Петиция против предложението за промяна на границите на съдебния район на Софийски районен съд

Коментари

#3

Кв. Враждебна е на територията на София и е в нейният административен район.

Николета Чернева (София, 2021-02-06)

#10

Смятам, че взетото решение за промяна границата на съдебния район е необмислено и неадекватно. Не може живущите в квартал на град София да се причисляват към район извън града. Няма градски транспорт, необходимо е използването на автомобил (задължително с винетка). Всичко това оскъпява многократно пътуването на гражданите. Отделен въпрос е загубата на време за пътуване до гр. Елин Пелин.

Цветелина Гълъбова (София, 2021-02-06)

#14

Не съм съгласна с решението на Софийската колегия на ВСС

Виолета георгиева (София, 2021-02-06)

#21

Не съм съгласен

Светлозар Вълчев (София, 2021-02-06)

#27

Подписвам , защото съм против разширяване границите на съдебния район на Софийския районен съд

Мария Ситнилска (София, 2021-02-06)

#37

Не ми харесва този избор

Margarita Mladenowa (София, 2021-02-06)

#51

Не съм съгласна с решението.

Марияна Цветкова (София , 2021-02-06)

#54

Това е безумие и подигравка с живущите в тези райони!

Елица Томова (София, 2021-02-06)

#57

Не съм съгласен да се променят границите на съдебния район на Софийски районен съд, защото не смятам, че Районен съд е затрупан с работа и не може да си изпълнява функцията,ще бъде много неудобно за хората от район “Кремиковци “ да пътуват до град Елин Пелин за едно или няколко заседания, или за изкарване на свидетелство за съдимост, защото до там няма градски транспорт! Не смятам, че е необходимо да се премества нито един от Софийските райони в други градове извън столицата!

Венцислав Славчев (София, 2021-02-06)

#62

Подписвам, защото такова решение не би било от полза и в удобство на гражданите на кв. Враждебна, които са на 7-8 минути разстояние с кола до центъра на София, когато не е час пик. Предложението е нерационално и неприемливо от нас жителите на кв. Враждебна. Не всеки разполага с автомобил, финанси за винетки и толкова свободно време, за да пътува до гр. Елин Пелин. Кв. Враждебна е част от София и подобни изменения са безумни. Готови сме да изразим позицията си гласно и под формата на протест. Бъдете разумни и в полза на обществото, а не в негов ущърб.

Благовеста Пенева (София, 2021-02-07)

#70

Това е абсурдно!

Катрин Спасова (София, 2021-02-07)

#78

Смятам, че решението не е логично, ще има негативен ефект върху жителите на засегнатите населени места и искам да бъде отменено.

Филип Младенов (София, 2021-02-07)

#79

Смятам, че е вредна за всички. Няма никаква логика в решението на Съдийската колегия на Висшия Съдебен Съвет

Кирилка Младенова (София, 2021-02-07)

#80

Подкрепям петицията и съм против решението наСК на ВСС за промяна гранниците на съдебния район на СРС

Елка Стефанова (Бусманци, 2021-02-07)

#84

Не съм съгласен

Tsvetan Lozanov (София, 2021-02-07)

#94

Това е абсолютно ненужно и значително затруднява гражданите!!!

Никола Миланов (София, 2021-02-07)

#97

От къде на къде кв.Враждебна- квартал на София ще се обслужва от околните населени места?!

Десислава Илчева (София, 2021-02-07)

#100

Не съм съгласна, ненужни финансови разходи за винетни такси!

Мая Андонова (София , 2021-02-08)

#103

Защото не е логично, тъй като Елин Пелин е София област, а ние сме София град, също така стигането и връщането до Елин Пелин без автомобил отменя цял ден

Биляна Булянска (Бухово, 2021-02-08)

#104

Няма удобен превоз!!!

ГАЛЯ ВЕЛИЧКОВА-ПЕТРОВА (София, 2021-02-08)

#106

1. Живея в район Кремиковци а Елин Пелин е в пъти по-далеч от центъра на София
2. Когато ми се наложи да посетя Елин Пелин, как ще се случи това при положение, че нямам кола а градски транспорт между района и Елин Пелин НЯМА ИЗОБЩО !

Йоанна Станкова-Христова (София, 2021-02-08)

#110

Подписва,защото не съм съгласна с границите на съдебен район на Софийски районен съд.

Мариета Николова (Долни Богров, 2021-02-08)

#111

Множество неудобства и разходи.

Христо Иванов (Бухово, 2021-02-08)

#114

Не съм съгласна с тази примяна

Velislava Popova (Бухово , 2021-02-08)

#116

Не съм съгласен с решенията на някой,без съгласието на населението на района.

Румен Карадашков (Кремиковци , 2021-02-08)

#121

Не желая да ходя в гр. Елин Пелин при положение, че съм гражданин на гр.София. Плащам данъци за столицата а не за Елин Пелин.

Виолета Стоянова (София, 2021-02-08)

#122

Това пряко ме касае защото живея в район Кремиковци,и не смятам да пътувам "извън София"за да си свърша работата.

Мариян Асенов (София, 2021-02-08)

#123

От засегнатите населени места съм - жител на кв. Челопечене и като лице, което не шофира ще ми бъде трудно пътуването до и от гр. Елин Пелин.

Недка Гелева (София , 2021-02-08)

#127

Подписвам, защото смятам, че решението е взето от хора, макар и компетентни в своята област, обосноваващи се "на теория", но далеч от практиката, хора, които никога не живяли или били в районите, чието преместване към други съдебни райони се цели. Аз живея в район Кремиковци, дейността ми е пряко свързана с дейността на съдилищата и съм запозната до какви проблеми ще доведе това "прерайониране".
Считам, че "разтоварването" на съдии от СРС, което се цели с това прерайониране, на практика няма да се осъществи, защото съдиите в РС Елин Пелин конкретно са трима:
https://elpelin-rs.justice.bg/bg/6839
За да се поемат делата от район Кремиковци неминуемо ще е необходимо да се назначат още съдии, т.е. - да се разкрият нови щатове, най-малко два. Което е безсмислено - такива щатове биха могли да се разкрият и в СРС и в момента.
С преместването на район Кремиковци в РС Елин Пелин не би се постигнала целта, която се твърди в решението на ВСС, че ще се постигне. Напротив - би се достигнало само и единствено до затруднения на гражданите в тези райони.
И не на последно място - гражданите, ако нямат възможност и компетентност да се справят сами със съответните дела и дапътуват до Елин Пелин /например/, ще ангажират адвокати, което в крайна сметка ще доведе до увеличение на разходите за адвокатите, респ. и естествено ще рефлектира върху самите граждани - ще доведе до увеличение на хонорарите!
И в крайна сметка - както е казал народа - и вълка сит, и агнето цяло - да му мисли народа!

Виктория Митова (София, 2021-02-08)

#128

Не съм съгласна !

Цветомира Тарова (София , 2021-02-08)

#131

Нямам удобен транспорт и София ми е по близко

Силвия Вичева (София кв.Кремиковци, 2021-02-08)

#135

Няма удобен транспорт до там и София е по близко. Нали сме квартал на София.

Стефчо Вичев (София кв.Кремиковци, 2021-02-08)

#138

Поради липсата на градски транспорт

Зорница Цветкова (Бухово, 2021-02-08)

#141

Подписвам, защото не съм съгласна селищата от район "Кремиковци" да преминат на обслужване към Районен съд в гр. Елин Пелин.

Светла Анчова (Бухово, 2021-02-08)

#145

Не съм съгласна с взето решение!

Асияна Асенова (София, 2021-02-08)

#147

Катехорипно не съм съгласна с новото предложение !!!

Белла Белчева (София , 2021-02-08)

#158

Това са допълнителни разходи за всички жители на Община Кремиковци

Елена Вачова (София, 2021-02-08)

#161

Защото не смятам, че е целесъобразно да променяш живота Та хората. В случай, че един съд е натоварен, а друг не е да ги реорганизират.

Лилия Донкова (София, район “Кремиковци”, 2021-02-08)

#163

Има по-разумни решения!

Тодор Димитров (Бухово, 2021-02-08)

#167

Не съм съгласна

Galina Stefanova (София жк.Ботунец , 2021-02-08)

#169

Подписвам,защото плащам данъци като за кв. на София.

Валя Стойова (София кв. Сеславци, 2021-02-08)

#175

Защото не искам съдебния район да ми се променя!

Ивайло Иванов (София, 2021-02-08)

#177

Имам имот в Долни Богров и не съм съгласен да се прехвърля съдебната система в Елин Пелин

Angel Todorov (София, 2021-02-08)

#181

Подписвам, защото не съм съгласна с промяната на границите на Софийския съд.

Валя Димитрова (София, с. Бусманци , 2021-02-08)

#184

Подписвам защото съм против с поредната гавра с населението на Района.

Радка Димитрова (Бухово , 2021-02-08)

#185

Живея в район Кремиковци и ме засяга пряко какво се случва.

Йорданка Мла (София , 2021-02-08)

#187

Не съм съгласен с решението на ВСС

Петко Алексов (София , 2021-02-08)

#192

Кв. Кътина, Община Нови Искър е в разширените граници на град София, бившият Софийски район "9ти септември", захранва се с вода от софийския водопровод и като транспортни връзки общественият транспорт е организиран единствено и само до гр. София. С това е абсурдно за административни или юридически въпроси гражданите на гр. Нови Искър, по-точно кв. Кътина да пътуват до град различен от София, още по-малко ако това е Елин Пелин.
Как е възможно и що за болен мозък може да прокарва такива безумни идеи?

Разпадът и унищожението на общество и държавност в България трябва да бъдат спрени! Този народ трябва да се събуди от мъртвешкия си сън и да залее улиците, ако иска децата му да ги има и да имат бъдеще в България! Но не да следва предатели като отровниците, Мая Манолова, учиндолския клоун, ДА България, демонократичната метастаза на физкултурника Цв Цв и прочие сороспийски, предателски изчадия.

Снежана Миланова (Софиа, 2021-02-08)

#194

Аз живея и работя в гр. София, плащам данъците и то като за жител на гр. София, затова държа Софийски Гредски Съд за обслужва интересите на район Кремиковци

Petya Yordanova (София, 2021-02-08)



Платена реклама

Ще рекламираме тази петиция на 3000 човека.

Научете повече...