Премахване на блокадите от протеста в България!

Коментари

#1601

Волтер: "Моите права свършват там, където започват правата на другите."

(София, 2020-08-05)

#1604

Не съм съгласна с поведението на протестиращите и с блокадите.

(София, 2020-08-05)

#1606

Се нарушават законите в Република България.

(София, 2020-08-05)

#1609

Блокадите са в тотален разрез със Закона и правото на свободно придвижване на гражданите на РБ.

(гр.ВАРНА, 2020-08-05)

#1611

Няма основание за такива протести!

(София, 2020-08-05)

#1612

така е правилно

(София, 2020-08-05)

#1614

Протестите са незаконни. Това са изстъпления с цел извършване на държавен преврат, от страна на соросоиди и джендърски представители и най-вече младежи от ДСБ и Да България. Не е допустимо 1000 човека в София да определят живота на няколко милиона в цялата страна! МВР да се задейства и да гарантира реда, за да не допусне гражданска война!

(Монтана, 2020-08-05)

#1617

Не намирам протестите за резонни.
Време на пандемия и е рисково да има толкова хора на едно място.
Има време и място за определяне на управляващи.И не на послесно нясто- пречат на нормлния живот на града!

(Апелдорн, 2020-08-05)

#1618

Защото подкрепям Правителството и Бойко Борисов!

(Силистра, 2020-08-05)

#1623

Подписвам, защото ми писна да слушам фалшиви истини и да съм свидетел на долно падение с цел завземане на власт, защото не им стигнаха пари.

(София, 2020-08-05)

#1630

Подписвам, защото не трябва да оставяме живота си в ръцете на случайни хора, на криминални елементи или нереализирани комплексари.

(София, 2020-08-05)

#1631

Подписвам!Аз съм против протестите!

(Балчик, 2020-08-05)

#1632

Не нормално да се отнема свободата на преминаване. Блокадите на шепа хора които не работят и пречат на работещите хора. Няма никакви конкретни идеи защо се протестира и какво трябва да стане ако исканията се изпълнят

(София, 2020-08-05)

#1633

Подписвам защото са неразрешени
И са група платени които целят да сринат България ппгазват демокрацията където проблемите се решават с парламентарни избори

(Варна, 2020-08-05)

#1634

Подписвам, защото блокадата пречи на нормалния живот на хората.

(Хасково, 2020-08-05)

#1637

Не одобрявам протеста!Нарушават правата ми!

(София, 2020-08-05)

#1639

Не споделям исканията на протестиращите.Медиите не отразяват мнението на другите хора, които не искат оставки!Медиите не отразиха този агресивен адвокат с кои дела на олигарси е свързан и НПО-та.Кои са другите протестиращи, какво са дали на държавата или са само от искащите и мрънкащите.Защо Хр.Иванов, мълчи за замъка на Прокопи?

(София, 2020-08-05)

#1640

Тези " протести " отдавна минаха границата на поносимостта , и освен това поведението на повечето от тези хора там може да се окачестви като хулиганство .

(Sofia, 2020-08-05)

#1646

Желая да се премахне незаконния протест!

(АТИНА, 2020-08-05)

#1647

Така е редно

(София, 2020-08-05)

#1648

Подкрепям това правителство,искам да си изкара мандата,а т н протестиращи се държът грубо,арогантно,навлизат с агресия в личното ми пространство за спокойно преминаване.Това е незаконно затваряне на улици и кръстовища,неприлично поведение и спане по улици и т н .Глоба се прави на граждани за замърсяване

(Бургас, 2020-08-05)

#1657

Като гражданин на Републи България имам права , които този протест ограничава . Защото има нужда от промяна , но като се използват законни начини

(София, 2020-08-05)

#1661

Свободното право на придвижване е основно конституционно право на всеки гражданин. Записано е в чл. 35, ал. 1 от конституцията. Това право е неотменимо съгласно чл. 57 от конституцията. Чл. 57 ал. 2 от конституцията казва, че правото на протест е конституционно гарантирано, стига с това да не се нарушават правата на другите.

(София, 2020-08-05)

#1662

Демокрацията не е беззаконие

(София, 2020-08-05)

#1663

Подписвам, защото е недопустимо група безделници, на които е повече от очевидно, че се плаща да спиват ежеднивието на всички образовани, възпитани и здраво мислещи хора. Дано се намери поне един репортер, който да попита стадото овце какво работят и къде дават такива отпуски???

(София, 2020-08-05)

#1664

Неспазването на правила и закони НЕ е демокрация. Зрялото общество уважава правата на мнозинството и с действията си демонстрира какво е да живееш в демократично общество. За да бъдеш лидер и да поведеш хората , НЕ е достатъчно просто да бъдеш арогантен, необходимо е да бъдеш компетентен и аргументиран. Жалко, че младите хора позволиха да бъдат употребени от компрометирани хора. Не това е правилната посока към демокрация. ИСКАМ СИ МОИТЕ ПРАВА!

(Гр.Варна, 2020-08-05)

#1668

Защото е цинично да казваш, че се бориш за промяна, за това някой да дойде до у вас, да те хване за ръчичка и да ти намери работа и да ти устрои живота, като за целта ограничаваш правата на хората, които работят и имат реален принос към държавата и обществото.

(София, 2020-08-05)

#1670

Тези протести са финансово захранени от престъпни елементи!

(СОФИЯ, 2020-08-05)

#1671

Бойко постигна много. Всъщност не е коректно да казвам Бойко защото това е постижение на ГЕРБ, но нека да кажем че той е стожера около който са се обединили всички тези достойни българи които поставят България на първо място пред своето лично облагодетелстване. Мога да кажа много неща и да изразя много впечатления от управлението но сега не е времето и мястото за многословие. Искам само да благодаря на ГЕРБ и крайъгълния камък Бойко за това че ме накара да се почувствам горд че съм българин. Не е празен патриотизъм и не се заблуждавам че в ГЕРБ са светци, но това което те направиха е уникално. Аз бях политически неангажиран но Бойко, Каракачанов, Т. Дончев, Цачева (като поведение, ерудиция, самообладание, такт - тя ми е любимка) и много други ме накараха да взема страна в дебата и да направя свое проучване за промените в страната и за репутацията ни по света.
Благодаря.

(Лондон, 2020-08-05)

#1675

Подкрепям правителството на господин Бойко Борисов и изразявам несъгласието си с блокирането на пътните артерий .

(London, 2020-08-05)

#1677

Не е редно да се пречи на свободното придвижване на останалите граждани! И да се замърсява района също!

(Русе, 2020-08-05)

#1680

Смятам тези блокади за терор, а не изразяване на мнение.

(Плиска, 2020-08-06)

#1682

Смятам, че това е терор на самозабравили се неколцина върху множеството граждани плюс в момента няма сериозни причини за толкова крайни действия и имам основателни причинил да мисля, че целите на протеста са користни

(София, 2020-08-06)

#1684

Да се махат незаконните барикади. Това е рекет!

(Елин Пелин, 2020-08-06)

#1687

Много са причините !

(Варна, 2020-08-06)

#1688

Нямам желание, група безработни хора да пречат на мен и цялото общество в София да ходим нормално на работа и да изпълняваме ангажиментите си. Нека протестират но, не по този селски и рекетьорски начин!!! Махнете се от улиците, нищожества

(София, 2020-08-06)

#1689

Искам да има промяна,но не по този начин-работещите хора да издържат “ваканцувашите” на блокадите и да не могат да стигнат до работните си места...

(София, 2020-08-06)

#1695

Не мога да търпя шепа платени клакьори да тероризират цял град.

(София, 2020-08-06)

#1700

Не подкрепям протеста , никога България не е била по-добре . Не основателен е . Пречи на работещите граждани , нарушава правото им на свободно придвижване.

(Пазарджик, 2020-08-06)

#1709

Подписвам, защото споделям това искане!

(Созопол, 2020-08-06)

#1721

Не искам да ми пречак да излизам спокойно

(Карнобат, 2020-08-06)

#1725

Това не е демокрация.
Това е мафията...

(София, 2020-08-06)

#1728

Демокрацията е свобода, не слободия или анархия. Идват избори и ако толкова са загрижени за промяна да отидат и дс гласуват, а не да блокират движението и затрудняват всички нормални хора.

(Пловдив, 2020-08-06)

#1729

Искам свободно да се движа по пътищата в България.

(Севлиево, 2020-08-06)

#1734

Не желая да бъда възпрепятстван достъпът ми до публични места и инфрструктура

(София, 2020-08-06)

#1739

Не споделям вижданията на протеста за оставка без яснота какво ще последва след нея!!!

НЕ ИСКАМ Радев да получава повече власт, отколкото полагаемата, която му е гласувана - т.е. тази, която поста президент му дава

(Варна, 2020-08-06)

#1744

Трябва да се спазват законите

(Стралджа, 2020-08-06)

#1745

Считам, че малка група хора нарушават правата на всички нас останалите, живеещите и работещи в София!

(София, 2020-08-06)

#1746

Не искам провинциални мърши в моя град.

(София, 2020-08-06)

#1749

vania tor.

(СЛИВЕН, 2020-08-06)

#1750

Искам да използвам общинските пътища

(София, 2020-08-06)

#1757

Защото тази блокада нарушава правата на останалите граждани и насилствено насажда чужди убеждения. Блокадата нарушава ритъмът на живот, вреди изключително сериозно на бизнеса в центъра на София / визирам снабдяване, извозване на животински продукти с изтекъл срок от веригите, наличие на мръсотия, миризма и унищожаване на пътни и тротоарни настилки /. Живущите в този периметър са изключително пострадали от денонощните скандирания, викове, тъпани, вувузели и пиянски, агресивни сцени.

(София, 2020-08-06)

#1758

Не може всяка група от няколко индивида без работа да поставя безумни искания и да ги постига чрез блокади и гладни стачки.

(София, 2020-08-06)

#1759

Не подкрепям протестите,наближават избори,това е решението.

(Лесидрен обл.ловеч, 2020-08-06)

#1762

Искам спазване на законните права за придвижване и спокойствие.

(Белоградчик, 2020-08-06)

#1771

Не може неориентирани, които даже не знаят кой кой е/едно момиче на 19 г. не знае кой е Делян Пеевски, но протестирала защото другите протестирали/, а една уж "юристка", която никога не е гласувала и тя иска правителството да падне. Много от протестърите са маша в ръцете- знаем на кои за техните интереси и бягство от правосъдие.

(Пловдив, 2020-08-06)

#1772

Защото от опит научих, че "анти" движенията, не водят до нищо смислено, а само до разруха.
Бих подкрепил всяка стойностна алтернатива на сегашното управление, но не и Радев/БСП, Слави или Отровното трио.

(София, 2020-08-06)

#1774

Заблуждават хората, че може по незаконен начин да се преобърне парламентарната република, задръстват СОФИЯ, която е градът с почти перфектен транспорт в последните години и увличат младото поколение в нерегламентирани действия.

(София, 2020-08-06)

#1778

Протестът, блокадите и палатковите лагери нарушават правото ми за свободно придвижване по улиците на София и Варна.

(Кърджали, 2020-08-06)

#1779

По чл.39(1,2),чл43(1) и чл57 (1,2)и чл58(1) от конституцията на Република България, така нареченото "Отровното трио" трябва да бъде подведено под наказателна отговорност за погазване на човешките права на населението!

(София, 2020-08-06)

#1780

Не съм съгласна са ограничават правото ми на придвижване и не искам шепа хора да създават хаос и безредици и да пречат на правителството да работи.

(Софив, 2020-08-06)

#1781

Чрез блокадите се нарушава моето право на свободно придвижване. Освен това на тези барикади често присъстват хора в нетрезво състояние и дори преминаването пеша крие рискове.

(София, 2020-08-06)

#1782

Подписвам, защото и омръзна да се чудя как да отида в центъра да си свърша работата и да вися с часове в задръствания или да обикалям по 30 км, за да избегна задръстването.

(София, 2020-08-06)

#1784

Окупациите на кръстовища се НЕЗАКОННИ!

(София, 2020-08-06)

#1789

Не съм съгласна една шепа отрепки да ми решават бъдещето.

(Бухово, 2020-08-06)

#1797

Се нарушават правата ми. Не съм затворник

(София, 2020-08-06)

#1800

Не може 50-100 платени безделника да определят дневния ред на държавата.

(София, 2020-08-06)