‼️СТОП на блокирането на движението по бул. “Цар Борис III“ ( ГЛАВЕН път Е79) от гражданите на Княжево и Бояна‼️

Коментари

#1

Защото не смятам че е нормално на главен път през Княжево да бъдат тормозени мирни граждани като им се затваря пътя 2 месеца с достъп до домовете им протеста трябва да бъде пред съотвените органи за да бъдат чути исканията от протестиращите.

Десислава Митова (София, 2025-05-11)

#2

Контра - или как едни невинни хора, отнасят гнева на други хора , заради безхаберието на управляващи, като се причиняват още повече предпоставки, за още повече трагедии по пътя !
Здравейте на всички . За повечето от хората във Владая не беше тайна, че преди два дена пуснах анонимен пост с призив за контра действие на Княжевският протест.
Защо го направих анонимно : то е много лесно за схващане, изскочиха новопристигнали в групата хора от Княжево. Дали защото са били предизвикани от някой владаец и са отнесли някаква псувня характерна за региона, дали защото са любопитни, какво ще се предприеме, нямам идея, но са в групата ни. Така де, групата не е моя, ваша, наша, групата е за всеки, който по някаква причина има нужда да я ползва !
И така, тези хора се отличиха с подобаваща логика, защитават стръвно “ нещото”за което се борят . Аз като родител, като човек, който е свързан и с Княжево поради субективни причини, като пешеходец, като колоездач, като шофьор, също съм силно притеснена от безумията по пътя!
Но не смятам, че тези кокоши изпълнения, като да седите, вие квачките от Княжево ( разпознавате се вече ) ще допринесат до някакви ефективни резултати .
( ако има владайци във групите ви, които ви хранят, ще ви разбера, но това прилича на сбор на хора от детската градина в такъв случай : Иванчо идва плези се и вие идвате в тази група и правите същото е просто ниво елементарна култура подобаващо за друг период от развитието ни. )
Виждаме една подписка от ваша страна на лице , чудесно .
Бих я подписала, както съм и помагала активно за запазване на княжевската баня, за чистотата ви съм организирала навремето почиствания с групи и куп неща в полза на обществото ( национално богатство наистина е минералната вода в Княжево , нали това е нещо общо за всички и имаме привилегията да сме се родили наблизо ) така ще подпиша и тази ваша подписка при едно по- разумно поведение от ваша страна и съпричастност !
Какво имам предвид под разумно : да спирате движението по артериален път в делнично време, час пик, е също такова престъпление, каквото е и престъпното поведение на пияният шофьор . Защо ? Защото всеки автомобил има шофьор и присъстващи със своите лични проблеми и страдания !
В петък човек излиза от болница ( не исках да разказвам тази история, но явно се налага ) след хемодиализа и наложена му химеотерапия, прекарва два часа в автомобила , повръщайки на задните седалки, докато вие се борите за правото си ( пак повтарям разбирам, че нещата са ужасно грозни и че искате да бъдете чути ) вътре в колата някой повръща и се чуди, така ли ще му свърши живота наистина … ?
В друга кола три малки деца от съседно населено място ( нали сме за децата тук?) пътуват след детска градина, на едното му се ходило до тоалетната и майката се принуждава да изключи двигателя, да слезе, да разкопчае детето и да го изпишка( добре че не е номер две работата) в страни от пътя, прекарвайки часове, от това, дете номер три се изпотява и получило възпаление на ухото !
По случайност шофьор на линейка по пътя за Марчаево разбира, че пътя е затворен от вас борещи се за “ нещото” е минал през магистрала Люлин за да се отзове на сигнал, закъснял е на време ... Мъж от Владая бързал да се прибере, защото в този ден поради лошо време е оставил кучето си в неговият апартамент в къщата му, вместо на двора, че било пръскано срещу кърлежи и кучето се пръснало от стискане да не се изака и изпишка на килима ? Ако с вашите любимци се случи това?
Вие питате “ами ако с вашите деца се случи това ? “ абе прощавайте, ама всички ли в тази посока сме малоумни престъпници , които газим децата ? Аз имам две ! В моето училище за талантливи деца съм отговаряла за 40 ! Редовно нося храна на възрастни хора и животни!
Цялата тази какафония е, все едно сме във филма ледена епоха където катерицата просто иска лешник, без да се осъзнава, колко пагубно е нейното незнание и как с нейните мили, невинни действия ( шепа хора сте 10-15 човека ) превръща един проблем в множество други ! Аз знам, че вие надали сте искали тези неща. Сигурна съм, че сте водени от мотивите да си предпазите децата ( те са и нашите деца разбира се ) а не става въпрос за лична изгода на разни хора с някакви общински действия … дано !
( питам се кой кмет ви даде разрешение по време на час пик в делник да спирате движението )
Е ние владайци , не искаме да спираме вашият протест , напротив нека да продължи , докато не се изпълнят вашите искания
( до колкото знаем, почти всички са изпълнени ) но нека това става в неработен и неучебен ден.
Защо не е в неделя ? Примерно да хващате потока на прибиращи се от Гърция . Няма ли да е по- адекватно, повече народ ще ви отрази ?
Защо не поискате едни надлези да се направят, това ще е прекрасно, нали? Може да се организира обществена кампания дори с ангажиране на медии и събиране на средства, ако сме толкова бедни на общински пари.
( надявам се, не сте решили да превръщате главен път в детска площадка, или може би план за строеж на нови жилищни кооперации )
Надлезите са нещо , което е навсякъде по света, вместо някаква локална фирма да поеме маркировката, вече се дочуха някакви неща, дано са ви чисти мотивите ? Кой ли всъщност и точно със какъв мотив организира такъв тип протести, че да отнема правата на невинни хора и да усложнява техните съдби ?
Кой ще върне моята приятелка , която се бори с рак , ако я изгубя заради вашите протести ? И тя е майка !
( знам веднага някой ще подскочи и ще каже има магистрала , знаем я тая магистрала, но тя не е решение за всеки трафик ) .
Според мен е редно да се помисли за адекватни решения заедно, като общество !
Протестите може да са пред АПИ , пред общините!
Елате при нас , не да ни дебнете в групата , а да ни кажете, какво искате точно и как да ви помогнем !
Кой знае, може и да сме способни на това ! В заключение :
Госпожо кмет, надявам се сте в добро здраве и причините да мълчите са други !
Призовавам ви Вас, както и кметовете на Мърчаево , Рударци , Кладница , Чуйпетлово , Перник , Драгичево и всички засегнати населени места , да съдействате за разговори с онзи, който е разрешил тези безумни протести да се извършват в работно време, защото те застрашават нечии живот и са в разрез с правата на човека и законите на европейският съюз ! Ние не искаме прекратяването на протестите, ние искаме извършването им да се случва в адекватното време и дори място за това ! Благодаря !

Marina Ivanova (София, 2025-05-12)

#15

Блокирането на обществени пътища от републиканската пътна мрежа и то в най-пиковите времена е недопустимо!

Виктор Славчев (София, 2025-05-12)

#18

Протеста не дава абсолютно никакъв резултат, а затруднява живота на стотици невинни хора.
Трябва да се намери друг начин, това вече мина всякакви граници.

Пролет Филипен (София, 2025-05-12)

#21

Подписвам, защото е безумно да страдаме ние, които не сме виновниците за инцидентите!

Ася Николова (София, 2025-05-12)

#39

Защото и аз пътувам по този маршрут и не желая да бъда блокирана на пътя с часове ! Мястото за протест е пред дадена институция,не на пътя !

Евелина Малинова (Перник, 2025-05-12)

#42

Повече от два месеца сме подложени на терор от група княжевци!!!

Анета Тасева (Владая, 2025-05-12)

#44

Това не е начин да се решат проблемите на Княжевци. Така само тормозят останалата част от обществото и отнемат техни конституционни права.

Галя Спасова (Мърчаево, 2025-05-12)

#45

По този начин се създават предпоставки за повече инциденти и не се решава поставения проблем.

Таня Георгиева-Переновска (СОФИЯ, 2025-05-12)

#50

Защото не можем да се приберем в доновете си. Магистрала Люлин не е алтернативен път за Владая, за селото ни пътя е през Княжево.

Veselina Dimitrova (София, 2025-05-12)

#51

Подписвам,защото мястото на протеста не е там. Подписвам,защото ми писна всеки петък да си тръгвам по рано от работа. Подписвам защото ми писна да усложняват придвижването на толкова много хора!

Ивелина Бонева (София, 2025-05-12)

#54

Подписвам,защото случващото се е безумие.

Mariya Ivanova (Владая, 2025-05-12)

#57

Е крайно време да спре това безумие!

Десислава Косева (София, 2025-05-12)

#59

Това е безумие!Страдат хората,които са на работа по-цял ден и след това висят в задръстване!Хората от Княжево,които непрестанно изкачат пред колите пред новия търговски център,кога ще спрат да пресичат неправилно и ще се научат,че съществуват пешеходни пътеки?!?

Памела Евтимова (Перник, 2025-05-12)

#64

Мястото на протеста не е на правилното място. Не е нормално всеки петък да не можем да се приберем в домовете си, при това в мирно време! Протестиращите нямат ясни и конкретни искания!

Борислава Георгиева-Йовчева (София, 2025-05-12)

#69

Не съм съгласна!

Мария Петрова (София, 2025-05-12)

#72

Ми писна от тия клoуни , ако ние перничани затвориме магистралата и набиеме целият трафик пред владая и княжево какво ще стане?

ивайло борисов (перник, 2025-05-12)

#80

Защото ние работещите граждани по 12 часа на ден да не можем да се приберем по домовете си.Има хора с малки деца,няма как да ги вземат от детска градина точно заради протестите

Радослава Благоева (Перник, 2025-05-12)

#94

Защото съм с малко дете и ми писна петък да се прибирам по 2 часа до с. Кладница, където временно живеем.

Васил Василев (София, 2025-05-12)

#96

Подписвам петицията, защото исканията на протестиращите са неясни. Първо протестираха против разширяването на булеварда, а сега за безопасност. Та нали безопасността идва с разширяването и отделянето пътното платно от тротоарите.Тъй като съм княжевец, но бивея в Рударци познавам част от протестиращите, други просто знам кои са. Повечето от тях живеят точно на Цар Борис и оюат някакви утопични мечти, че трафика ще се премести изцяло по магистралата, а пред къщите им ще настане тишина. Това са хора без нормална преценка нарушаващи правото ми на свободно придвижване. Протестът им няма място на пътното платно, отделно с камерите, които слагат всеки ден на безумното ограничение от 40 протестът им има максималния успех, който би могъл да постигне.

Христо Маджарски (София, 2025-05-12)

#103

Подписвам, защото не мога да се прибера до вкъщи.

Юлия Стефанова (София, 2025-05-12)

#104

Княжевци не са добре.

Красимир Банчев Банчев (Перник, 2025-05-12)

#105

Подписвам,защото не желая всеки път да гадая откъде трябва да мина,за да се прибера или да отида на работа!
Подкрепям исканията на княжевци,но нека намерят друг начин или време за протестните си действия!

Емил Ситарски (Радомир, 2025-05-12)

#114

Не съм съгласен с целите на протеста

Александър Христов (Перник, 2025-05-12)

#116

Безобразие е това да не може да се прибереш вкъщи да блокират пътя.

Кристина Стоянова (Перник, 2025-05-12)

#119

Протестите са подвластни на група граждански активисти, които имат лични користни цели свързани с имотни облаги и организират протести, с които първо, демонстрират влиянието си, второ работят в посока най-старият и активен булевард на София, основен изход и вход на юг, да го превърнат в треторазрядна улица обслужваща само квартала. Утопични, несъстоятелни и даже вредни за самите княжевци идеи, които водят години наред до западането на Княжево и неговото превръщане в маргинален квартал.
Разбира се това узурпаторско поведение на княжеските активисти е временно, защото естествените процеси не могат да бъдат спрени. Булевард Цар Борис трети, ще стане адекватен булавард с по две ленти в пътно платно с достатъчна пропускливост на трафик според ранга си. Княжево ще се модернизира, както и е видно от естествените процеси от последните години, при които стари рушащи се пейзажи бяха заменени от елитни търговски обекти.
Правото на свободно придвижване е също толкова важно, колкото и правото на свободно слово. С действията си кликата от княжево настройва гражданите едни срещу друго, което вероятно е дейност в поръчана изгода за конкретни политически и икономически интереси. Самите граждани са използвани за нечистоплътни цели.

Станко Йорданов (София, 2025-05-12)

#124

Абсолютен хаос и неадекватни мерки. Това е основен вход за влизане към столицата. Да се проверят законни ли са всичко тези къщи и постройки по булеварда

Йоанна Велчева (София, 2025-05-12)

#126

Не смятам, че има какво да се постигне с тези протести там, не виждам нещо да се случва освен да има косвени жертви, които да седят с часове в задръстванията и вече си позволяват да ги правят и два пъти седмично, което е просто адски некоректно спрямо останалите хора, които се съобразяват или поне се стараят с часовете, в които да се приберат, за да не висят в задръстване

Мая Петкова (София, 2025-05-12)

#132

Подписвам, защото живея във Владая и съм потърпевш от затварянето на пътя.

Петър Мирчев (София, 2025-05-12)

#137

Защото не съм съгласна в края на всяка седмица да ме мога да се прибера от работа в нормално време. Подкрепям протеста, но не смятам, че мястото му е там и не е това начина. Смятам, че този протест трябва да се направи пред сградата на някоя от отговорните институции. Това, че аз не мога да се прибера не помага на никого с нищо, но вреди на мен!

Елеонора Личева (София, 2025-05-12)

#138

Това, е произвол. Виновни са не пътуващите аАПИ.

Georgi Boyanov (Перник, 2025-05-12)

#146

Действията на протестиращите нямат фокус, безсмислени са, и вместо да решат един проблем, създават друг, който по никакъв начин не осигурява решаването на първия.NTVL

Веселин Гергинов (Владая, 2025-05-12)

#149

Подписвам, защото живея във Владая и тези прояви вече се превръщат в психически тормоз над живущите там.

Нели Еленкова (Владая, 2025-05-12)

#152

Не може да тормозите обикновения гражданин и да няма достъп до дома си!!!

Martina Hristova (София, 2025-05-12)

#154

Подписвам, защото ми омръзна от всички видове протести, които се организират в трасето Перник - София през последните 15 години, като жител на Перник, но работещ в София през годините отнесах безумно много протести, които ни ощетяват времево, финансово, но съсипват и нервната ни система! Да протестирам ли да си платя данъците всеки път, когато някой друг реши да протестира. Вие наказвате нас обикновените хора не и Управляващите и власт имащите!!!

Вероника Методиева (Перник, 2025-05-12)

#161

Прекратете протестите!!!

Виктор Рачев (Владая, 2025-05-12)

#163

Подписвам, защото нищо не зависи от обикновения човек. Протести да се правят пред АПИ. Това е основна пътна артерия за влизане в София!

Йоанна Велчева (София, 2025-05-12)

#164

Омръзна ми да се съобразявам с двайсетина откачалки от Княжево, никъде не са изкарали официална информация какво са предприели и не е изпълнено, преди да се стигне до протеста им! Не съм длъжна всеки петък да си купувам винетка, за да се прибера до Мърчаево! Това не е протест, а системен тормоз към "провинцията"!

Радослава Игнатова (София, 2025-05-12)

#176

Като им пречи трафика по пътя да си протестират пред общините да изместят пътя или да им сложат шумоизолация, а не да нарушават движението по платното.

Мартин Томов (Перник, 2025-05-12)

#186

Никой няма право да ми забрани да се прибера у дома.

Гергана Илиева (Владая, 2025-05-12)

#193

Работя в София от много години,разбирам исканията на жителите на ж.кКняжево,но и аз имам семейство и искам след 10 часовия ден да се прибера вкъщи.

Михаела Василева (Перник, 2025-05-12)



Платена реклама

Ще рекламираме тази петиция на 3000 човека.

Научете повече...