Незабавно изземане на кучето от с. Мокрище, за да не бъде умъртвено

Коментари

#405

Не може безгласна жертва да бъде жертвено агне за сметка на безхаберието, неефективността и малодушието на мнозина.

(гр.Казанлък, 2018-02-01)

#406

Може да се търси вина от разумно същество, което е в състояние да осъзнава правата и задълженията си - такива са родителите на горкото дете и собствениците на кучето (въпреки, че искрено се съмнявам точно това куче да има нещо общо с това нещастие) - те са виновните. Детето и кучето са жертви

(София, 2018-02-01)

#408

Никой няма право да отнема нечии живот заради немърливост,безотговорност и нехаене на стопаните на животното!Кучето трябва да се довери на хора които ще се грижат за него,убиването му нищо няма да промени.Трябва да бъде спасено!!!

(Търговище, 2018-02-01)

#409

Кучето не е виновно,гледано е в нехуманни условия.Нормално е като умираш от глад да си агресивен.Да бъде предадено на организация,която ще се погрижи за животното.

(Пловдив, 2018-02-01)

#414

Подписвам, защото заставам твърдо зад прибирането и помилването на кучето. За всичко е виновен собственика му, за нехуманното и нечовешко отглеждане. А детето -оставено без надзор на 3 години?! Кой изобщо се грижи за него?!

(Оряхово , 2018-02-01)

#420

Както винаги супер много недомислици в нашата държава! Полицията е некомпетентна институция. Аз дори съм ЗА, кучето да бъде откраднато, но да не остава там.

(Бургас, 2018-02-01)

#426

Няма лоши кучрта,има безотговорни стопани!
Така завързано, кучето ,нито може да яде,нито да пие вода,нито да легне...

(Пловдив, 2018-02-01)

#427

Това трябва да спре!!!!

(Търговище, 2018-02-01)

#432

Защото не искам кучето да бъде умъртвено! Искам справедливост за кучето!

(Видин, 2018-02-01)

#434

за всичко са виновни циганите

(sofia, 2018-02-01)

#435

Защото кучето не е виновно!!! Виновни са родителите/настойниците!!! Кой за бога ще остави 3 годишно дете без надзор да обикаля по улиците?! Като не можеш да се грижиш за деца и за животни не ги създаваш/взимаш!!! Кучето е видимо изтормозено,недохранено,изплашено и живее в потресаващи условия!

(Чирпан, 2018-02-01)

#437

Кучето е невинно!

(Пловдив, 2018-02-01)

#440

Защото стопаните не са се грижили добре за кучето, както се вижда ребрата му се четат и трябва да бъде работено с него, това не е човешко и хуманно да бъде убито!

(Велико Търново, 2018-02-01)

#441

Всяко животно се държи така, както с него се държат! То не осъзнава какво върши, просто се защитава.

(Велико Търново, 2018-02-01)

#442

Абсолютно съм убедена, че кучето не е убило детето!

(Варна, 2018-02-01)

#447

Подписвам в подкрепа на кученцето то е невена милото

(Пазарджик, 2018-02-01)

#451

Не е виновно кучето,а безотговорните му стопани ако могат да се нарекат стопани.Кучето е застрашено там,където се намира в момента.Трябва да бъде изведено от там.

(София, 2018-02-01)

#453

Подписвам се, защото съм на 100% сигурна, че има нещо неказано и кучето е набедено.

(Пазарджик, 2018-02-01)

#454

Има престъпление и кучето се явява веществено доказателство. Подлежи на изземване и пазене, съгл.чл. 109-113 от НПК
Вместо това то е оставено е в двора на "стопаните", които са го докарали до състоянието, в което го виждаме. Моля, да се спази закона и кучето да бъде изведено и предадено на заинтересовани организации или приют.

(Перник, 2018-02-01)

#456

Незабавно изземане на кучето от с. Мокрище, за да не бъде умъртвено!

(София, 2018-02-01)

#457

Подписвам защото според мен кучето е в голям риск там - може да бъде малтретирано, убито, да бъде държано гладно и жадно което е нарушаване на Закона за защита на животните ! И кой ще понесе отговорността ако му се случи нещо ???Питам - и моля компетентните органи да дадат отговор !

(Ловеч, 2018-02-01)

#460

Подписвам,защото е несправедливо към кучето!!!

(Париж, 2018-02-01)

#463

Смятам , че кучето не е виновно . Ние хората отговаряме за домашните си любимци и както ги възпитаме - така ще се държат . Ние сме виновни , ако сбъркат , а не те .

(Ловеч, 2018-02-01)

#466

С тревога следихме трагичния инцидент станал в с. Мокрище , при който е последвала смъртта на едно дете. От изнесеното в медиите може да се направи извод, че детето е оставено без надзор и тази човешка безотговорност е основната причина за неговата смърт! Остава открит въпросът има ли нещо общо кучето със смъртта на детето ... Надяваме се в хода на разследването да бъде установено кой е виновникът. До тогава остава открит и въпросът за съдбата на набеденото куче. Кучето не е иззето от собственика, с което са създадени предпоставки да бъде убито. В социалната мрежа вече има информация за такива намерения. Което означава, че съществува реална опасност кучето да бъде убито.
Изхождайки от факта , че кучето се третира не като живо същество, а като „вещ“, /за която в случая само се предполага , че е послужила за извършване на престъплението/, то следва да БЪДАТ СПАЗЕНИ всички процесуални правила по чл.109-113 от НПК относно СЪБИРАНЕ, ИЗЗЕМВАНЕ И ПАЗЕНЕ на веществените доказателства до завършване на наказателното производство.
От репортажите се вижда, че кучето е оставено в двора на стопаните, с което са нарушени разпоредбите на горецитираните текстове.
ИЗХОЖДАЙКИ ОТ ИЗЛОЖЕНОТО ПО-ГОРЕ И С ОГЛЕД НА ВАШИТЕ КОМПЕТЕНЦИИ И ПРЕДВИД РАЗПОРЕДБАТА НА ЗАКОНА, МОЛИМ ЗА ВАШЕТО НЕЗАБАВНО РАЗПОРЕЖДАНЕ КУЧЕТО ДА БЪДЕ ИЗЗЕТО И ПРЕДАДЕНО НА ОТГОВОРНО ПАЗЕНЕ В ПРИЮТ ИЛИ НА ЗАИНТЕРЕСОВАНИ ОРГАНИЗАЦИИ

(София, 2018-02-01)

#478

Защото смятам, че агресията в домашните любимци е провокирана от стопаните. Виновен е само и единствено собственикът.

(Несебър, 2018-02-01)

#479

Защото трябва да се вземат адекватни мерки за да се спре безхаберието на малцинствената група наречена "роми" и да се спаси живота на невинната животинка. Както детето не знае какво може да се случи отивайки при кучето, така и животното не знае какво евентуално е причинило на детето. Ако въобще кучето е направило нещо, в което силно се съмнявам.

(Варна, 2018-02-01)

#487

Трябва да се накажат истинските виновници за този ужасен инцидент, а именно безхаберните възрастни, отговорни за отглеждането на малкото дете /оставено безпризорно да се скита на 3 години по цялото село/ и нехуманното оцеляване на това животинче, което едва стои на краката си овързано с две вериги - достатъчно бито, гладно и жадно. В нормалните държави малолетно дете оставено без родителски контрол веднага се отнема от "родителите" и се настанява в социално заведение, където да се полагат адекватни грижи за него. Ако държавата и компетентните органи си бяха свършили работата /цяло село знае, че това дете редовно е оставено само!!!/ тази трагедия нямаше да се случи!!!!!
Не прехвърляйте вината на това едвам живо куче! Кучетата не са виновни за действията на безумните си стопани!
Моля, кучето да бъде иззето от това ужасно място и да му бъде даден шанс за по-добър живот!!!!

(ВАСИЛЕВА, 2018-02-01)

#494

Считам, че трябва да се осигури обективно изясняване на състоянието на кучето, а оставянето му на отговорно пазене при същите лица, които не са положили достатъчно грижи за него и потенциалната възможност в този случай да бъде обект на посегателство, със сигурност ще се отрази на обективния анализ, който съответните надлежни органи претендират да бъде извършен!

(Пловдив, 2018-02-01)

#496

Подписвам защото искам кучето да бъде иззето от досегашните си стопани.

(Русе , 2018-02-01)

#497

Подписвам тази петиция,защото кучето не е нападнало без причина и кучето в слуачя няма вина.Трябва да бъдат умъртвени родителите на детето,а не кучето.Бог да прости детенцето!

(, 2018-02-01)

#499

Изрично не съм съгласна с подобно отношение към животното

(Чирпан , 2018-02-01)

#502

Да се спаси невинно то създание и без това само го тормозят и не се грижат за него

(Пловдив , 2018-02-01)

#503

Подписвам защото смятам, че животното е невинно и трябва да се спаси.

(Варна, 2018-02-01)

#505

Никое животно не заслужава това!!!!!!

(Левски, 2018-02-01)

#506

Вината и отговорността за слчучилото се е на собствениците на кучето. Тяхната безотговорост е довела до това трагично положение.

(Разград , 2018-02-01)

#507

Защото вярвам,че то е изкупителна жертва !

(София, 2018-02-01)

#510

Кучето е невинно ! Незопустимо един 14 дни животното да е оковано като Исус на кръста. Недопустимо! !!

(Салец , 2018-02-01)

#511

Подписвам, защото съм на мнение, че родителите и стопаните са отговорни за случилото се! Децата и кучетата са най-невинни на този свят, те сами не могат да се пазят и ние, възрастните носим отговорност за тях. Хубаво е да сме отговорни хора,ако искаме да сме родители или стопани.

(Франкфурт, 2018-02-01)

#512

Защото съм против безобразното отнишение към това изстрадало същество.
Искам то да бъде отнето от тези хора и да получи адекватни грижи и добър нов дом.

(Свиленград, 2018-02-01)

#513

Кучето не е виновно!

(Ямбол, 2018-02-01)

#514

Смятам, че кучето не е виновно за смъртта на детето.

(Варна, 2018-02-01)

#515

Кучето е невинно ,заслужава втори шанс на пълноценен живот!!!

(Атина, 2018-02-01)

#516

Кучето няма вина ! И аз да му вляза в територията и мен ще нападне !
Дръжте бабата, която е взимала пари да го наглежда, а не го е направила !

(Варна, 2018-02-01)

#517

Закрила на кучето 100%

(Атина, 2018-02-01)

#518

Подписвам защото се вижда колко е измъчено това животинче и не може да убие защото просто няма сили

(Рим, 2018-02-01)

#523

Не съм съгласна кучето да бъде изкупителна жертва!

(Казанлък, 2018-02-01)

#524

КУЧЕТО Е НЕВИННО

(Мюнхен , 2018-02-01)

#525

Кучето не е виновно!!!! Виновни са циганите!!!

(Севливо, 2018-02-01)

#526

Ако кучето се гледаше в добри условия и не беше така измъчено и недохранено, щеше да бъде друга ситуацията.
Не го убивайте. То не е виновно. Не е.

(София , 2018-02-01)

#527

Подписвам защото ,за всичко случващото се в тази държава са виновни не животните ,а ние хората. Животните са тук за да ни учат на добродетели ,но ние ги избиваме ,гаврим се с тях и в крайна сметка ,какво очакваме ...... Любов ли .... не няма да я има ,докато не се спрем .... всичко има възмездие и то е на лице,болни деца от нелечими болести , катаклизми в природата и ако не се спрем ,това ще е нашия край......

(София , 2018-02-01)

#528

КУЧЕТО Е НЕВИННО!

(Рамакка, 2018-02-01)

#529

Стопаните на кучето и родителите са истинските убийци на детето. Кучето е живяло в ада и сега ще стане жертва на малоумните си стопани.

(София, 2018-02-01)

#531

Кучето не е винорно а стопанина!

(софия, 2018-02-01)

#532

Подписвам ,защото смятам,че това оковано във вериги,нещастно,болно и измъчвано животно няма никаква вина за този трагичен инцидент.Няма да ме учуди факта ако се окаже , че всичко е инсценировка и животното е набедено, жалко за детенцето, но кучето няма никаква,ама никаква вина и трябва да бъде защитено!

(София, 2018-02-01)

#533

Подписвам, защото не искам кучето да бъде умъртвено, заради неспособността на стопаните му да се грижат за него, което е довело до тази случка.

(Свиленград, 2018-02-01)

#534

Не поддържам не хуманно отношение към живи същества. За мен истината е друга и обвиняването на куче, само защото е беззащитно е за да се прикрие по-жестоко деяние. Виновни са хората и те трябва да бъдат подведени под отговорност, а кучето явно живее в ужасни условия, дори не е ясно как е оцеляло до сега.

(Плевен, 2018-02-01)

#535

Защото кучето е невидно

(Пловдив, 2018-02-01)

#536

Кучето и детето са жертви на една и съща безотговорност.

(София , 2018-02-01)

#542

Кучето е изтормозено....

(Хасково, 2018-02-01)

#543

Защото кучето няма вина. Виновни са стопаните и тяхното безхаберие.

(Лом, 2018-02-01)

#545

Не е справедливо да се умъртви !!!!

(Burgas, 2018-02-01)

#546

смятам, че не трябва да бъде умъртвено.

(Търговище , 2018-02-01)

#547

Искам кучето да бъде веднага махнато от там,защото живота му е застрашен!

(Русе, 2018-02-01)

#549

Спасете кучето!

(Панагюрище, 2018-02-01)

#550

Кучето не е живяло в благоприятна среда.

(Силистра , 2018-02-01)

#553

Подписвам, защото кучето е невинно и не трябва да плаща за човешките грешки!

(София, 2018-02-01)

#554

Всяко живо същество заслужава втори шанс.

(Пловдив, 2018-02-01)

#557

Кратко,точно и ясно- Както го възпиташ.Не виждам причина кучето да понесе цялата мръсотия на тази случка , заради безрасъдството и незаинтересованноста на собствениците и на родителите. По закон деца под 14 годишна възраст не могат да остават без надзор нали? А да ви попитам какво прави 3'ри годишно дете само на вън без родители? Какво очаквате от куче държано гладно на половин метър синджир с години? Нищо не очаквате нали? Заставам твърдо зад думите си ! Не може да имат такова отношение към животното , което е изтърпяло толкова побоища и стрес да не се самозащитава! Тези хора сами са виновни за смърта на детето си и нека бъдат наказани , но това няма да се случи , ще са осъдени да платят глоба в размер на 100-200 лева и хайде чао беше ми приятно .. а замисляли ли сте се , че тези хора може би имат или ще имат други деца ? Ако и към тях се отнасят с такова безхаберие ? Тогава може да не е куче а човек,какво ще направите ще убиете и човека ли? Не, не , не ! Ще го осъдите на 2 години затвор , които може и да не излежи и всеки по пътя си . Моля всеки да помисли за държанието! Няма да получиш добро ако не го даваш !

(Свищов, 2018-02-01)

#561

Подписвам, защото кучето е невинно!

(София, 2018-02-01)

#569

Подписвам защото не е виновно кучето, виновни са собствениците! не е редно да се убие животно което умира от глад и незнае какво е правилно и какво не! Да се накажат собствениците и родителите на детето което са оставили 3 годишно детенце без надзор!

(Варна, 2018-02-01)

#573

Подписвам, защото кучето е жертва, както и детето.

(Варна, 2018-02-01)

#574

Подписвам,защото животинка НЕ се гледа по този начин,оковано,измършавяло и т.н.НЕ е виновно то,че ХОРАТА са зверове!

(Пловдив , 2018-02-01)

#578

Подписвам защото кучето е неправилно обвинено,малтретирано е,при това ми се струва,че е сляпо.Кучето е набедено за нещо което не е извършило и оръжие на оправдание,следствие на лъжа от страна на хората.Кучето говори само по себе си,че е невинно.Разследвайте циганите за убийство на детето,не кучето.Всичко е една огромна лъжа !

(Велико Търново, 2018-02-01)

#579

Защото кучето е жерта на човешката безотговорност и жестокост и трябва да бъде дадено на отговорни и любащи хора!

(Бургас, 2018-02-01)

#580

Смятам,че отговорността е на хората,които са поели грижа, както за детето, така и за кучето.И в двата случая безхаберието и безотговорността са налице и резултата за съжаление не закъснява.

(Мездра , 2018-02-01)

#584

КУЧЕТО НЕ Е ВИНОВНО!!!!!

(Шумен, 2018-02-01)

#586

За мен кучето няма вина.Виновни са онези оставили 3годишно дете без надзор и този довел кучето до това окаяно състояние.

(София, 2018-02-01)

#589

Подписвам петицията.

(София, 2018-02-01)

#590

Кучето няма апсолютнно никаква вина! И то е жертва на нехайството и беззодговорноста на "хората",който би трябвало да се грижат за него!Единствената одговорнос която трябва да се търси е от собственика на горкото животно и "родителите" на детето!

(Пловдив, 2018-02-01)

#597

Защото не е виновно кучето, стопанина му.

(Сливен, 2018-02-01)

#599

Подписвам се, защото смятам, че кучето няма вина. Вината е на "родителите" на детето и собственика на кучето. Смятам, че кучето трябва да бъде спасено и да престанем да обвиняваме животните за безхаберието и безотговорността на хората!Като тук "хора" е силно казано, защото това не са хора! Т. Стоянова

(София, 2018-02-01)

#600

Смятам, че кучето няма вина!!!!

(Перник , 2018-02-01)