Против удължаване на учебната година в юли месец

Коментари

#2401

Трябва да се намали обема на учебниците,а не да се увеличават учебните седмици.Дъщеря ми учи в МГ всеки ден има по 7 часа +допълнителните школи.Голямо е натоварването за децата.

(Кричим, 2017-07-30)

#2402

това не е ефективна промяна

(Търговище, 2017-07-30)

#2404

Ne mi haresva

(Razgrad, 2017-07-30)

#2411

Това е поредната безумна недообмислена идея. Погледнете цялата учебна система! Погледнете агресията! Намалете материала за учене, а не увеличавайте учебната година. Ние и без това губим децата като интерес да учат, а с такива решения, съвсем ще ги изгубим. Липсва революция в цялата учебна система. Спирам до тук, нещата са твърде дълбоки. За миг влезте в училищата, в часовете, постойте за седмица, преподавайте, учете, после пак ще видим дали ще ви идват такива абсурдни идеи.

(Силистра, 2017-07-30)

#2412

Този нов закон изобщо не е полезен за нас учиниците. Не стига, че през цялата учебна година ни натоварват.

(Разград, 2017-07-30)

#2414

Удължаването на учебната година за всички гимназии без спортните:
1. Приравнява статуса на профилираните гимназии към този на спортните (което очевидно не трябва да е така)
2. Намалява свободното време през лятото като за учениците 8-11 клас намирането на работа през лятото става доста по-трудно.
3. Безсмислено удължава ваканциите през учебната година, като се получава ефект на отлагане на учебния материал и забавчне на процеса.
Моля, МОН да си изкарат главите от задниците.

(Бургас, 2017-07-30)

#2415

Подписвам, защото не съм заспала патка.

(Пловдив , 2017-07-30)

#2420

Не съм съгласна с поредното безумие свързано с образованието

(Плевен, 2017-07-30)

#2422

Подписвам, защото не съм съгласна с удължаването на учебната година с допълнителна седмица, защото смятам, че това е поредната гавра с учители, ученици и родители. Не разбирам, защо в МОН не помислят как да преструктурират и да организират възможността на децата да не вземат всеки ден нов урок, но да имат и време за разбиране и усвояване на материала. Тази учебна година децата от 5 клас учеха материал от 6 -7-8 клас. Всеки ден имаха нов урок по математика и не само, а време за упражнение - никакво. Не може ли от МОН да се допитат до учителите и родители да поискат тяхното мнение. Не може ли да сравнят учебниците на децата от другите държави, че в Испания децата имат един учебник общ по История, География, Биология и Химия, но имат много практика и много повече часове за математика и език. Какъв е смисълът да се търчи да се взема материал без значение дали е възможно децата да го усвоят, а родителите да плащат за допълнителни уроци. Във Виена имат домашно, което се пише цяла седмица. Вече не сме в комунизма и всеки има възможността да се информира. Аз съм децата да учат, но това да е качествено. Работата на учителите е да ги учат, а не да пишат доклади и справки и свякакви бумащини. С удължаването на учебната година няма да се подобри качеството на обучението напротив това ще е агония за деца, учители и родители. Много ми е интересно дали някой от "мозъците" в МОН ще е съгласен да стои в жегата в училищната стая и да преподава или не само да стои и да внимава в клас при температура 35 градуса.

(Варна, 2017-07-30)

#2426

Проблемът в образованието не е в това

(София, 2017-07-30)

#2427

Твърдо против удължаването

(Разград, 2017-07-30)

#2429

Защото мисля,че няма да се промени нищо с одължаването на учебната година с една седмица.Ако това се случи, почти нито един ученик няма да стъпи в училище на пук на всички.Не мисля, че има смисъл във всичко това.

(Русе, 2017-07-30)

#2431

Защото това е нелогично. И е като тормоз за учители и ученици.

(Горна Оряховица, 2017-07-30)

#2437

Подписвам, защото не мисля, че е редно да удължават учебната година, няма логика. Така или иначе учениците няма как да ги накарате да учат повече, тъкмо обратното.

(Пазарджик, 2017-07-30)

#2440

Отнемане на децата от ваканцията!Излишно губене на време!

(Варна, 2017-07-30)

#2441

Удължаването на учебната година към най-горещите месеци от лятото в неклиматизирани стаи ще е с нулев ефект.

(Пловдив, 2017-07-30)

#2443

Не съм съгласна да побъркват децата ни със тези учебни безсмислени програми, достатъчно са натоварени!

(Нова Загора, 2017-07-30)

#2446

Подписвам, защото е достатъчно трудно за някой от нас цели 10 месеца да учат достатъчно, за да запазят нивото си над 5,50 това е нещо трудно и изморително и повярвайте ако вие бяхте на наше място нямаше да ви е лесно.А пък и не виждам смисъл защото след оформянето никой не ходи и така или иначе последната седмица се спестява.

(София, 2017-07-30)

#2447

Работя с ученици и зная,че след средата на май и преди края на септември, учебен процес на практика няма.

(София, 2017-07-30)

#2452

Я виж ти колко много още ще научим за 1 седмица!

(Пазарджик, 2017-07-30)

#2456

Това е поредната глупост на "експертите" ком МОН, които вече 30 години работят по схемата "проба-грешка"!!!

(Плевен, 2017-07-30)

#2459

Подписвам, защото не виждам причина за удължаването на учебната година.

(София, 2017-07-30)

#2460

Горещниците през юли не са подходящи за нормален учебен процес.

(Силистра, 2017-07-30)

#2463

Подписвам тази петиция,защото това е пълно безумие,организирано от хора,които нямат и най-малка представа от учебен процес.

(Троян, 2017-07-30)

#2471

Подписвам, защото съм съгласен с всичко казано в тази статия!

(Созопол, 2017-07-30)

#2477

Смятам, че това е гавра с учетиците

(Плевен, 2017-07-30)

#2484

Подписвам се, защото съм против тази малоумщина, натоварваща излишно както моята, така и на малките деца психика!

(Стара Загора, 2017-07-30)

#2494

Удължаването на ваканциите по време на учебната година е напълно излишно!

(Плевен, 2017-07-30)

#2500

Аз съм за петицията затова и се подписвам

(Кубрат , 2017-07-30)

#2501

Не искам по дълга учебна година и по кратка ЛЯТНА ВАКАНЦИЯ!

(Пловдив, 2017-07-30)

#2502

Според мен по-удачно ще бъде да започват учебната година по-рано, отколкото да свършват по-късно. Все пак времето през септември не е като това през юли......

(Плевен, 2017-07-30)

#2505

Против съм, защот няма никакъв смисъл от тази промяна...аз съм на мнение, че има ли желание има и начин. Не бива да разбиват още толкова желанието на силните ученици да учат...

(Гоце Делчев , 2017-07-30)

#2509

Подписвам,защото съм против удължаването на учебната година в начален,среден и гимназиален курс.

(Сливен, 2017-07-30)

#2511

Подписвам, защото проблемът на образователната система не е дългата лятна ваканция. Искат да се изравним със страни, в които традициите и климатът са съвсем различни от нашите! Никой не е пълноценен в 40-градусови жеги!

(Пазарджик, 2017-07-30)

#2516

Децата трябва да имат повече време за личностно развитие, вместо прекарване на повече време в безмислени уроци.

(Стара Загора, 2017-07-30)

#2518

Учебната година дори трябва да е по-кратка, но за сметка на това учебният процес да е тотално преработен и усъвършенстван. Децата учат куп глупости, написани на неподходящ за тях език, всичко това ако бъде направено, като в Европа, ще бъде в пъти по-успешно, отколкото безмислено удължаване на учебната година. Категорично съм против!

(София, 2017-07-30)

#2525

Дете, което не е учило цяла учебна година, няма да учи и след удължаването и. Тези ученици, които са съвестни имат нужда от почивка.

(София, 2017-07-30)

#2527

Цялата реформа мори бг образование и не се чуват учителите

(Плевен, 2017-07-30)

#2528

Подписвам, защото това е като подигравка към учителите, които ни учат и към учениците.

(Тутракан, 2017-07-30)

#2530

Защото тази промяна само би ни отнела и малкото останал ентусиазъм и желание за учене. В най-топлия месец това е абсолютно ненужно.

(София, 2017-07-30)

#2531

Защото е непоносимо да се учи в юлските жеги, а всички знаем, че няма как във всяка една класна стая да има климатик.

(Пловдив, 2017-07-30)

#2532

Подписвам, защото климата в страната изисква такава ваканция и не всяко училище, и не във всяка стая има климатик!

(Пловдив, 2017-07-30)

#2534

Подписвам защото не е истина,че се увеличават ваканционните дни през годината,същият брой са като миналата.Прави се скрито увеличаване на норматива с по 1 седмица за всяка степен.

(Русе, 2017-07-30)

#2535

Не смятам, че по-дълъг учебен период ще повлияе на знанията на учениците. Те зависят от по-добри учители, добре структуриран учебен материал и желанието им за учене. Не отнемайте и малкото останало от него, намаляйки ваканциите им.

(Хасково, 2017-07-30)

#2536

Не мисля, че това е в същността на проблема на образователната система. Трябва да се променят методите, а не времето.

(Кнежа, 2017-07-30)

#2539

Не е правилно !

(банкя, 2017-07-30)

#2542

Не желая да експериментират с децата ни, с нас и с учителите.

(Варна, 2017-07-30)

#2544

Аз съм против удължаването на учебната година.

(Пловдив, 2017-07-30)

#2545

Безумно.Депутатите имат повече ваканция от детето на10 г.!!!

(Харманли, 2017-07-30)

#2547

Подписвам, защото ми писна да се правят експерименти с децата!

(София, 2017-07-30)

#2552

Подписвам ,защото съм против удължаването на учебната година .

(София, 2017-07-30)

#2553

Не съм съгласна с удължаване на учебната година

(Пловдив, 2017-07-30)

#2556

Съгласна съм с петицията

(Враца, 2017-07-30)

#2565

Подписвам, защото удължаването на учебната година с една седмица няма да доведе до научаване на нещо повече, особено летните месеци.

(Пловдив, 2017-07-30)

#2574

Подписвам, защото не смятам, че е редно ваканцията на синът ми да бъде намалена за сметка на малоумно измислената система на обучение в България! Променете я! Тя не работи!

(Плевен , 2017-07-30)

#2582

Защото е неадекватна тази промяна!

(Нови ъ, 2017-07-30)

#2583

Подписвам се ,защото учебната ми практика продължава до 15 юли ,а ако удължат учебната година до 6 юли ще завършим на 21 юли ,а всяка година пътувам по личени причини в чужбина по тези дати и не желая да отсъствам от учебния процес.

(Стара загора, 2017-07-30)

#2588

Направо да учим 24/7, какво ще кажете?

(Сливен, 2017-07-30)

#2591

Докога министерството на образованието ще въвежда откровени глупости за сметка на учащи се и преподаватели ? След гениалното хрумване за претърсване и забрана за ходене до тоалетната по време на зрелостните изпити, това е втората мярка ,която счупи тъпомера. Но от чиновници с манталитет на партийни секретари от комунизма - какво друго да очакваш - поредната псевдореформа, имитираща дейност за сметка на спокойствието на ученици,родители и учители.

(Русе, 2017-07-30)

#2592

Идеята да се учи до 6 юли е ненормална както и да почваме на 1 септември... Ужасната жега започва още в началото на юни и условията не са толкова добри,за да се учи и юли... И както повечето учители обичат да изпитват последните 2 седмици положението става много неприятно.

(Асеновград, 2017-07-30)

#2593

Споделям мислите и позицията в петицията.

(София, 2017-07-30)

#2594

бали му майката аз съм студент, ама брадчеда да не страда

(Добрич, 2017-07-30)

#2596

Защото съм учител, знам какви са условията и колко топло е дори и през месец юни в градове като нашия Сандански. Колко топло е в класните стаи. Как ще се работи през юли, когато температурите са още по-високи.
Това при тези условия е глупаво и недомислено.

(Сандански, 2017-07-31)