Да подкрепим затварянето на празните влакове

Свържете се с автора на петицията

Тази тема за дискусия е автоматично създадена с петицията Да подкрепим затварянето на празните влакове


Гост

#1

2015-01-15 11:54

Бърз фалит на държавния тумор БДЖ!

Гост

#2

2015-01-15 12:06

А каква е издръжката на ИПИ на година има ли данни?


Гост

#3

2015-01-15 12:19

Време е!
Здравко

#4 Re:

2015-01-15 12:38

#2: -  

 ИПИ не дърпа пари от нас т.е. от Държавта, за разлика от БДЖ!


Гост

#5

2015-01-15 13:54

Всъщност всяка година държавата харчи 5 пъти повече от това, което събира от винетки за поддръжка на пътища, тоест харчи от парите на всички ни! А виждаме навсякъде "добре" поддържани шосета и улици, дори магистрали! ;) Да закрием тогава и Парламента - издържаме го, не печели - напротив - само губи! 


Гост

#6

2015-01-15 17:28

Извинете, имах предвид АПИ


Гост

#7

2015-01-15 20:02

като губи пари БДЖ да бъде затворено или продадено на частна фирма. аз ако не си плащам сметките ми затварят фирмата - защо БДЖ да може да натрупа 570 милиона задължения и да продължава да трупа още. ние и нашите деца ще плащат тези сметки, затова да ги затварят и толкоз.

Гост

#8 Re:

2015-01-15 20:09

#7: -  

 #5 е написано ясно

Да закрием тогава и Парламента - издържаме го, не печели - напротив - само губи!

Да започнем от там а! за 250 бройлера вътре 50млн.


Гост

#9 Re: Re:

2015-01-15 20:10

#4: Здравко - Re:  

 но автобусните дърпат както и БДЖ нали :)


Гост

#10

2015-01-16 08:48

Да подкрепим затварянето на празните влакове...За мен това е правилно..!!! Другото е затъване..все повече...!!А някой трябва да плаща...!!!
Петко

#11 Re:

2015-01-16 09:07

#5: -  

Абсолютно съм съгласен че за пътищата трябва да плащат тези, които ги ползват. Колкото повече ползваш, толкова повече трябва да плащаш. Това, че не се случа, е поради технически причини - няма как на малък междуселски път да сложиш апарати за таксуване. Но поне за магистралите може да се направи и е направено във всички бели държави (та дори в Сърбия!)

Дори винетките са несправедлив начин за таксуване, да не говорим че, както сам(а) казваш, огромната част от поддръжката се покрива от бюджета.

Всъщност, причината за лошото качество на пътищата е именно че за тях плащаме чрез данъците, а данъкоплатецът няма избор дали и за коя магистрала да даде парите си. Изобрът е единствено в дали да живее и да плаща данъци на българското правителство, или на някое чуждо парителство.

Прост Селянин

#12 Да се умъртви?! Това ли е решението за БДЖ?

2015-01-16 09:19

Доколкото разбирам Вие предлагате да се спрат неефективните линии, т.е. да изрежете туморните клетки. На пръв поглед добре, но какво става по-нататък? Туморът се разраства, обхваща цялото тяло и БДЖ умира! Предложението Ви да се спрат линиите не е справяне с основните причини за проблемите в БДЖ, а справяне с някакви следствия от тези причини, а именно слаб пътникопоток и следователно работа на загуба поради бавни, мръсни и чупещи се влакове. Само икономическите и финансови данни няма да Ви дадат решенията на тези проблеми. Преди пет години и аз, като финансист, бих предложил същите "решения" като Вас, но това не е управленско решение, а счетоводно! Дайте да режем видимите разходи, а от какво ще изкараме приходи - на кой му пука?! 

Прост селянин

#13 Re: Да се умъртви?! Това ли е решението за БДЖ?

2015-01-16 09:57

#12: Прост Селянин - Да се умъртви?! Това ли е решението за БДЖ? 

 Простия селянин си е прост селянин :)))))


Гост

#14 Re:

2015-01-16 09:59

#10: -  

 Да направим и подписка за 102-та млн. за автобусните превози, колко от вас ще подпишат с този ентусиазъм? :)


Гост

#15 Re:

2015-01-16 12:13

#1: -  

 Пропускате "малката" подробност" че в БДЖ почти всеки може да ползва между 30 и 50 процента намаление от цената на билета-пенсионери, ученици, студенти, семейства с дете/деца, и групи над двама човека.Частните автомобилни превозвачи не предлагат подобни намаления.А и това с "празните" влакове е мит по-скоро-сигурно има и такива разбира се,но повечето си имат приличен брой пътници.Да не говорим че на се спират най-натоварените влакове-сутрешни и вечерни с които хората отиват на работа и училище,което говори по-скоро за зла умисъл и умишлено тласкане към фалит на железницата.

 

Христо П.

#16

2015-01-16 13:56

Трябва да вървим напред! БДЖ ни дърпа назад! Достойно е единствено за музей!

БДЖ

#17 Re:

2015-01-16 15:12

#1: -  

 В цяла Европа железниците са държавни и печеливши. Защо у нас не е така? Защото се разграничават печалбите на товарни превози от пътнически. С цел да се фалира цялото преприятие изкуствено и да се продаде на частна НЕбългарска компания. Познайте от коя съседна държава е тя? Познахте. От тази през която ще минава и газта за ЕС. Нашите политици и лобисти служат на антибългарски интереси с цел да си напълнят джобовете.

Дончо Ангелов
Гост

#18

2015-01-17 15:29

България има нужда от железници, но с отказ и абдикация от реформи, такива скоро няма да има.
Тогава не само празните влакове ще спрат, а ще спрат всички влакове!


Гост

#19

2015-02-27 02:17

Основните проблеми на БДЖ идват от това, че от нея се краде много. Като започнем от кражбите на гориво, минем през пътниците, които се возят гратис и стигнем до директорите. Преди години бяха купили стари вагони на цени, като за нови.