В подкрепа на Гръм.

Коментари

#2

Аз съм стопанин на котка. Отгледала съм я от бебе и разбирам мъката на стопаните. Животното ще е нещастно извън дома. Никому не е навредило.

(Плевен, 2019-01-23)

#3

Смятам,че тпва животно е отгледано с много любов от цялото семейство и смятам че по никакъв начин не представлява опасност за когото и да е било. Животното е на няколко поколения отдалечено от естествената му среда посредством развъдник а това го прави домашен любимец който е люблеобилен не по малко от обикновенна котка или куче.

(Плевен, 2019-01-23)

#4

трябва да остане при стопаните си

(Варна , 2019-01-23)

#6

Ако мислят за животното няма да го отнемат от собствениците, то е свикнало с тях, все едно да отнемеш детето от майка му.

(София, 2019-01-23)

#8

Подкрепям каракал Гръм да остане в семейството си, защото като всяко домашно животно той е отгледан с внимание, грижи и обич. Отделянето му от домашната среда ще е пагубно за него. На институцийте не им пука за него, просто медиите раздуха случая и те намериха трибуна да отчитат дейност.

(София, 2019-01-23)

#9

Всяко живо същество отгледано с любов трябва да продължи живота си в средата в която е израснал.

(Хасково, 2019-01-23)

#13

ПОДПИСВАМ, ЗАЩОТО СЪМ ПРОТИВ ОТНЕМАНЕТО НА ЖИВОТНОТО ОТ СТОПАНИТЕ, С КОИТО Е СВИКНАЛО! МЯСТОТО МУ НЕ Е В ПОРЕДНАТА КЛЕТКА В НЯКОЙ ЗООПАРК!!!

(Пловдив , 2019-01-23)

#14

не може да разделят животното от семейството му ....ще го уморят!!!!

(Пловдив, 2019-01-23)

#19

Подписвам защото котето си е коте макар и каракал...

(Montreal, 2019-01-23)

#21

Животното е семейството и любовта, която си избрал. <3

(Попово, 2019-01-23)

#29

....

(Пазарджик, 2019-01-23)

#30

Защото държавата няма право да отнема Гръм от стопанката му, след показаните от нея документи!Той е живял цял живот с нея и е рмоционално привързан към нея и към дома си.Здравето му ще бъде застрашено след отнемането средата на досегашния му живот!Благодаря!

(София, 2019-01-23)

#35

Това недоразумение е поредната чиста подигравка с българите! Дамата законно си е купила каракала и е изкарала необходимите документи. Осигурява по-добър живот на котето отколкото имат повечето хора в България. Това е поредното безумие, подигравка и чиста гавра чрез "симулация" на спазване на закона! Този каракал и дамата, която го притежава ли са най големият български проблем?!

(Виена, 2019-01-23)

#36

Гръм няма да оцелее далеч от своите любими хора.

(Стражица, 2019-01-23)

#37

Искам животинчето да остане при семейството си!

(Пазарджик, 2019-01-23)

#39

Смятам,че Гръм трябва да остане в семейството от което е вече част.Едва ли родните ни институции ще му дадат любовта и грижите,които получава в момента.

(Пловдив , 2019-01-23)

#40

Няма място в България, където може да е гледано по-добре от дома си и стопаните си.

(София, 2019-01-24)

#41

Подписвам, защото каракала трябва да остане при стопаните си. В противен случай държавицата ни ще го очисти за броени дни...от глад, студ и безхаберие!!!

(Sofia, 2019-01-24)

#44

е правилно котето да остане при тези , които го обичат!

(София, 2019-01-24)

#45

Котето е домашно, отглеждано е внимателно и не представлява никаква опастност за околните. Ваксинирано е и е възпитано да живее в домашна среда. Смятам че ако закона ограничава правото на стопани да отглеждат специално породата каракал, то той трябва да се промени, особено че в този случай, когато животното е закупено, в момент когато законът е позволявал. Подкрепям стопаните на животното които са силно емоционално обвързани с него и смятам че всякакъв опит да бъде изведено от семейството ще бъде ужасяващ за самото животно, имайки предвид занемарената поддръжка на зоологически градини в страната.

(sofia, 2019-01-24)

#46

Да остане каракал Гръм в семейството си!

(Мездра, 2019-01-24)

#54

Подписвам, защото каракалът трябва да остане у дома, където е отглеждан през целия му живот.

(Шумен, 2019-01-24)

#57

Престъпление е, животно което е получавало качествени грижи, да бъде отделено от хората към които и то е привързано и да бъде подхвърлено в среда, в в която ще води мизерно съществуване, лишено от познатото си обкръжение, подложено на студ и лишения! Срам! Голям срам!

(КОЗЛОДУЙ, 2019-01-24)

#59

Подписвам защото в тази държава всичко е пълна идиотщина напоследък! Защото зная, че ако вземат котето от настоящия му дом ще го убият, буквално, а и ще съсипят стопаните му! Котето не е животно, то е член на това семейство!

(Монтана, 2019-01-24)

#60

Подписвам,защото Гръм,трябва да остане при стопаноте си,които го обичат и са го отгледали от малък.

(Пазарджик, 2019-01-24)

#64

Е безобразие да се отнема домашен любимец, отгледан с любов и невероятни грижи, за да се завре в затвор, каквито са зоологическите градини и разни приюти!!! Мерзавци долни! Оставете животното на мира при любимите си хора!

(София, 2019-01-24)

#68

Подписвам защото животното се чувства добре в семейството си, обичат го и се грижат за него! Навън или в зоопарк то ще страда, няма да оцелее. Отгледано е от тази жена и ще се чувства най-добре с нея!

(София, 2019-01-24)

#70

Да не се отнема каракалът Гръм от собственичката му!!

(Хасково , 2019-01-24)

#72

Животното има стопани, които го обгрижват. Какво означава " незаконно" , господа управляващи? Че можете да имате власт над хората и природата? Всички виждаме до какво положение са довели държавата всички натворени от вас закони!

(Горна Оряховица, 2019-01-24)

#75

Гръм трябва да остане в семейството си, което го е отгледало и и безкрайно го обича

(Севлиево, 2019-01-24)

#77

Подписвам се защито животното се гледа в семейството с голямо внимание и обич отколкото захвърлено в нашите псевдо зоологически градини. Животинката да си остане при собственичката, а тя да се погрижи повече за сигурността на каракала да не напуска домът си за да незлоупотреби някой добронамерен гражданин с него.

(София, 2019-01-24)

#78

Не е справедливо спрямо жената. Властите не са свършили работата си в началото, а сега търсят оправдания за грешката. Животното е приобщено към хора и не представлява опасност за околните.

(София, 2019-01-24)

#79

Подписвам, защото съм “за” каракалът да остане при семейството си!

(Варна, 2019-01-24)

#81

Когато се грижиш за едно животно, то става част от семейството ти!

(Костинброд, 2019-01-24)

#82

Смятам, че животното ще е по-добре при стопанина.

(София, 2019-01-24)

#84

Животното ще се чувства най-добре в средата, в която е израснало и е обичано!

(Варна, 2019-01-24)

#85

Животинчето,трябва да остане при стопаните си!!!!

(Пловдив, 2019-01-24)

#86

Твърдо против съм да се стресира животно отгледано в домашни условия и опитомено да отиде в мизерен български зоопарк!

(София, 2019-01-24)

#92

Сладура да си остане на собственика

(Банско, 2019-01-24)

#93

Каракала е отглеждан в домашни условия и се причинява голяма болка и за него и за собствениците му.

(Плевен, 2019-01-24)

#103

Има всички необходими документи.

(Виена, 2019-01-24)

#104

Отглеждан е в домашни условия,не смятам че преместването му ще е от полза за него...

(Плевен, 2019-01-24)

#107

Трябва да остане със семейството си

(Габрово, 2019-01-24)

#108

Няма по-добро място за този каракал от дома му,където е израстнал с грижи и обич!

(София, 2019-01-24)

#115

И за животното и за стопанина няма да е добре ако бъдат разделени! Оставете ги на мира

(София, 2019-01-24)

#119

Подписвам, защото смятам, че най-доброто за каракала Гръм е да остане със стопаните си. Институциите са допуснали грешка, заради която семейството е взело животното. Не е редно да страдат хората и животното, заради грешката на институциите!

(София, 2019-01-24)

#124

Да не се отнема Гръм

(Варна, 2019-01-24)

#125

Обосновката ми е същата,като всички подписали се

(София, 2019-01-24)

#127

Подписвам, защото смятам, че мястото на Гръм е да остане със стопаните си. Институциите са допуснали грешка и не е редно да страдат хората и животното, заради безхаберието на държавните чиновници. И стопаните и Гръм са живи същества и не може и не е редно една грешка или недоглеждане на някой дремещ на бюро служител, да се плати от тези хора и от това кротко създание по подобен начин - като ги разделят. Това ще е пагубно и за стопаните и за самото коте.

(Пловдив, 2019-01-24)

#129

Защото, не е редно да се вземе животинчето от стопанката си

(София , 2019-01-24)

#130

Котката най-добре ще се чувства при стопанката си

(София, 2019-01-24)

#131

Подписвам защото, всеки човек има собствени права и щом в случая животното не само е отглеждано от собственика си ами и не е навредило по никакъв начин на заобикалящите го хора, то има право на своето семейство, без да бъде отделяно от стопаните си!!!

(Пловдив, 2019-01-24)

#133

Подписвам, защото не съм съгласна да се отнеме животното, то е свикнало с хората и е свикнало да живее в домашни условия.

(Пловдив, 2019-01-24)

#137

Добре е животното да си е в къщи с познатите си стопани както е живял до сега, а не да е затварян по институции и да се прехвърля от ръка на ръка служебно.

(София, 2019-01-24)

#138

Искам котето да си е със стопанката! За него ще е голям стрес да го й отнемат ! При положение , че си го гледа добре и всичко е законно , защо искат да го вземат ?!?!?

(Svoge, 2019-01-24)

#142

Най важно е хуманността! Котката е под грижите на стопанката и тя е привързана към нея . Не може да се отнема , това е член от семейството!

(София, 2019-01-24)

#143

Искам да оставят каракала при жената той е свикнал с нея тя се грижи добре за него чувства любовта и без нея той ще страда

(Бургас, 2019-01-24)

#148

За всеки един човек, домашният любимец е член от семейството, любовта и грижата могат да бъдат сравнени с тези като за собствено дете. Котките, независимо дали са домашни или "диви", също се привързват към човека, който ги гледа и страдат при отнемането на средата, в която живее(сем. Котки са силно териториални) и стопаните им.
Където и да бъде гледано животното, след отнемането му ще е в много по-лоши условия и бавно ще линее до летален изход. Това е чиста проба убийство на горкото животно.

(София, 2019-01-24)

#149

Едва ли животното ще се чувства така добре както в средата в която е отгледани. Вижда се че се грижат много добре за него, а в зоологическата градина едва ли ще се грижат така добре за него

(Франкфурт , 2019-01-24)

#150

Котето си има любящ собственик, мисля, че ако си го гледа добре, ще е грешка да се разделят - ще страдат и котето и собственичката.

(Разград, 2019-01-24)

#151

Обичам животните и смятам, че не трябва да се отделят от хората които са ги отгледали

(Стара Загора , 2019-01-24)

#156

Котето няма агресивни прояви. Собствениците са отговорни хора и ще спазят необходимите предписания /например да го водят на каишка/.

(Перник, 2019-01-24)

#160

Подписвам, защото не съм съгласна да бъде отнеман никой домашен любимец от стопанина си. Със сигурност за него се полагат в пъти повече грижи, от който и да е зоокът.

(Алкала де Енарес , 2019-01-24)

#161

Отнемането на Гръм ще причини само вреда на животното и стопаните му.

(Варна, 2019-01-24)

#166

Подписвам,защото животинката със сигурност няма да живее по добре.Тя е свикнала вече с тези хора и да живее по този начин.

(Козлодуй, 2019-01-24)

#170

Искам животинчето да остане в средата в която е израстнало!

(Уеска, 2019-01-24)

#175

Подписвам, защото считам че в някой зоопарк ще унищожат хубавото животно.

(Кюстендил, 2019-01-24)

#176

Подкрепям петицията да си остане при собственичката каракала Гръм!Смятам, че е несправедливо да се отнеме това мило животно от собственичката му! Тя го е отгледала от съвсем малко бебе и то е като нейно дете!

(София, 2019-01-24)

#177

Искам Гръм да остане със семсйството си.

(София, 2019-01-25)

#178

Домът и стопаните му са гаранция за дълъг и щастлив живот на животинчето

(Черноморец , 2019-01-25)

#179

Подписвам, защото смятам, че така е редно да се направи.

(София, 2019-01-25)

#184

Подписвам,защото животинката не е по различна от която и да е друга

(Видин, 2019-01-25)

#185

Защото животното е израснало с жената,привързано е лъм нея и ще страда ако го отнемете и затворите в условия, които са мизерни в Зоопарковете! То е научено на дпмашен уют а не затвор!

(София, 2019-01-25)

#186

Е жестоко да отнемеш животното което обичаш и е станало част от семейството ти!Не бих искала да го преживея!

(с. Рударци, 2019-01-26)

#189

Животното е привързано към стопаните си, свикнало е на грижи и на бели чаршафи, не може да живее в приют. Там ще загине, а и стопаните му ще се поболеят. То вече е забравило горите и дивия живот.

(София , 2019-01-29)

#190

Смятам, че каракалът трябва да остане в семейството си. Той отдавна е опитомен, роден е в семейна среда и не е опасен за хората около него.

(София, 2019-01-31)

#195

Подписвам, защото е правилно Гръм да е със стопаноте си!!

(Първомай, 2019-02-25)

#197

Не виждам причина животинката да се конфискува от семейството щом на никого с нищо не е навредила и е кротка.За мен тя трябва да остане в семейството си, защото иначе няма да й бъде добре.

(София, 2021-02-09)