Против хибридната форма на обучение в ТУ–София

Коментари

#419

Подписвам, защотоспоред мен трябва да сме присъствено, защото дистанционно имам трудности, които не мога да преодолея и не мисля, че ще е опасно да сме си присъствено, спазвайки мерките за безопасност.

Juliqn Milanov (Нови Искър, 2020-11-19)

#421

След като София е на първо място от рисковите градове не виждам смисъл да се застрашава здравето на учащите .

Преслав Пенчев (Разград , 2020-11-19)

#423

Подписвам, защото е много неудобно за хората, които сме от други градове и трябва да пътуваме 2 пъти седмично, за да присъстваме само на 4 упражнения през седмицата, както и за хората от София, чийто път е поне 30 минути до университета, в случай че програмата не е направена удобно за хибридно обучение.

Габриела Чолакова (Стара Загора, 2020-11-19)

#424

Аз съм против хицридното обучение за момента е най добре да завършим този семестър онлайн

Ивайло Димитров (Перник, 2020-11-19)

#426

Подписвам, защото не смятам за удачно предвид ситуацията да се въвежда хибридната форма

Симона Ненкова (Велико Търново, 2020-11-19)

#431

Живея във Варна, и предпочитам да не пътувам всяка седмица за 1 лабораторно упражнение

Вилиян Йорданов (София, 2020-11-19)

#437

Не желая да се излагам и да излагам на опасност моите колеги

Бойко Иванов (София, 2020-11-19)

#449

Подписвам, защото не виждам логиката да излагаме себе си, близките си, а и други хора на опасност, като досега се провеждаха онлайн упражнения и нямаше проблеми. А и половината ни преподаватели отказват да карат с нас въпреки тази заповед.

Сияна Димитрова (Стара Загора, 2020-11-19)

#450

Мисля, че е безсмислено. По-добре да останем само онлайн.

Салина Славкова (София, 2020-11-19)

#451

Не желая хибридна форма на обучение.

Никола Перпериев (София, 2020-11-19)

#461

Не искам да се заряза с ковид 19

Stoian Dimitrov (София, 2020-11-19)

#466

Подписвам, защото смятам, че е неразумно да се излагаме на опасност като се струпваме освен в университета и по пътя до него в градския транспорт. Не всеки е със силна имунна система и освен да излага себе си на опасност излага и близките си.

Теодосия Несторова (София, 2020-11-19)

#468

Защото животът е по-важен от упражненията!

Венцислав Калпачки (София, 2020-11-19)

#478

Тази хибридна форма създава много неудобства с транспорта до София. Ще се създаде доста объркване между студентите в кой ден кога какво и как имат, в следствие на което ще има намалена присъственост и пропуснати упражнения който допълнително ще трябва да отработват а това са ненужни рискове. По този начин се увеличава риска от разпространяване на Covid-19.

Божидар Мурджев (Пазарджик, 2020-11-19)

#483

Подписвам, защото намирам за нелогично и лекомислено решението да изискват от по-голямата част от студентите, които живеят извън София, да се върнат само заради лабораторните упражнение, които са по един час два пъти в седмицата, докато всичко останало е онлайн. Вече доказахме, че можем да провеждаме лабораторните дистанционно и не виждам защо трябва да се излагаме на допълнителен риск в столицата. Другите университети като УНСС и СУ са изцяло онлайн. Тази хибридна форма е напълно безполезна, вместо да учим от вкъщи, ще трябва да мизерстваме в студентски град. Нека бъдем или изцяло онлайн, или изцяло присъствено.

Александър Белев (Шумен, 2020-11-19)

#489

Защото това е пълно безумие, в тотален ущърб на преподавателския състав и на студентите и е безсмислено предвид факта, че все пак се знае колко сериозно се вземат присъствените лабораторни упражнения и възможността да се учи отдалечено, която харесва на всички освен на ръководството

Стефани Иванова (Благоевград , 2020-11-19)

#492

Не искам да се заразя!

Максим Вълков (София, 2020-11-19)

#496

Подписвам, защото твърдо съм против хибридната форма на обучение. Запознах се отблизо с вируса, защото мои близки го преживяха и не пожелавам на никого да изживява ужаса, който те преживяха и, на който близките им бяха подложени. Положението е критично, защото в момента България достигна своята най-висока заболеваемост, до този момент. Повечето хора трябва да пътуваме, което допълнително увеличава риска от заразяване и разпространение на болестта. Смятам решението за неуместно и излагащо живота на много хора на опасност, без дори да се изслуша тяхното мнение. Надявам се да се вземе решение, което на първо място да е в полза на здравето на студентите на "Технически университет"- София.

Виктория Метадиева (Ямбол, 2020-11-19)

#497

Така е редно.

Недко Иванов (Ямбол, 2020-11-19)

#499

Пълна глупост! Или изцяло онлайн или изцяло присъствена форма на обучение. Не мисля че всеки студент има възможност да пътува по този начин (ако няма къде да остане)

Диляна Кръстева (Монтана , 2020-11-19)

#501

Не мисля, че заповедта на ректора на ТУ - София е одачна според обстановката в страната.

Пламен Аспарухов (Криводол, 2020-11-19)

#503

Според мен е глупаво и безсмислено този вариант на обучение.... Защото много колеги няма да имат същата възможност ,да го прилагат по този начин , който е взет със заповед от ректора :)

Иван Иванов (София, 2020-11-19)

#505

Съгласен!!! И нека да помислят за това че голяма част от упражнениеята вече са взети, а останалите са семинарни и това обезмисля присъствието

Кристиян Георгиев (София, 2020-11-19)

#513

Не искам да се излагам на допълнителен риск

Георги Филипов (Берковица, 2020-11-19)

#521

Живея със възрастни родители и не искам да ги излагам на опасност.

Тед Спасов (Монтана, 2020-11-19)

#526

Не е логично да имаме само упражнения присъствено, или сме онлайн или присъствено. На мен ми се налага да седя цяла седмица в общежитие за 2 дни.

Зоран Русенов (Ловеч, 2020-11-19)

#532

НЕ! На хибридното обучение! Само онлайн! Така ще стават много грешки

Студент Анонимен (София, 2020-11-19)

#534

Моята специалност може да се преподава изцяло онлайн

Крисиана Костадинова (Свиленград, 2020-11-19)

#538

За да опазя живота и здравето на детето ми и семейството ми в пика на втората вълна на пандемията, което е приоритет за мен, с практическите упражнения ще се навакса в по-подходящ момент!

Elly Ivanova (Благоевград, 2020-11-19)

#541

Подписвам, защото съм против смесеното обучение.

Моника Величкова (Стара Загора, 2020-11-19)

#543

Защото за мен в момента е най-опасно да се събират групи от много хора в една стая. При положение, че онлайн обучението е възможно, мисля, че ще е най-удачно да процедираме така.

Ангелина Брайнова (Пирдоп , 2020-11-19)

#546

Не искам да излагам на опастност себе си и колегите си , както свой роднини и преподаватели . Идват студенти от цялата страна и със задължителното отработване на пропуснатите занятия , ще доведе до присъствието на студенти със симптоми общи с тези на Ковид-19 в занятията с цел да не отработват. Това допълнително ще повиши риска от заразяване . Помислете за вашите близки , които вие може да заразите без да подозирате , че сте носител на вируса.

Petroslav Petrov (Своге, 2020-11-19)

#551

Подписвам,защото болните и починалите от Ковид се УВЕЛИЧАВАТ!!!Няма да рискувам здравето си за 2лабораторни и да идваме в София-в града който е с най-високо заболяване .Образованието е важно,но здравето е наййй!!!!

Таня Колева (Хасково, 2020-11-19)

#559

Подписвам, защото смятам, че това е неразумно решение. За мен е напълно нелогично при 4000+ болни да ни задължават дори и в смесена форма на обучение да се връщаме в университет, а преди половин година при 30+ заразени да затварят абсолютно всичко. Смятам, че живеем в технологично време и учим в специалност и факултет, в който онлайн обучението може да проведе доста качествено, разбира се и преподавателите да положат нужните усилия това да се случи качествено.

Тодор Тодоров (Харманли, 2020-11-19)

#566

Не трябва да има присъствени упражнения от 23ти до 28ми ноември.

Живко Йорданов (София, 2020-11-19)

#571

Защото искаме или само онлайн или присъствено, хибридното не работи

Elena Raikova (Плевен, 2020-11-19)

#572

Подписвам, защото желая образованието ми да бъде пълноценно. Не желая да губя ценно време в онлайн "опити" за провеждане на занятия. Това е последната ми година в университета и ще ми бъде изключително неудобно да се нарека инженер както и да получа своята диплома без необходимите знания.

Християн Стоянов (София, 2020-11-19)

#573

Подписвам се, защото съм на мнение, конкретно за моята специалност и моите дисциплини, че преспокойно могат да се преподават под онлайн форма. Лично аз в момента съм под карантина, защото майка ми е болна от Ковид, и мога да кажа, че вирусът не е шега работа и съществува наистина. Ако се съберем всички отново (50 човека е моята специалнот) в една зала, в която не се отварят прозорци, вероятността да се заразим е висока, защото всеки се прибира в София от родното си място, за да присъства на две лекции и едно упражнение. Лекции и упражнение, защото към този момент имам информация, че по две дисциплини доцентите настояват да са присъствено. Присъствено за ЛЕКЦИИ, които могат да се преподават и онлайн и с които ни заплашват, че ако не присъстваме на тях няма да имаме заверки - били задължителни. НЕСЕРИОЗНО е отношението на абсолютно всички, които са си заслужили някак си мястото в ръководството на университета. Не може да се допусне да се съберем отново всички, само за да се заразим още повече и да ни затворят до второ нареждане - ОТНОВО. Хората на запад спазват мерки и не излизат, а нас искат да ни съберат в епицентъра на заразата, а именно Студентски град. Надявам се да размислят.

Михаела Николова (Харманли, 2020-11-19)

#575

Имам близки с придружаващи заболявания и не мисля, че е редно да се провеждат занятията “хибридно”
Съгласен съм на изцяло онлайн обучение или в краен случай го направете изцяло присъствено и кой до където оцелее
Помислете малко с тези глави и ни оставете онлайн, звучи абсурдно да сме хибридно. Едно и също е като да си ходим и на лекции! Стягайте се 🙏

Велин Георгиев (с.Гложене, обл.Ловеч, 2020-11-19)

#576

Подписвам , защото тази форма на обучение е изключителна глупост и е крайно неудобно за мен да пътувам 350км за 3 упражнения , едно идване до София ми коства 50лева на идваме , представете ако всяка седмица трябва да пърувам.

Стефан Мавродиев (Девин, 2020-11-19)

#580

Не смятам за разумно решението за хибридна форма на обучение.

Петър Таушанов (Петрич, 2020-11-19)

#582

Не е безопасно за студентите на ТУ както и техните семейства. Нека това се вземе на предвид за безопасността на хората живущи в България.

Иван Георгиев (Нова Загора , 2020-11-19)

#593

Не е умесно

Георги Бельов (Правец, 2020-11-19)

#595

Излагането на опастност на по възрастните от семейството

Кристина Пендуркова (София, 2020-11-19)



Платена реклама

Ще рекламираме тази петиция на 3000 човека.

Научете повече...