Против промените в Закона за ветеринаромедицинска дейност

Коментари

#6406

Подписвам, защото тази разпоредба показва единствено пълната юридическа, научна и обща житейска неадекватност и некомпетентност на авторите си и на тези, които гласуват за приемането и. Изпълнението и е еднозначно на проява на жестокост и насилие към кучетата, които в горещите месеци се охлаждат основно чрез устата, което с поставен намордник е силно затруднено и би навредило сериозно на здравето им.

(София, 2019-07-05)

#6408

Смятам, че това застрашава живота на кучето ми, 10 кг, и е некомпетентна мярка

(София, 2019-07-05)

#6422

Ако има риск за живота на животните, смятам, че подобен закон е жесток и следва да бъде премахнат

(София, 2019-07-05)

#6429

Подписвам се защото съм против този безумен закон който застрашава живота на домашните любимци

(София, 2019-07-05)

#6430

Считам, че правилата трябва да са разумни и решават проблеми. В случая с въпросните изменения, се ограничават нормалното съществуване на домашните любимци, без да се прави разлика между животно, което има агресивно поведение и всички останали. Глоби за това, че се разхождам с кучето си, считам за абсолютно неприемливо, при условие, че не съм създал ситуация във вреда на трето лице.

(София, 2019-07-05)

#6449

Подписвам , защото имам куче и за мен тези промени в закона са необмислени и непренерени. Нямам нищо против да го разхождам вързано, но моето куче не е агресивно и не съм против задължително слагане на намордник. И нека уоравляващите помислят за повече обособени територии за кучета, където да може да пускаме домашните си любомци да се разхождат.

(София, 2019-07-05)

#6459

Не може да е валидно за неагресивни кучета!!!

(Пловдив, 2019-07-05)

#6460

Съгласна съм с изказването против намордниците!

(София, 2019-07-05)

#6468

Подписвам, защото имам куче и не съм съгласна да му причинявам дискомфорт, заради безотговорното отношение на други стопани. Не съм съгласна кучето ми да бъде беззащитно, с намордник и да бъде лесна плячка за агресивни бездомни кучета. Не намирам кучето си за агресивно. Всеки един трезвомислещ стопанин не би оставил кучето си без надзор и не би позволил да нарани някого. Освен в големите градове, другаде няма обособени площадки за разходка. Аз живея в малък град и реално законно мога да разхождам кучето си само от кухнята до хола ми. Намирам новата наредба за напълно необмислена.

(Смолян, 2019-07-05)

#6477

Подписвам се, защото кучетата са живи същества и не трябва да се отнасяме по този жесток начин с тях. Трябва да има закон за регулиране на хората притежаващи кучета, защото те се виновниците за агресивното състояние на някои кучета.

(София, 2019-07-05)

#6479

Аз съм собственик на мопс. Това е най-безобидната порода и тежи 8 кг. Не виждам как да сложа намордник на своето куче, защото обикновено тя диша с изплезен език и това би я задушило.

(Гоце Делчев, 2019-07-05)

#6483

Обичам кучетата и смятам, че проектозаконът е против тяхното здраве!

(София, 2019-07-05)

#6491

Подписвам, защото смятам, че промените в закона първо няма да променят нищо освен да се взимат едни суми от гражданите за глупости и второ е супер не хуманно за животните. И как ще се налагат глоби след като не можеш да докажеш кое куче е агресивно и кое не? Цялата идея е пълен фарс.

(София, 2019-07-05)

#6493

Подписвам ,защото закона е абсурден и това ще навреди на живота на кучето ми.

(Несебър, 2019-07-05)

#6505

Не е обмислено

(София, 2019-07-05)

#6508

Защото законът е нелеп. Трябва да се глобяват безотговорните стопани, които пускат агресивни кучета без повод и намордник. Не трябва всички собственици на кучета да страдаме, заради няколко безотговорни души, чиито кучета са нахапали деца. Това какво общо има с всички останали кучкари?

(София, 2019-07-05)

#6514

Подписвам, защото това е поредният недообмислен закон, целящ да ни замаже очите. Закони не се приемат по този начин - необходими са консултации, експертни мнения, проучвания на алтернативи, преценка на рискове и пр. Тези мерки не са насочени към безотговорните стопани, а към всички останали, тъй като, когато човек е безотговорен, гласуването на един закон с абсурдни мерки и дори глоби няма да го промени. Аз нямам агресивно куче, но ако имах, нямаше да ми е необходим закон, за да знам, че съм длъжна да не застрашавам живота на други хора, дори това да означава да взимам допълнителни мерки за тяхната безопастност. Необходим е контрол, който да регулира поведението на стопаните откъм възпитание, отглеждане и отношение към домашните им любимци - в тази връзка "затварянето" на устите на кучетата няма да "излекува" проблема в дълбочина, а просто ще симулира някакви действия, които ще ни противопоставят едни на други и които дори могат да застрашат живота на домашните кучета.

(София, 2019-07-05)

#6516

Безумно е да се слагат наморници на всички породи кучета, по-скоро трябва да се ограничи развъждането и отглеждането на агресивните и опасни породи! След като има хора, с престъпни наклонности, какво, да сложим белезници на всички хора ли?! Има закони за защита на животните и забрана на насилието над тях, и разпоредба в Наказателния кодекс, тоест това е престъпление!

(София, 2019-07-05)

#6518

Абсолютно против съм намордници с изключение на поименно определени бойни породи кучета и техните мелези.

(Асеновград, 2019-07-05)

#6519

Задължителните намордници са не само проява на нехуманност (все пак живеем в 21.век и би трябвало да имаме по-добри идеи от хората през Викторианската епоха), а и не решават проблема с наглите собственици на кучета - защото не кучетата носят отговорност, все пак. Освен за някоя депутатска фирма, продаваща надморници, полза от намордниците няма да има.

(Берковица, 2019-07-05)

#6524

Хората, които взимат решенията в тази държава са чисто луди и възмутително нагли.

(София, 2019-07-05)

#6527

Смятам, че е безмислено да се води куче кавалер гкинг чарлз (10 кг.) с намордник. Трябва да се дообмисли предложената промяна и да се прецизира. В момента е чист популизъм.

(София, 2019-07-05)

#6532

Подписвам защото, смята, че тези мерки са крайни, излищни и вредни за животните. Защото е некоректно спрямо съвестните стопани и защото уличните кущета ще могат да продължат да ни хапят щот тях закона не ги лови, а те са рисков фактор.

(София, 2019-07-05)

#6561

Аз съм протик всяко куче да е с наморник. Има хиляди причини, няма как да се изброят. Аз имам дребна порода куче и е истина,че от страх те лаят повече и дори предизвикват големите породи. От години ми прави впечатление, че когато го държа на къс повод нае всички наред и е по-агресиено отколкото като го пусна свободно, тогава е по социално, дори само се пази от коли. Кучетата имат нужда от повече места където от малки да играят заедно и да свикват с други себеподобни както е в чужбина, така агресията намаля о дори към хората. А мисля, че и всеки съвестен собственик знаейки, че кучето му не го слуша и напада си го води на повод. По този начин вие ограничавате свободата тошно на ония душички, които всеки йи мачкал и гушкал, а изродите, безхаберните стопани отново ще вредят с кучетата си защото точно те са ги научили на агресия

(Gabrovo, 2019-07-05)

#6569

Защото имам голдън ретривър и не съм съгласна тази дружелюбна порода да се слага под общ знаменател с други опасни породи.

(София, 2019-07-05)

#6572

Поправката е нехуманна, безумна и абсолютно популистка.

(София, 2019-07-05)

#6573

Подписвам се, защото килограмите не определят агресивността на животните!

(Монтана, 2019-07-05)

#6581

Защото кратуните във парламента се чудят каква нова глупост да измислят за деня.

(Свищов, 2019-07-05)

#6585

Подписвам се, защото съм против кучетата да носят нодморници!
Това е жестокост!
Ако изведете кучето си на разходка то как воже да пие вода? Ако му махнете намордника и ви види някой пък-глоба...
НЕ НА НАМОРДНИКА!
НАМОРДНИЦИ САМО В ПАРЛАМЕНТА;

(С. Босилковци, 2019-07-05)

#6586

Хайде да не наказваме животните в краткият им живот. Няма да затворя моят 12г. Лабрадор в подвижна клетка. Дааа на повод ще продължавам да го водя и да го дарява с любов 🤩за радост ба семейството ми. И да бъда честна: По голям "звяр" от човека няма( доказано), ние сме за пример на животните(та нали сме УЖ по-умните)..... Законите са да ги спазваме, нооооо тоз е необмислено и доста краен. Хора бъдете по - отковорни(всеки би трябвало да се познава добре), всеки сам решава как да възпита себе си, децата си и дом.любимец.Кучетата придобиват характера на средата в която живеят(те не са виновни)

(Стара Загора, 2019-07-05)

#6587

Против съм закона.Всяко куче е личност. НЕ НА НАМОРДНИЦИТЕ.

(Стара Загора, 2019-07-05)

#6588

Защото вярвам , че животните имат и заслужават не по-малко от хората да живеят пълноценен живот , в който стереотипите да не ги подлагат на смъртен риск ежедневно !

(София, 2019-07-05)

#6589

Така искам

(Костенец, 2019-07-05)

#6590

Това не е решение на проблема. Глупаво и необмислено предложение, с което само ще затрудняват хората, и ще се събират едни пари. Против Промените съм!

(Бургас, 2019-07-05)

#6593

Защото законът е нелогичен и безсмислен.

(Sofia, 2019-07-05)

#6595

Подписвам, защото съм против безумните решения на управляващите!! Няма да застрашавам живота на кучето си, само защото някой кретен с власт е решил да се прави на умен!

(София, 2019-07-05)

#6597

Мисля, че този закон е пълна простотия и единствените промени, които ще направи са негативни.

(София, 2019-07-05)

#6598

Този закон е абсолютна поредна глупост

(София, 2019-07-05)