Против промените в Закона за ветеринаромедицинска дейност

Коментари

#403

Чудя се как могат да се сътворят толкова много простотии за толкова малко време.

Васко Грънчаров (София , 2019-07-04)

#404

Поредното политическо безумие!

Антоанета Илиева (Стара Загора, 2019-07-04)

#407

против съм да слагам наморник на кучето си северна порода в топло време!

Ivan Ivanov (София, 2019-07-04)

#408

Промените в ЗВМД нямат никакъв смисъл. Намордника предизвиква дискомфорт за кучето.

Елена Йорданова (София, 2019-07-04)

#410

Промените са недомислени и нехуманни. Поредната неадекватна кампания на едни безотговорни управници.

Гергана Кавракова (София, 2019-07-04)

#411

Подписвам се, зашото съм против налагането на намордници!!!!

Венета Кацарова (София, 2019-07-04)

#413

Ваксина, чип, паспорт, регистрация,данък, повод, ок...
Ама килограми и намордници...
Поредната демонстрация, че нещо се върши, мислено недомислено...

Росица Йорданова (Търговище, 2019-07-04)

#421

Защото смятам това за абсолютно нехуманно. Вината не е в кучетата, а в собствениците, тяхната отговорност и възпитание.

Beatrice Yordanova (Перник, 2019-07-04)

#428

Подписвам,защото въпросният закон е в абсолютно противоречие с ветеринарната медицина,поведението на животните. Непознаването на материята води до грешни мерки.

Антония Терзиева (Варна, 2019-07-04)

#429

Подписвам тази петиция защото като собственик на куче от порода френски булдог знам колко е опасно носенето на намордник както на кучета с тъпи муцуни така и за другите особено в горещите летни дни когато носенето на намордник може да ги убие заради ограниченото дишане

Йоана Кумитска (София, 2019-07-04)

#433

Намирам това за най-голямата простотия която можаха да измислят, тапанарите в народното събрание

Владислав Бонев (Ихтиман , 2019-07-04)

#435

1, Предложението е абсолютно некомпетентно и геноцидно спрямо животните.
2, Не решава реални проблеми, цели само санкции.
3, Популистко е и наслагва напрежение между гражданите и между гражданите и отговорните за спазването му органи.

Даниела Конакчиева (София, 2019-07-04)

#436

Закона е абсурден,необмислен и т.н
Когато се обмисли и се вземат под внимание мнението на ветеринари в този насока съм готова да съдействам на държавата в прилагането му

Cveti Jasheva (София, 2019-07-04)

#445

защото този закон е абсурден не може да се налага на всики да взимат наморници ...

Мария Алексиева (София, 2019-07-04)

#449

Подписвам се защото считам този законопроект за безумие

Нина Цончева (Елена, 2019-07-04)

#450

Тъжно е, че слагат под един знаменател всимки стопани на кучета. Законна е тенденциозен и несправедлив.

Милко Донев (Варна, 2019-07-04)

#451

Симеон Данаилов!!!!!!

Simeon Danailov (Ловеч, 2019-07-04)

#452

Защото няма агресивно куче,има калпви стопани! Не може заради безхаберието на няколко такива,да страдат всички домашни любимци!

Симона Димитрова (Враца, 2019-07-04)

#458

Защото е нелепо! Не вида , а възпитанието на кучето е проблема !!!

Велислав Великов (Пловдив, 2019-07-04)

#465

Подписвам защото съм собственик на кученце от породата Кавалер Кинг Чарлз Шпаньол (6 килограма). Тази порода е специално селектирана да бъде компаньон и е напълно не агресивна. Кученца от тази порода се отглеждат от семейства с малки деца точно заради липсата на агресия! Не искам животинчето ми да носи на плещите си (муцуната си) последствията от грешките на хора (стопани), които нямат кучета или имат кучета само заради печалба или им липсва елементарно познание за справяне и възпитание на куче!

Румяна Йорданова (София, 2019-07-04)

#467

Не съм съгласна с приетия закон.

Рени Маринова (Монтана, 2019-07-04)

#477

Подписвам тази петиция, защото незумията в България и българското законодателство трябва да спрат. Първо трябва да се осигурят нормални условия за разхождане на кучета, а после да се приемат закони. Интересното е, че никъде не срещам глоби и наказания за стопани, изоставили кучетата си. Което също е огромен проблем в България.

Деница Радоева (София, 2019-07-04)

#478

Защото смятам, че не кучетата са агресивни. Хората са агресивни и неуки. Смятам, че всеки стопанин и неговото куче/та трябва да минат обучение за послушание, най-вече заради собствениците.

Лидия Тунева (София, 2019-07-04)

#484

Подписвам, защото няма да подложа кучетата си на този тормоз ! Това е просто безобразие. Особено частта с намордника.......... няма да застраша живота на кучетата си, човешки същества са за бога !

Adriana Dacheva (София, 2019-07-04)

#488

Това е безумие!

Radka Taneva-Lozeva (София, 2019-07-04)

#492

Подписвам, защото е смешно в една цивилизована страна да се вижда по улицата страховита гледка на домашни кучета с намордници, които изобщо не са необходими. Защото е смешно при наличието на толкова бездомни кучета. Защото журналистическата атака, предшестваща промяна на закона не е основание за неговата промяна. Защото стотици умират от катастрофи, а не от кучета. Защото по отношението на един нрод към кучетата може да се съди за неговото ниво на цивилизованост. Защотоне бива повече да се правят тези отвратителни опити за разделение на хората. Защото няма основание да се прави това. Защото няма логика, нито причина. Защото тези, които имат кучета не трябва да служат за допълнителни източници на доходи.

Маргарита Друмева (София, 2019-07-04)

#495

Поредното необмислено предложение. Какво би било следващото - задължително премахване на ноктите на домашните котки?

Борислава Младенова (София, 2019-07-04)

#497

Не смятам кучето си за агресивно, опасно и застрашаващо живота на гражданите.

Сабина Булгурова (Бургас, 2019-07-04)

#501

Срещу задължителните наморници

Мариана Василева (София, 2019-07-04)

#506

Подписвам защото трябва да спрем безумията и необмислените действия на нашите политици. Трябва да има ред но не и геноцид!

Златина Цветкова (София, 2019-07-04)

#513

Пълно безумие не може под общ знаменател в зависимост от килограмите

Димитър Кръчмаров (София, 2019-07-04)

#517

Промените в закона, касаещи носенето на намордници спрямо теглото на кучетата, са за мен неприемливи

Лора Коцева (София, 2019-07-04)

#522

Подписва, защото смятам, че тия промени са необмислени и смятам, че по-тоя начин се нарушават моите граждански права.

Милена Кожухарова (Варна, 2019-07-04)

#525

Защото това е напълно грешно

Евгения Иванова (Пловдив, 2019-07-04)

#527

Това не е решение на проблема.

Пепа Коташка (Плевен , 2019-07-04)

#541

пълен абсурд!!!

Борислав Алексов (БЛАГОЕВГРАД, 2019-07-04)

#542

Предложението за задължителните намордници е необмислено и опасно за повечето животни.

Евгения Чаушева (София, 2019-07-04)

#543

Опасността за кучето ми е фалт, единствения шанс да се темперира е да диша с отворена уста.

Иван Вълев (Пловдив, 2019-07-04)

#545

Не съм съгласна с промените!

Елза Талева (Троян, 2019-07-04)

#546

Има много неточности във формулировката на закона .

Антония Алексова (Благоевград , 2019-07-04)

#549

Задължителното поставяне на намордник ще бъде мъчение за животните. Задължителното водене на повод би било допустимо, АКО в страната имаше обособени големи паркови пространства, в които кучетата могат да тичат. В момента имаме малки кални клетки... Моето куче е регистрирано в общината, кастрирано е, чипирано е, ваксинирано е - спазила съм всички правила. Но задължителен повод + намордник означава мъчение за животното - не го приемам.

Неда Ковачева (София, 2019-07-04)

#554

Няма да застраша живота на домашния си любимец, само защото някой е решил да угоди на група мрънкащи хора, малко преди изборите. Този закон трябва да бъде съгласуван със специалисти в областта. А не както се прави всичко в България - на парче и за един ден!

Кирил Чолаков (София, 2019-07-04)

#555

Съгласна съм със становище на Български Обединен Киноложки Съюз

Беата Богданова (София, 2019-07-04)

#560

Защото не се решава никакъв проблем с тези промени, а се създават нови проблеми

Марин Митев (София, 2019-07-04)

#564

Това би навредило на домашните любимци,особенно през лятото. Това застрашава техния живот.

Силвия Колева (Раднево , 2019-07-04)

#566

Смятам, че брахицефалните животни-мопс, английски булдог, френски булдог, няма да могат да се охлаждат, което ще доведе до смъртни случаи.

Aleksandra Simeonova (София, 2019-07-04)

#567

Подписвам, защото и аз мисля, че тези нови закони застрашават живота на нашите любимци.

Ивелина Атанасова (София , 2019-07-04)

#571

Категорично съм против да подлагам кучето си на това да носи намордник

Мая Маринова (Черноморец, 2019-07-04)

#572

1.Кучетата се охлаждат през устата
2. Понякога хапват тревичка, при проблем със стомаха
3. Трябва да умеят да се защитават от освободените от закона кученца

Виктория Иванова (София, 2019-07-04)

#579

Подписвам защото промените в закона според мен са скалъпени от некъдърни непрофесионалисти.

Борис Василев (Пловдив , 2019-07-04)

#581

Идиотите ни се качиха на главите, затова.

Христо Димитров (Хасково, 2019-07-04)

#582

Много по - често агресията идва от дребните породи - по 5 кг. Законът не ги обхваща. Имам Кавалер Кинг Чарлз Шпаньол и 90% от агресията, която е проявявана към нея е от страна на пинчери, померани и йоркита. Кавалерите са всеизвестни с благия си нрав и отличното спогаждане с хора и други животни. Списък с агресивните подори, усложняване на порцедурата по придобиването им, забрана за нерегламентирано развъждане, глоби за изхвърляне на домашен любимец. Отнемане на кучета, чиито собственици не умеят да се справят с тях, било то двукилограмови чихуахуа.

Росица Русева (Варна, 2019-07-04)

#583

Поредната идиотия на управляващите. Не може хора, който нямат елементарно познание в дадена област да създават закони и правила.

Лилия Фотева (Варна, 2019-07-04)

#587

Имам куче, което тежи 31кг и според новия закон е "агресивно", но не политиците познават, отглеждат и разхождат моя лабрадор, а аз! Моя е отговорността да се погрижа за безопасността на мен, кучето ми и всички хора, които срещаме, докато сме на разходка

Златка Милева (Haskovo, 2019-07-04)

#591

Подписвам защото всички законодателни промени се правят без мнения на експерти, правят се на парче и без причинно-следствена връзка.

Снежана Димитрова (София, 2019-07-04)

#595

Поредния безумен опит за вършене на дейност от парламента.

Николай Яцино (София, 2019-07-04)

#597

Защото тази наредба е поредната недомислица, създадени от хора, които нямат компетенциите и знанията, нужни за да разберат всички страни по казуса.
Проблемите с животните могат да се решат чрез други мерки, ограмотяващи собствениците им, с кастрация на бездомните, с изискване да са на повод. Със строги глоби и рестрикции за неконтролируемото развъждане на опасни породи. Но намордникът е абсурд. Може да доведе до нервност, стрес, напрежение и да превърне едно иначе безобидно животно, в раздразнително.

Мартина Иванова (София, 2019-07-04)

#599

Подписвам,защото е абсурдно да се въведе закон за намордници за всяко куче! Живея с кучета от бебе и знам,че всичко е до възпитанието на кучето! Не всички са агресивни!

Ивайла Иванова (Пловдив, 2019-07-04)



Платена реклама

Ще рекламираме тази петиция на 3000 човека.

Научете повече...