Да спрем незаконното отдаване на автобусни линии в София


Гост

#1

2016-04-24 14:26

Против съм повсеместната практика да се източват обществени пари с измислени концесии от наши хора. Говорим за очевидна корупция.

Гост

#2

2016-04-24 15:00

Автобусните линии в София не са ли държавни? Или и от тях последните 25 г прави пари.. Не говорим, че това лято докато бяхме в България и ползвахме софийския транспорт си разбихме нервите.. Скъпи билети, а условия никакви..Всичко приватизирано се връща на Народа... 26 г определени престъпници смучат България и Българите. Стига вече, а то не остана и за смучене..


Гост

#3

2016-04-24 19:01

Крайно време е Общината да си обслужва линиите.

Гост

#4

2016-04-24 21:32

не изкам часни превозвачи като на 72

Гост

#5

2016-04-25 08:29

Защото всеки ден наблюдавам, как автобус № 384 от Автогара София се разхожда с 1-2 човека до последната си спирка.

Гост

#6

2016-04-25 13:15

Не може повече да се гласуват непрозрачни решения в СОС, които размиват опозиция и управляващи и замирисва на нещо като Софииски имоти.

Гост

#7

2016-05-21 14:57

Да спрем незаконното отдаване на автобусни линии в София, но и да отнемем правото на тази малка част от българските граждани, която има проблем с ресурса на личността и непрекъснато гласува за ЙОРДАНКА ФАНДЪКОВА ! Да бъде потърсена персонална отговорност от кметицата за всички безобразия по линия на транспорта, които се случват в София. Не може в една "европейска държава" разписанието на автобусите да бъде през 30 и 40 минути през деня. Не може тези поредни съоръжения, които поставиха по спирките и за които някой получи тлъстите комисионни, да отчитат "идването на автобуса след 5 минути" и тези пет минути да ги чакаме по 15 и 20 минути ! Не може на някои частни линии, каквато е № 73 и която вероятно получава дотации от държавата, да се движи по "разписание", което ни държи по 40 и 50 минути по спирките. Не може в днешна София гражданите да се возят в автобуси като музейна рядкост от Втората световна война, каквито са автобусите на линия № 45 и билета да струва 1.60, за да има какво да крадат шефовете в Градския транспорт ! Тези автобуси от линия № 45, освен че ще се разпаднат в движение, често пъти подминават хората по спирките, след като са ги чакали 40 минути ! Нека ясно да се разбере, че една голяма част от софиянци, които разчитат на градския транспорт, много скоро организирано ще се обяви в гражданско неподчинение и няма да ползва нито билети, нито карти, но ще се вози на скапаните им транспортни средства ! Новите автобуси, които пуснаха не могат да замажат плачевната картина на автобусния автопарк на София, въпреки непрекъснатата демагогия на замазване от ЙОРДАНКА ФАНДЪКОВА !! При такъв немалък бюджет на СТОЛИЧНА ОБЩИНА, в автобусите не се подържа никаква хигиена и за това, че сме принудени да се возим в тази смрад, сме длъжни да заплащаме билет от 1.60 лв. при положение, че билета за далеч по-различен комфорт на автобусните превозни средства в Румъния, струва 0,57 ст. ЕТО ЗА ТОВА СТАВА ВЪПРОС И АКО ПРОЦЕСА НЕ БЪДЕ ОВЛАДЯН ОТКЪМ СПЕКУЛАЦИИТЕ И КРАЖБИТЕ, КОИТО ТРЪГВАТ ОТ ОБЩИНАТА И ОТ НЯКОИ ОБЩИНСКИ СЪВЕТНИЦИ, ОРГАНИЗИРАНИТЕ НАКАЗАТЕЛНИ РЕАКЦИИ НА ГРАЖДАНИТЕ, ЩЕ БЪДАТ С НЕПРЕДВИДИМИ ПОСЛЕДСТВИЯ !

Гост

#8

2016-05-21 21:25

''Крайно време е Общината да си обслужва линиите.''  Разбира се, че общината..кой друг Така е по цял свят с обществения транспорт и метрото..Много е съмнително, че някой гласува за фандъкова.  Повечето хора, с които съм говорил, а те са много,  са 100% срещу тази корумпирана, алчна, безнравствена пародия на кмет. Никой не е гласувал за нея т.е. срещу себе си и децата си. Тя е удобна на транспортната мафия и на жилищната и затова е държана от тея боклуци, които дефакто управляват София и България.

 

Фандъкова още не е обяснила защо се вдигна цената на билета с 60%, а в замяна нищо не бе подобрено? Къде отидоха парите от допълнителното заплащане, което идва от тези 60% позорнице?  Изхвърляне на престъпничка фандъкова и затвор за нея и глутницата й. Да отговори какво става с бездомните кучета в София и има ли ги още по улиците..След седмица се връщаме в България по работа за по-дълго време и ще водим колеги от около 30 държави..Фандакова да мисли как ще се представи.. Скоро ще водим и канадски сватове, които искат да видят града, където се е родил зетят им т.е. нашият син или София....Не искаме да се излагаме  заради боклуците управляващи България последните 26 г.


Гост

#9

2016-07-29 09:09

Защото в България не може да се вярва дори на правителството, а тези измислени частни превозвачи ще ни съдерат празните джобове с надути цени на билетите и калпави автобуси,това пак са фирми на братовчеди.

Гост

#10

2016-07-29 14:43

Навсякъде по света обществения транспорт е държавен с малки изключение разбира се. Тунеядците в България не се наплюскаха последните 26 г. и грабят ли грабят. Транспорта е МНОГО СКЪП и с лошо качество - това го знаят и децата..

 

Едва ли някой е гласувал за фандакова, всичкото е фалификации..Тя да си оправи родния Самоков, че е заприличал на съборетина, тръгнала София да оправя..виждаме как я е оправила Срам.


Гост

#11

2016-08-08 19:34

Трябва да сложим край на концесиите! От добива на природни ресурси до водоснабдяването и градските превози! Конституционният текст, допускащ концесия, следва да бъде отменен. Неспособният да управлява, а да потребява власт, широко прилага концесионирането. Това е все едно да отдавш чужд имот под наем и да прибираш ползи от него.