Против промените в Закона за ветеринаромедицинска дейност

Коментари

#1601

Считам, че подобни драстични мерки не са подходящи и дори са опасни за здравето на кучетата през летните сезони.

Кристин Коен (София, 2019-07-04)

#1603

Не съм съгласна с новия закон за наморниците на кучетата

Николина Георгиева (Асеновград, 2019-07-04)

#1605

Подписвам защото не съм съгласна с определението на "....агресивно" куче.
Нека да се определят породите ,склонни към нападение на хора частта за намординка да се прилага за тях, иначе за повода съм съгласна-всички кучета трябва да са с повод.

Берта Стоева (Пловдив, 2019-07-04)

#1606

Подписвам, защото това е кръпка в закона, с която да се каже "ние взехме административни мерки". Действа се по Сталинисткия принцип..."няма човек - няма проблем".

Стиляна Латинчева (София, 2019-07-04)

#1609

Внесените промени, показват единствено безсилието на държавата да се справя с функцията, която трябва да изпълнява, а именно да защитава своите граждани в случай на инцидент от подобен тип. Хората, чиито кучета са причина за инцидентите могат да си понесат последствията по закон. Службите които не са реагирали на оплаквания могат да си понесат последствията. Инциденти стават от всякакъв тип. Не може да забраним автомобилите, защото са опасни. Не може да забраним ваксините, защото причиняват трайни увреждания в някои деца. Ние собствениците на кучета също имаме право на нормален живот и най-вече условия в които да се грижим за тях добре. Не сме длъжни да плащаме цената за нехайството на определени хора. Който е извършил престъпление е редно да си понесе последствията по закон, който държавата е определила. Не забрана за разходки без повод, точно обратното, трябва да ни се разреши да ги разхождаме без повод на определени алеи и градини. Широки пространства. Тези животни имат нужда да тичат, за да си изразходват енергията. По този начин се отглежда куче от голяма порода нормално, не като ни ограничите до безобразие и лишаване от всякакви права за нормално съществуване.

Горица Димитрова (София, 2019-07-04)

#1628

Закона не е адекватно дефиниран. Кучета над 5кг обхваща огромна част от домашните любимци. Адекватно е да се задължат бойните и агресивните породи, но не и всички под вдна скоба.

Виктор Василев (София, 2019-07-04)

#1631

Против съм тези намордници защото ако не се промени много хора няма да спазват закона а останалите които го спазват ще загубят домашният си любимец защото няма да има куче като френски и английски Булдочета който да оцелеят в тези жеги .....

Милица Костовска (Кнежа, 2019-07-04)

#1638

Не желая кучето ми да носи наморник.

Жулиета Ганева (Варна, 2019-07-04)

#1639

Защото имам 2 кучета от големи породи, които са всичко друго, но не и агресивни и не смятам, че е хуманно да им слагам намордник при 35 градуса температура!

Михаела Георгиева (София, 2019-07-04)

#1640

За мен това е мъчение за кучетата ме заслужават това

Добри Гайдарджиев (Софив, 2019-07-04)

#1642

Не желая да си измъчвам кучето с намордник!

Илия Борисов (София, 2019-07-04)

#1643

Не съм съгласна с това безумие.
Агресивността на животните не зависи от килограмите. Като нормално приемам да се забранят за развъждане и отглежнане по-опасни породи. Но за всичко трябва да се търси компетентното мнение на специалисти, а не с лека ръка, или по-точно с лека глава да се вземат такива идиотски решения.

Дора Танчева (Бургас, 2019-07-04)

#1646

Преди да приемете какъвто и да е закон,консултирайте се със специалисти..Разберете ,задъжителния намордник е опасен за нашите кучета.

Тереза Димитрова (София , 2019-07-04)

#1648

Аз съм против този закон . Притеснявам се за нашия домашен любимец и за всички други кучета . Не трябва да се обричат на смърт.

Янка Панова (Враца, 2019-07-04)

#1660

Симеонов е педераст!

Мариан Биков (София, 2019-07-04)

#1664

Смятам това за изключително нередно! В нито една държава членка на ЕС не съществуват такива безумия!

Петя Тренчева (София , 2019-07-04)

#1665

Това е най-голямата простотия,която управляващите успяха да измислят!

Greta Dobreva (Плевен, 2019-07-04)

#1672

Подписвам, защото съм стопанин на 2 прекрасни кучета и съм наясно какви са норманите условия и грижи за тях. Ползването на наморници през лятото ще попречи охлаждането на кучетата, което става през устата.

Веселина Алексиева (Пазарджик , 2019-07-04)

#1691

Подписвам, защото съм против намордниците на кучета.

АНЕЛИЯ ДИМИТРОВА (Долни чифлик, 2019-07-04)

#1693

Не смятам, че трябва да мъчим животните без причина!

Гери Kременска (София, 2019-07-04)

#1696

Защото закона застрашава живота на кучетата

Kiara Key (Волфсбург, 2019-07-04)

#1697

Подписвам защото съм против всички кучета и собственици да се приравняват под един знаменател.

Стефан Стоянов (Варна, 2019-07-04)

#1704

Не съм съгласен с въведеният закон.

Martin Radkov (София, 2019-07-04)

#1705

То бива идиотщини, ама тази счупи всички измервателни уреди. Единственият валиден принцип трябва да е "Собственикът отговаря за кучето си и трябва да е само негово решението за намордник." Никакви чиновници не трябва да пипат, където не разбират.

Boyan Mladenov (София, 2019-07-04)

#1711

Смятам че ,закона в този вариант би навредил повече отколкото да има решение на проблемите свързани със популацията и агресията в кучетата.

Иванка Пенчева (Габрово, 2019-07-04)

#1714

Абсурдно и нелепо предложение, избълвано импулсивно от некомпетентни депутати.

Мая Георгиева (Белене, 2019-07-04)

#1718

Подписвам, защото имам 6.5 кг. пекинез и не смятам предложените промени за ползване на намордник за приемливи и приложими за всички кучета. От предложените промени не се разбира кой ще осигури и приложи разпоредбите за повод и намордници на бездомните кучета, които живеят и се разхождат свободно в парковете и детските площадки.

ВИОЛЕТА ВАСИЛЕВА (София, 2019-07-04)

#1721

Подписвам, но с особено мнение, тъй като са ме нападали големи отвързани кучета. Та мнението ми е следното, кучетата от определени породи да бъдат притежавани от обучени хора, поне минали на курс и да им втълпите че нямат право на обществени места да ги водят отвързани и да си цъкат на телефона, независимо по кое време на денонощието. Нападна ме дог, захапа моето куче което е на каишка, размята го в продължение на две минути, каищтака се отвори и се спаси животното два дни го търсих в квартала. Собственика на дога каза че кученцето му тип магаре е декоративна порода и не подлежи на регистрация и за първи път в живота си чу че има правила. Самия той още като беше бебе кучето му го насъскваше срещу "помиарите". Аз гледам помиарчета и не правя разлиака, но не искам да бъдат убивани от кучета на плиткоумни стопани с голямо его.

Татяна Христова (София, 2019-07-04)

#1732

Имам куче и смятам , че от първостепенна важност е решаването на проблема с бездомните кучета. Има и малки силно агресивни породи кучета , които обаче поради килограми (<5 ) не попадат под "ударите"на наредбата.

Радослав Петков (Варна, 2019-07-04)

#1733

Не съм съгласна с промените в закона.

Доротея Димова (Пловдив, 2019-07-04)

#1741

Законите, които измислят в следствие безотговорното поведение на някой "стопани" са абсурдни! Тези наредби, няма да предотвратят нехайството на същите, те са срещу собствениците на кучета, които сериозно са приели ролята си на такива, възпитават домашните си любимци и се грижат те да не бъдат опасни! Ако те си бяха свършили работата, нямаше да се стига до такива случаи! Виновни са и органите на реда, на които е било сигнализирано, но и те са се отнесли също толкова безхаберно! Интересно, защо няма наказиния за тези, които не си вършат работата, заради която взимат заплати...

Atanas Hadzhivasilev (София, 2019-07-04)

#1746

Подписвам, защото смятам, че искането за промяна в законодателството, конкретно частта със задължителните намордници, е опасна практика, която би застрашила живота на любимците ни, особено в горещите месеци.

Мартина Нонкова (с. Елешница, 2019-07-04)

#1747

Имам домашен любимец и не бих му го причинила без причина.

Милена Йончева (София, 2019-07-04)

#1750

Имам две немски овчарки, не мога да си ги представя с намордници...

Нели Балева (София, 2019-07-04)

#1751

...е опасно не агресивни кучета да ходят постоянно с намордник.

Поля Русева (Враца, 2019-07-04)

#1756

Не съм съгласна с промените.Категорично против!!!!

Анелия Андреева (София, 2019-07-04)

#1757

Трябва да има закони за насилниците над животни, а не такива малоумни закони! Кучетата се охлаждат само чрез езика си, абсурдно е да са с намордник в 30°-40° градусови температури!
Намордник за Симеонов!

Павлина Тодорова (Варна, 2019-07-04)

#1760

Няма агресивни кучета!
Има злобни и ужасни стопани!!!

Лора Николаева (Русе, 2019-07-04)

#1767

Подписвам,защото не съм съгласна да поставям намордник на кучето ми,не е агресивно и има всички необходими ваксини включително и против бяс...нека доброволно ,а не със закон да се слагат намордници само на анресивните кучета от стопаните им... те знаят кои са..

Магдалена Иванова (Варна, 2019-07-04)

#1770

рещу искането за промени в законодателството, по-точно в частта за задължителните намордници.
Смятаме, че това е много опасна практика и застрашава живота на кучетата ни.
Особено в горещите месеци бързо ще доведе до смъртни случаи.
Апелираме всички стопани на кучета да заявят категорично становището си, защото любимците ни са в истински опасна ситуация в опита да се прокарат наредби и закони, написани без участието на специалисти!

Ger Ka (Пловдив, 2019-07-04)

#1777

Този закон е вреден за животните!

Йордан Петков (София, 2019-07-04)

#1783

Да се предприемат подобни мерки без необходимост е недомислена и застрашаваща живота на кучетата идея.
Кучето няма потни жлези, то регулира температурата си през устата. Как ще прави това когато е завързана постоянно?

Аделина Василева (София, 2019-07-04)

#1795

Подписвам, защото съм против новия закон! Кучетата дишат през устата си, как едно куче тръгнало на рвзходка в летните месеци, ще пие вода или ще диша?!

Емилия Узунова (Русе, 2019-07-04)

#1800

Не искам да застрашавам живота на домашния си любимец.

Venislava Martinova (Перник, 2019-07-04)



Платена реклама

Ще рекламираме тази петиция на 3000 човека.

Научете повече...