Против хибридната форма на обучение в ТУ–София

Коментари

#22

НЕМА ХИБРИДНО, САМО ОНЛАЙН И ТВА Е. НЕМА С ТЕЯ БОЛНИ МЪРЛЬОВЦИ ВИДЯЩИ ПО БАРОВЕ ДА ХОДЯ И ДА СЕ РАЗБОЛЯВАМ И АЗ

Йордан Andreew (София, 2020-11-19)

#23

Опасно е

Илиян Минчев (Златоград, 2020-11-19)

#27

Считам че ситуацията не е напълно безопасна за провеждане на присъствено занятия, дори частично.

Кирил Киров (Стара Загора, 2020-11-19)

#28

Предвид риска от заболяване

Enis Arabov (Търговище, 2020-11-19)

#29

Живея с възрастни роднини и не искам да ги застрашавам по никакъв начин

Chris Grigorov (Елин Пелин , 2020-11-19)

#35

Подписвам защото бяхме онлайн когато болните от коронавирус бяха в пъти по-малко, а сега когато има толкова много болни решавате да сме присъствено.Няма абсолютно никаква логика в това решение,преди имаше по 600 болни на ден, сега има по над 4500 новозаразени!

Християн Скендерски (Дупница, 2020-11-19)

#48

Това е абсурдно

Калоян Йорданов (Стралджа, 2020-11-19)

#50

Не че нещо ама не може други университети да са до януари месец тоест до края на семестъра и изведнъж техническия да сме присъствено е съжалявам ама няма как да предоставят такива мерки, за да е напълно безопастно. За 2-3 упражнения да заразя семейството си. Не мерси!

Мартин Атанасов (Казанлък, 2020-11-19)

#54

Подписвам, защото смятам, че не е нормално да ходим присъствено, при положение, че в цял свят хората предприемат все повече и повече затегнати мерки. В България има толкова много новозаразени, като се увеличават всеки ден. В болниците никой не иска да те прегледа, ако не си направиш тест за корона вирус и ако той не се окаже положителен, връщат хора, които са в критично състояние, оставяйки ги на самолечение, което води до влошаването им. Има малки градове, които не приемат дори болни от корона вирус, защото нямат места, а когато това се случват хората дават живота си, защото не са били приети за лечение!Ще става все по-зле, докато хората не приемат, че трябва да се пазят и да спазват мерките!!!

Ивета Василева (Етрополе, 2020-11-19)

#63

Съм против присъствената форма на обучение поради простата причина, че риска от заразяване с covid 19 е прекалено висок!

Ventsislav Krastev (Сандански , 2020-11-19)

#73

Подписвам, защото постоянно се говори колко много болни има по 5000 души на ден, епидемичната обстановка е факт и е сериозна, но накрая искат да ходим на упражнения и да се разболяваме, а повечето живеем и с възвести хора в къщите! Има хора, които живеят далеч от София и трябва да ходят само заради упражненията.

Красимира Табакова (Пловдив , 2020-11-19)

#76

Смятам че в лабораториите в които се карат упражненията не могат да се спазват задължителните нужни мерки за безопаснот в час. Също така има хора които се смятат за над тези правила и решават че няма да спазват мерките. Не искам аз да рискувам моето здраве и това на хората с които живея за упражнения, които могат да се карат в онлайн форма, докато съм събран със хора които не се притесняват за собственото си здраве и за това на тези около тях.

Иван Фимов (Карлово, 2020-11-19)

#79

Подписвам, защото аз съм един от проявяващите хора симптоми за COVID-19 и искам да присъствам на упражненията си, но ако са присъствени няма да успея.

Теодора Цветкова (Враца, 2020-11-19)

#80

Здравейте, обръщам се към всеки един от вас и изскрено се надявам, че ще ме разберете. Много съжалявам, но това, което се случва е безумие!!! Не мога да повярвам, че смятате да ни върнете отново към присъственото обучение, защото при това положение с този Корона вирус и мнозината потърпевщи от него, аз съм меко казано против това решение! Аз лично, не смятам да бъда потенциален приносител на този вирус, към моето семейство и роднини! Аз искам всички те да бъдат живи и здрави, дори смятам, че не само аз ще бъда на това мнение. Искам да имам възможността и правото да се прибирам спокойно при тях, а не да бъда в постоянен страх, че мога да ги заряза. Обръщам се специално към съответните органи към учебният процес с молба, която да бъде отностно, формата на обучение и да бъде премислена отново, преди да се вземат всякакви мерки!! Не смятам, че Ту-София, може да осигури нужните мерки, съответно за сто процентова сигурност над вируса. Лично смятам, че щом има университети, които са с наредба за дистанционна форма на обучение до края на първи семестър са в грешка, дори напълно ги подкрепям за взетото решение над създавалата се ситуация от месеци насам. Това е всичко, което имам да споделя с вас!

Димитър Иванов (Монтана, 2020-11-19)

#81

Подписвам, защото не смятам че е невъзможно да се провеждат онлайн занятията, за да се предпазим, както и не е много справедливо, спрямо студентите, които не живеят в софия, а на 200,300км, да дойдат за 1,2 дни от седмицата

Петър Йорданов (Белене, 2020-11-19)

#90

Ме е страх от вируса

Явор Вутев (Ябланица , 2020-11-19)

#93

Аз съм болен от Covid-19, няма изгледи да се подобрявам, но се старая да присъствам и участвам в процеса на обучение. За жалпст няма как да присъствам физически в университета, тъй като ще заразя други колеги. Не е предвидено онлайн обучение за колеги като мен, и не се знае как ще си завършим семестъра.

Павел Митев (Стара Загора , 2020-11-19)

#100

Не желая и не смятам за редно да се излага здравето на студенти и преподаватели на риск, а също така, както аз, така и другите смятаме за супер неудобно пътуването до София за дните, в които имаме лабораторни упражнения, тъй като повечето студени не сме от столицата.

Димитър Стоянов (Хасково, 2020-11-19)

#101

Подписвам, защото съм против хибридното обучение. Моето мнение е, че повечето сме пътуващи и не е удобно за нас и за околните около нас носи опасност за нашето здраве.

Мария Куцарова (Бургас, 2020-11-19)

#103

Моля,да се спре това разиграване онлайн,присъствено и да се помисли как това влияе на нас(студентите).Разваляме си зрението,не научаваме нищо,не контактуваме с хора,не можем да разберем повечето презентации,когато попитаме,да отговарят ни,но това не е достатъчно.Мисля,че е нелогично да идваме на лабораторните,а да си седим в нас на лекциите.Моля да помислите формата на обучение да е изцяло присъствена!!! Не е честно и спрямо нас(студентите) да плащаме за едно,а да получаваме друго.Мисля,че по страшно от корона вируса е потапяването на човечеството!!!!

Gabityuo Gabityuo (София, 2020-11-19)

#108

Колкото по-малко хора сме събрани заедно в затворено помещение, толкова по-малък е шансът за инфекция. Когато останем вкъщи, помагаме да спрем разпространението и върху другите. Не е редно да ходим на места с много хора.

Основният начин на разпространение на COVID-19 е от личен контакт. „Контакт“ даже не е точната дума. Когато някой кашля или киха в близост до нас, капчици от носа и устата му отиват във въздуха. Капките от човек с COVID-19 носят вируса в себе си. Ако вдишаме капчиците, вирусът попада във нашата система.
За да се предпазим, трябва да практикуваме това “социално дистанциране” за което всички навсякъде постоянно говорят.

Георги Спиридонов (Враца, 2020-11-19)

#110

Не желая да застрашавам роднини и близки със потенциална зараза (COVID-19)

Владислав Борисов (Радомир, 2020-11-19)

#121

Подписвам, защото цялата тази глупост с хибридно обучение е пълна пародия. Не съм съгласна с неорганизираното подигравателно отношение на което са подложени и студенти и преподаватели в името на една ,, медийна слава,, каквато технически университет вече получи преди няколко месеца с ,, дистанционно провеждане на предварителни изпити ,,. Живея далеч от София и не ме устройва да пътувам по 3-4 пъти седмично за да се прибера, когато няма смисъл да стоя в общежитието и да слушам лекции от лаптоп/телефон при положение, че мога да го правя и от къщи. Единия предмет, по който е наложително лабораторните ни упражнения да са присъствено е химия, всичко друго може да се кара и онлайн (като се има предвид, че по един от предметите мястото в залата не стига и се налага студенти да си тръгват )

Nikol Germanova (Бургас, 2020-11-19)

#122

Както и другите студенти всичкете сме единни и броя на заразените с ковид 19 постоянно расте трябва да се пазим и поради тая причина трябва да се отложи решението. Защото никой не знае кой е със симптоми и кой не и може да се разболеем самите ние и след това да заразим нашите близки и приятели или най-ценното в живота ни семейството..
Благодаря!

Олджай Мюмюн (Кърджали, 2020-11-19)

#123

Рискува се безопасността ни и съответно тази на семействата ни

Momchil Trenchev (София, 2020-11-19)

#127

Това решение е неправилно. Ако поне се прави, поне да сложат всички упражнения в един ден, а не да са разпръснати. Но не мисля, че е толкова необходимо да се стига до тази мярка с хибридната форма на обучение.

Поля Йорданова (Ботевград, 2020-11-19)

#130

Прекалено безсмислено отиграване на Лектора с това смесено обучение!

Георги Спасов (Петрич, 2020-11-19)

#133

Това е ненормално и недообмислено решение! Повечето, които сме пътуващи от по далечни градове (например аз от Пловдив), но и дори живеещите в София сме опасни не само един за друг, но и за нашите близки! Достатъчно познати на мен и на моето семейство измряха или изкараха болестта тежко. Достатъчно лекари загинаха заради болните хора. Не желая да помагам на вируса да се развива и не желая да бъда поставена пред свършен факт- да не мога да избера дали да карам присъствено или не обучението си!
Нека бъдем умни и да не мислим, че сме безсмърти. Нека решението да се преосмисли. Отказвам да съм контактна с такава бройка хора.
Гражданин съм на тази страна и смятам, че трябва да я опазваме! Нека решението се преосмисли!
Причината поради, която има хора, които не са против е, че просто искат контакти и купон, което ще доведе до още повече проблеми!
И последно,защо изобщо учихме онлайн 2 седмици? Връщаме се присъствено и всичкото това пазене ще бъде напразно!

Маргарита Стоева (Пловдив уча в София , 2020-11-19)

#136

Хибридната форма на обучение е напълно безсмислена, особено за тези, които живеят извън София. 100+км път за 2 упражнения не изглежда релевантно. Също така има дни, в които се редува упражнение и лекции, а тези лекции щом са онлайн къде и как ще ги гледаме между упражненията?

Иво Каранешев (София, 2020-11-19)

#137

Подписвам, защото обстановката е прекалено опасна, както в София, така и в останалата част от страната. Не бива да се поема риск.

Бетина Чавдарова (Белово , 2020-11-19)

#146

Повечето от упражненията по дисциолините ни са свързани с работа на компютър, вече всички имаме инсталирани нужните софтуери. Про това се създава неудобство за работа.

Милена Ковачка (Самоков, 2020-11-19)

#149

Подписвам, защото връщането на присъствените занятия е безсмислено по средата на пандемия. Когато бройката на заразени бе 50, ние имахме отдалечено обучение, сега когато бройките надвишават 50 000 ние трябва да се върнем в университета?!?

София Гьоргиева (София, 2020-11-19)

#154

Не искам заразява мен и моите близки с Covid 19

Димитър Георгиев (Пазарджик, 2020-11-19)

#155

Положнието в страната е много зле и не искам да пътувам до София само за едно упражнение на ден. Също не ми се рискува да се разболея

Калоян Богдански (Благоевград, 2020-11-19)

#156

Това решение не е морално и не взима предвид настоящата обстановка.

Яна Братоева (София, 2020-11-19)

#159

Подписвам, защото това решение е абсурдно, изобщо не е обмислено. Ако имаме лаб. упр. понедилник и петък, трябва да седим цяла седмица в студентски град, където има доста хора и заразата много лесно се разпространява. Също така за хората от провинцията е изключително неудобно. Повече време минава в път, отколкото в учене. А не е ли главната идея да натрупаме знания, а не да блуждаем из улиците. Друг проблем е, че ако имаме лаб. упр., а след това онлайн лекция, с какво да се придвижим до общежитията, че да сме навреме за часа?! Според мен, ако има толкова належащи лаб. упр., които трябва задължително да са присъствено, трябва да се съберат в една седмица и да не се налага да пътуваме назад - напред. А и вирусът може да се пренесе, както от студенти, които идват от всеки край на страната, така и от преподаватели.

Емилиян Синигеров (Велико Търново , 2020-11-19)

#166

Мисля че не е логично хибридното обучение

Николина Тодева (Хасково, 2020-11-19)

#168

Желая онлайн формата на обучение да продължи.

Виктор Чан (София, 2020-11-19)

#176

Подписвам, защото съм напълно против хибридната форма на обучение в ТУ-София. Съгласен съм с думите на автора на петицията, и моля Ректора да преосмисли заповедтта.

Борис Бочев (Плевен, 2020-11-19)

#180

Упражненията са ни накъсани, няма смисъл да идвам понеделник в София, за да мога да отида вторник на упражнение, след това сряда имам само лекции трябва да стоя в София, за да мога и четвъртъка да отида на упражнение! Безсмислица!!!

Теодор Кузев (Пазарджик, 2020-11-19)

#182

Извинявам се,но спрямо моята гледна точка,преминаването в комбинирана форма на обучение,е напълно нелогично,поради големият брой заразени и необходимите мерки. Лично за мен преминаване изцяло в онлайн форма на обучение поне докато се нормализират нещата,е най-логичният и правилен избор,който може да бъде взет. Благодаря Ви за вниманието!

Динко Христов (Хасково, 2020-11-19)

#185

Против съм това хибридно обучение! Или да бъде изцяло присъствено или изцяло онлайн!

Даниел Крумов (Плевен, 2020-11-19)

#190

В момента не е удачно да учим хибридно

Симона Стойнева (Кюстендил, 2020-11-19)

#197

Имам близки, които мога да застраша, ако се разболея!

Патрик Димитров (Върбешница , 2020-11-19)



Платена реклама

Ще рекламираме тази петиция на 3000 човека.

Научете повече...