН се смятат задължени да го натъпчат в детските глави. Непосилна тежест за детските рамене са както количеството изучаван материал (качеството е друга тема), така и количеството учебници, натъпкани в една раница. В 4 клас имат ден със 7 часа, 7 различни предмета с безброй тетрадки и помагала. Къде е грижата за детското здраве - и психическо, и физическо, здравето на бъдещето на България?!

(София, 2021-02-25)

#78

Безобразието в образователната система е пълно! Учениците са принудени да изучават материал не съобразен с възрастта им. Материалът е смъкнат най- малко с три години надолу! Всеки ден се взема нов материал без затвърждаване, упражнение и т.н. После сме последни по Pisa! Кого се опитватват да заблуждават тези хора! Децата не могат да се справят сами без помоща на родител при писане на домашна работа! От сутри до вечер са заети с училищни задачи! Нямат време за спорт, любими занимания! А, най- жалкото е, че МРАЗЯТ училището и всичко свързано с него! Жалка картинка! Подлудиха децата и родителите!

(Бургас, 2021-02-25)

#85

Съм пряк потърпевш от тази истерия

(Пловдив, 2021-02-25)

#86

Детето ми ще бъде първоклсничка и бих искала да учи в нормални условия, а не под постоянен стрес.

(София, 2021-02-25)

#87

Съгласна съм с всичко по горе изброено.

(Смолян, 2021-02-25)

#92

Защото не е нормално, децата да стоят от 8.00 до 17.00ч., затворени, седнали на дървените чинове с по 30 човека в стая! Вреди на физическото и психическо им здраве.

(София, 2021-02-25)

#95

Подписвам, защото тази трагедия в образованието трябва някой да я спре. Като не могат управляващите, ще могат новите.

(Шумен, 2021-02-25)

#97

Определено натоварват много децата с домашни работи.

(Смолян, 2021-02-25)

#105

Подписвам, защото с дъщеря ми, която е пети клас, почти всеки ден учим до 21ч.,понякога и до 23ч. Раници те са непосилно тежки, вече няколко от съучениците й имат сколиоза.

(Балчик, 2021-02-26)

#107

Защото смятам, че някои учители не си вършат работата, а само я отмятат и всичко това се отразява НА децата

(софия, 2021-02-26)

#125

Имам три деца. С всяко следващо съм свидетел на поредните безумия и свалянето на все по-долен клас сложен материал от страна на МОН. Третото ми дете е първи клас, бяха ги накарали още първи срок да правят писмен преразказ, при положение, че не бяха взели и всички букви. Учебния материал е сложен, скучно поднесен и въобще не отговаря на съвременното мултимедийно развитие.

(София, 2021-02-28)

#128

Подписвам се,защото децата в България са претоварени от домашни и нямат свободно време за други занимания.Имам поглед към образованието в Австрия и мога да твърдя,че децата нямат почти никакви домашни.Основните неща се взимат в час и се обръща повече внимание на спорта,предмети като текстил и техника.

(Варна, 2021-03-01)

#132

Против претоварването на децата в училище и те не са роботи !

(SMOLQN, 2021-03-01)

#145

Възрастните работят по 8 часа, а децата - по 12-14!
Прекалено са натоварени и не може да се организира режим на труд, игра и сън, да се включи спорт и хоби.

(Варна, 2021-03-10)

#148

Спешно се налага промяна в учебното съдържание.

(София, 2021-03-13)

#156

Смятам,като родител на второкласник,че съдържанието на учебния материал е несъвместим с психическото развитие на децата за тази възраст.Има много неща, които те не могат да разберат и съответно губят мотивация.Препусканет по учебниците е ужасно.Още не са свикнали със събиране и изваждане и вече взимат таблицата за умножение. Просто,излизат уникално тъпи....

(Сандански, 2021-12-14)

#160

Подписвам, защото смятам че трябва да бъдат поставени някакви рамки за обема на домашната работа, за да бъде тя ефективна!

(Стара Загора, 2021-12-14)

#183

Децата по цял ден учат през седмицата от 8.00 до 20.00 и пак не успяват. Нужно е и събота и неделя да пишат домашни.

(Търговище, 2021-12-14)

#200

Има предмети, които са за развлечение, а не да натоварват допълнително.

(Банско, 2021-12-14)