Да спасим последната българска теснолинейка от закриване!

Quoted post


Гост

#8 Re:

2014-12-13 13:30

#7: -  

 Грешката, че не посочих какво цели петицията е моя. Съжалявам за което! 

Ето как стоят нещата:
Прав сте, че за закриване на линията стана дума през 2011 година. Факт е и че същите хора, които сега управляват БДЖ и Министерство на транспорта, го предложиха. По неясни причини бяха притиснати и закриването остана на хартия. Тогава обаче те успяха да спрат два от най-натоварените влакове по линията и по този начин я осакатиха жестоко, като прехвърлиха десетки ежедневнопътуващи на автобуса. Мотивът беше, че няма хора за спрентие влакове, а де факто те бяха най-пълните и мнозина работещи разчитаха на тях всеки ден. 
Днес картината е подобна - влаковете, които се обслужват по теснолинейката са изключително малко, а разписанието не е съобразено с хората, което води до изкуственото опразване на композициите. То, от своя страна, довежда до мерки като тези, които чухме тези дни - спиране на над 200 влака, като ще се започне от най-губещите линии, където няма хора (поне по данни на БДЖ) и където те са толкова малко, че може да се прехвърлят на влака. (думи на министъра от вестник "Труд"). Както знаем, по една или друга причина, теснолинейката също се смята за губеща линия и евентуалните сигурни (засега) спирания на 1/3 от влаковете ще засегнат пряко 16-та линия Септември - Добринище. Но ситуацията е такава, че ако и един влак се спре от малкото останали, хората съвсем ще избягат от влака. 
Реалната цел на петицията е една евентуална подкрепа на вас - хората, в борбата срещу осакатяването на линията откъм брой влакове и (в краен случай, ако се върнат на идеята си за цялостно закриване) подкрепа срещу такова едно безумно решение! 

Благодаря за вниманието и се надявам никой да не е останал подведен от информацията в петицията!
/Кристин Ваклинов/

Отговори

Димитър

#11 Re: Re:

2014-12-13 14:29:15

#8: - Re:  

 Благодаря ти за изчерпателния отговор, вече ми стана ясен проблема.

А като решение, освен че ще съберем гласове тук, какво можем да направим?

Ежегодно и ние, както и много други правим разходка с приказната композиция и всяка година с нетърпение чакаме момента в който отново ще се съберем и ще се порадваме на прекрасната природа и емоция!

Всичко което е написано в началото на петицията е вярно и всяко ограничаване до тази красота и история е престъпление!

Тази публикация е изтрита от своя автор. (Покажи подробности)

2014-12-19 19:54:11



Гост

#188 Re: Re:

2015-01-04 23:26:36

#8: - Re:  

 така направиха с отсечкта Варвара/Пазарджик, първо промениха часовете за да не могат хората да използват влака а след това я закриха щото нямало пътници. Позната схема.

любимец 12+1

#283 Re: Re:

2015-01-07 15:44:43

#8: - Re:  

 Прав си за тази малка но красива жп линия' Но това орязване на влакове ще обхване май 'цяла България'Много пречи това "БДЖ",на на определени икономически кръгове' До като него съсипят и унищожат ' няма да спрат' Успех на железничарите и пътниците' Ако има влак има проблем' Ако няма влак няма проблем'


Гост

#338 Re: Re:

2015-01-13 15:25:07