Учители ,родители и университети-заедно срещу безумията в МОН.


Гост

/ #4

2014-10-28 19:33

Анализът на представените проекти за програми още с наименованието „Учебни програми”, противоречи на основната мисия на детската градина, която произтича от псифо-физическите особености на детето, за чието формиране те са предназначени. Всеизвестно, е че учебната дейност се диференцира едва в края на предучилищния период.
Във въведението липсва основната цел за предназначението на програмите. Този проект не показва създаването на система за предучилищно възпитание съобразно „либерално-демократичния модел” на държавно устройство. Акцентът пада върху подготовката на детето за училище, липсва разбирането за поставяне основите на формирането на гражданина, което е основна Европейска директива.
Не са представени стратегическите подходи, от който да произтичат изброените принципи, основополагащи приложимостта на написаното по-долу.
Не е очертана психо-физиологичната характериски на субектите, за които е предназначена 3-7-годишна възраст, определена, като особено важен сензитивен период в развитието на личността.
Има смесване на теоритични с технологични постановки и неправилно тълкуване на основната форма за педагогически взаимодействие.