Tegen de afschaf van het busvervoer in Meise

Maandagavond 20 juni heeft het gemeentebestuur van Meise beslist om het busvervoer voor schoolgaande kinderen in Meise afgeschaft. Heel wat ouders rekenen op die bus om hun kinderen op school te krijgen en naar huis of opvang te brengen. Dit treft een brede groep mensen en alle types gezinnen. Bovendien werd er nooit overleg gepleegd of een dialoog aangegaan met de betrokken gezinnen. Er werd uitgegaan van een aantal veronderstellingen. Graag jullie steun in het uitdrukken van ons ongenoegen over de afschaffing van het busvervoer!

De ouders van meise die gebruik maken van de schoolbus    Свържете се с автора на петицията

С подписването си упълномощавам De ouders van meise die gebruik maken van de schoolbus да предаде информацията, която предоставям в този формуляр, на лицата, които имат правомощия по този въпрос.

Или

Ще получите имейл с връзка, където да потвърдите вашия подпис. За да сте сигурни, че получавате нашите имейли, моля, добавете info@peticiq.com към вашата адресна книга или списък с безопасни изпращачи.

Моля, обърнете внимание, че не можете да потвърдите подписа си, като отговорите на това съобщение.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )