Против удължаване на учебната година в юли месец

Коментари

#1001

яката дупара

(софия, 2017-07-28)

#1002

Никой не е искал мнението ми! Категорично съм против, защото имам 32 години трудов стаж като учител и зная колко трудно се задържа вниманието на учениците още през месец май, а да не говорим за юни.

(СОФИЯ , 2017-07-28)

#1007

Подписвам, защото всички ние имаме нужда от почивка. През годините ваканцията постепенно ни се скъсяваше с преминаването ни в по-горен клас. Юли месец сам по себе си е един от най-топлите месеци, а и само учениците бихме разбрали какво е да се чувстваш изстискан и преуморен. Тази нова "реформа" е пълна подигравка и гавра както с нас, така и с нашите учители, които също имат право на отдих. Явно нямате много работа и се чудите само какви нови абсурди да съчините, но истината е, че не Ви пука, защото така или иначе няма да се водите по нея.

(София, 2017-07-28)

#1010

Подписвам, защото настоящата образователна система не работи! Целта е децата да са повече време в училище и да нямат лично време за самоподготовка и почивка. През цялата година почивните им дни са заети с домашни.

(София, 2017-07-28)

#1012

Против ученето през хубавите сезони

(Перник, 2017-07-28)

#1018

Подписвам, защото съм МНОГО ПРОТИВ поредната Българска простотия!

(Панагюрище , 2017-07-28)

#1020

Защото няма смисъл от това удължаване- учениците са изморени, времето е горещо!

(Две могили, 2017-07-28)

#1033

Подписвам се, защото няма никакъв смисъл да ходим на училище през тази една седмица, защото на никой не му се идва по няколко причини:
1. В класната стая и навън е изключително горещо и е неприятно както за преподавателите така и за учениците;
2. Сега всички сме оформени до 20 юни и последната една седмица е безмислена, защото само седим по чиновете или се измъкваме от часовете;
3. Абсолютна загуба на време и за учители, и ученици, и за родители.

(Перник, 2017-07-28)

#1034

Подписвам,защото имаме права

(Sofiq, 2017-07-28)

#1036

Напълно безмислено и няма да доведе до положителни промени!!

(Каракас, 2017-07-28)

#1038

ПОЧИВКА .

(Бургас , 2017-07-28)

#1040

Подписвам защото и да удължават годината няма да постигнат нищо друго освен украсата на учениците.

(Бухово, 2017-07-28)

#1042

zashtoto nemoje da se izdurja oshte edna sedmica ;)

(sofia, 2017-07-28)

#1043

Поредните глупости

(Велинград, 2017-07-28)

#1044

Неразумно е да се удължава учебната година. Ние сме учили от първи до четвърти клас до 31 май и образованието ни е на много високо ниво. Абсолютно безсмислени действия са замислени.

(Монтана, 2017-07-28)

#1045

Не съм съгласна с такива недомислици! По-дългата учебна година е за сметка на разхвърляни през учебната година "ваканции", които само накъсват учебния процес. Предвид невъзможните условия за работа в слънчевите дни, дори и през зимния период, учебните занятия през юли ще бъдат само едно мъчение. Не ползотворно, изхабено време и нерви на ученици, учители и родители.

(София, 2017-07-28)

#1048

Безпредметно е да се учи през горещия юли- 36 гродуса в класните стаи. Никой няма да ходи на у-ще. Ще бъдат или на басейн, или на море, или на работа. Дори след 15 юни училището малко или много е проформа.

(Стара Загора, 2017-07-28)

#1049

В тази държава почнаха да си правят каквото поискат, на тази жега няма да учим от 30 кракът ми няма да стъпи в училището.

(София, 2017-07-28)

#1053

1.Какво си мислете? Че с една седмица повече ще научим нещо? НЕ!!! Само ще подлудим още учителите.
2.Какво Ви става бе?! Както казват хората "Лятото започва от юли месец (July Morning)".Ако не сте разбрали тази така голяма ваканция се нарича "ЛЯТНА". Луди ли сте да взимате от лятoто на децата?
3. Юли и Август месец са много натоварени за баща ми и му помагам! Но неееее!!! Трябва да стоя в нагорещена стая, да се потя като свиня и да слушам как госпожата чете конско на някого на който не му се седи в "Печката". Целия клас ще дивее и ще си губя времето! На никой ама на никой няма да му се седи в този пъклен ад! Дори и на учителите!
4.Образованието ни си ни има големи пропуски! Ако може се съсредоточете върху тях, като решението не е да удължите годината.

(София, 2017-07-28)

#1054

Не виждам никакъв смисъл да се варим в горещата стая и да скучаем...ясно е ,че последната седмица не се върши нищо. Така обезсмисляте учебния процес все повечеее...а и товаа сии е пълен ТОРМОЗ!

(Дупница, 2017-07-28)

#1055

Подписвам, защото доводите за удължаването на учебната година са нелепи. Бих разбрала ако поне една от причините беше това, че времето не стига за преподаване на целия материал. Вместо това, в основата на това решение лежи „в България е най-дългата лятна ваканция в ЕС“.

(Елин Пелин, 2017-07-28)

#1060

Поредната гавра с образованието! Хора, нямащи достатъчно опит и квалификации, не познаващи нуждите на икономиката на държавата, се опитват да станат известни като чалгаджии

(Ботевград , 2017-07-28)

#1062

Не съм съгласен с това удължаване на учебната година.Не е мотив и това,че през дългата ваканция учениците забравят материала.Вече ми омръзна десетки години да си експериментират с труда на училителите и цялата система на образование.Накрая май няма да има нужда нито от учители,нито от образование,всеки да се оправя както може.

(Враца, 2017-07-28)

#1063

Не съм съгласна! !!!!

(Казанлък , 2017-07-28)

#1065

Съм против удължаването на учебната година със седмица!

(Стара Загора, 2017-07-28)

#1066

Това е поредната тъпотия на МОН

(София , 2017-07-28)

#1067

Подписвам,защото удължаването на учебната година е е нужно! Ваканцията и без това не е кой знае колко от 30 юни до 15 септември,така че няма смисъл!

(Панагюрище, 2017-07-28)

#1070

Тази промяна няма да постигне желания ефект. Тъкмо напротив!

(Свищов, 2017-07-28)

#1074

Защото се скъсява лятната ваканция

(Нови Искър, 2017-07-28)

#1075

Подписвам защото няма смисъл от удължаване на годината.
1. Учениците ще се изморяват повече
2. Учителите ще се изморяват повече
3. Материала който се взима за една година е достатъчен, даже и предостатъчен

(София, 2017-07-28)

#1078

Не съм съгласна с удължаването на учебната година,защото стаите са много топли и на децата не им се учи тогава.

(Стара Загора, 2017-07-28)

#1094

Подписвам, защото учениците сме свикнали със сегашните ваканции и изобщо не се учи накрая, я още повече, че никой няма да ходи на училище. Тогава хората вече ходят на море, а и няма смисъл, по скоро трябва да се подобри системата на обучение и материалът, а удължаването с нищо не допринася за ученето.

(София, 2017-07-28)

#1098

Не съм съгласна с удължаването на учебната година!

(Пловдив , 2017-07-28)

#1100

Подписвам, защото е нереално.

(Пловдив , 2017-07-28)

#1104

Дъщеря ми ще бъде 7 клас и искам НВО по БЕЛ и Математика да са края на май. Ако са началото на юни това измества и класиранията по - назад. Аз съм учител в гимназия и мога да кажа, че наистина по-малко ученици идват на училище след 15 юни, става много горещо в класните стаи и това удължаване няма никакъв смисъл. Сега някои истини за българското образование излязоха, излизат и ще излязат наяве.

(София, 2017-07-28)

#1105

Какъв е смисъла да ни удължават учебната година?!?!?

(София, 2017-07-28)

#1107

Все пак искам лятна ваканция....

(Бургас, 2017-07-28)

#1108

Защото съм ученик и не искам да си пропилея ваканцията в учене.

(София, 2017-07-28)

#1110

Подписвам, защото съм напълно съгласна с по - горе написаното. Освен това смятам, че проблемът със забравянето на основни знания не се причинява от "дългата" лятна ваканция, а заради изучаването на ненужно голямо количество информация, в процеса на преподаването и запомнянето на което, не се откроява най - важното, което един ученик трябва задължително да усвои.

(Русе, 2017-07-28)

#1113

Защото никой не е питал учителите, нито родителите. Използват ни за параван на поредната си глупост.

(Нова Загора, 2017-07-28)

#1114

Не съм съгласна с поредното безумие, наречено реформа в образованието.....

(Вълчи дол, 2017-07-28)

#1115

пас

(Бургас, 2017-07-28)

#1117

Още месец май в стаите не се стои от жега. Кой е адекватен тогава? По-добре да помислят за облекчаване на материала за да имат високи резултати учениците.

(Стара Загора, 2017-07-28)

#1119

Подписвам, защото в това няма никакъв смисъл и е пълна глупост.

(Своге, 2017-07-28)

#1120

Подписвам защото няма смисъл от удължаване на годината.
1. Учениците ще се изморяват повече
2. Учителите ще се изморяват повече
3. Материала който се взима за една година е достатъчен, даже и предостатъчен

(София, 2017-07-28)

#1123

Аз съм част от образователната система. Има процеси, които остават скрити или по-скоро са "Обществена тайна", че гимназистите през юни започват да работят подкрепени от своите родители и личните им лекари. Работят през лятото, защото родителите им са безработни или просто,защото това е модерно и "всички го правят".Питам-кого заблуждаваме, че българските училища са пълни с ученици след 15 юни?А как това ще се случи до средата на юли?До кога в българското училище ще се издевателства над учителите и техните ръководства.

(Добрич, 2017-07-28)

#1124

Писна ми от министерството и глупостите, които вършат. В 10 клас матури сложиха по информационни технологии, дори на тези, на които това не им е в специалността. Сега удължават учебната година с една седмица. Глупаво е. Поне да измислят нещо, с което да привлекат вниманието на учениците и да имаме желание да учим. А те само простотии правят. Нека те да дойдат на наше място и да стоят в класната стая по жегите. Дали ще им е приятно? Не мисля. Така предизвикват недоволство в учениците и никой няма да ходи в последната седмица така или иначе.

(Дупница , 2017-07-28)

#1126

Целият проект на МОН е безумен. Зимната ваканция за 12 клас ще бъде 3 дни (28,29 дек.+2 януари). За учителите които работят в 12 клас и още един випуск НЯМА никаква ваканция през февруари, защото 12 клас почиват от 3 до 7.02, а всички други - от 8 до 11.02. Така учителите-късметлии няма да имат ваканция. Да не говорим за безумието да се правят два регистрационни съвета през 3-4 дни. За 12 клас няма и пролетна ваканция - 6-9 април 2018 г. са петък-понеделник по Великден, т.е. почива цялата държава, дори и чиновниците в МОН. Различни дни за ДЗИ и НВО също е непрактично като решение. Това значи четирикратно подготвяне на залите за изпити - влачене на чинове, запечатване на стаите, трудности с видеонаблюдението. Дните между ДЗИ и НВО са практически загубени за учебен процес. И деца и учители се демотивират от режима "тука- има; тука - нема". Дано здравият разум надделее и бъде преосмислен проекта на МОН.

(Сливен, 2017-07-28)

#1127

Не искам да се пържа на 40 градуса в тъпото училище, ако се пържа нека да е на плажа☺

(Русе, 2017-07-28)

#1134

Ние сме учители, а не бавачки!!!

(София, 2017-07-28)

#1137

Крайно неразумно решение!

(София, 2017-07-28)

#1138

Не съм съгласна като родител, децата ми да учат в най-горещия месец от годината!

(Ловеч, 2017-07-28)

#1143

Подписвам

(София, 2017-07-28)

#1144

Лятото е единствения шанс за почивка без да се притесняваме за даскало. С тези промени лека полека това удоволствие ще изчезне.

(София, 2017-07-28)

#1147

Защото си искам едната седмица

(София, 2017-07-28)

#1149

Подписвам, защото съм съгласен с написаното от вас.

(Монтана, 2017-07-28)

#1150

Подписвам защото вече си играете с правата ни !

(Стара Загора , 2017-07-28)

#1152

Топлите месеци, децата се отпускат и не се учи ефективно.

(Shumen, 2017-07-28)

#1158

Първо нов вид балообразуване, сега това... Явно авторите на тази глупост са били или напушени, или слънчасали. Вярно, другите ваканции са по-дълги, но на каква цена? Ще стоим в най-голямата жега в класните стаи... Просто "гениално". Набор 03 най-прецакан. Както обикновено....

(София, 2017-07-28)

#1161

Решението е неприемливо.

(Асеновград, 2017-07-28)

#1164

Учим 10 месеца , почиваме 2. Удължаване друг път !

(Пловдив, 2017-07-28)

#1168

Защото е абсурдно, никой няма да стане по-умен, а ще седят учениците още седмица без да правят нищо.

(София , 2017-07-28)

#1175

Няам намерение да гния и да се потя в тех миризливите стаи по средата на лятото :)

(Добрич, 2017-07-28)

#1178

Подписвам, защото всички промени са необосновани и зад всяко ново ПАГУБНО за средното училище "нововъведение" няма подпис на този, който прави конкретното предложение. Кой ще носи отговорност за промените? Какъв пример дават чиновниците от МОН? Или отново хвърлят в пространството псевдо новини, с които да отклонят общественото внимание от същността на проблема и нежелание за ефективни мерки.

(Русе, 2017-07-28)

#1179

Подписвам, защжто за една седмица няма да научим нищо повече.

(Козанлък, 2017-07-28)

#1182

Подписвам ,защото не ни е уточнено по никакъв начин защо учебната година трябва да се удължи.

(София, 2017-07-28)

#1185

ПОДПИСВАМ, ЗАЩОТО МИ ОМРЪЗНА ОТ ПРИЩЕВКИТЕ НА ТЕЗИ БЕЛАМУРНИЦИ

(Лозница , 2017-07-28)

#1187

По-дългите ваканции чрез годината водят до забравяне на учебния материал. Много ученици имат планове за лятото, които включват лагери, работа и курсове. Това удължаване ги затруднява много.

(София, 2017-07-28)

#1188

Подписвам, защото това вече е прекалено не стига, че Ви ходим цели 9 месеца, че пък и още искате. С каква цел е това? Няма смисъл!

( Русе, 2017-07-28)

#1194

Подписвам, защото не искам да бъде сринато малкото хубаво, което е останало в училището ни.

(Пловдив, 2017-07-28)

#1199

Подкрепям изцяло позицията на автора на петицията.

(Пловдив , 2017-07-28)

#1200

Според мен сегашното времетраене на учебната година е напълно достатъчно, за усвояване на учебния материал.

(Монтана, 2017-07-28)