В ЗАЩИТА СЪЗДАВАНЕТО НА СПАСИТЕЛЕН ЦЕНТЪР ЗА ЖИВОТНИ - ЕРЕМИЯ

ПОВЕЧЕ ОТ 10 ГОДИНИ ДВЕ ОРГАНИЗАЦИИ ЗА ЗАЩИТА НА ЖИВОТНИТЕ РАБОТЯТ В ПОМОЩ НА ОБЩИНИТЕ ПО ОВЛАДЯВАНЕ НА ПОПУЛАЦИЯТА. ПОМОЩ ЗА ЖИВОТИНКИ В БЕДА СЪВМЕСТНО С ДРУЖЕСТВО ЗА ЗАЩИТА НА ЖИВОТНИТЕ – КЮСТЕНДИЛ ПРЕЗ ПОСЛЕДНИТЕ     ТРИ ГОДИНИ ОБГРИЖВА, ВАКСИНИРА И ЗАДОМЯВА ИЗХЪРЛЕНИ И БЕДСТВАЩИ КУЧЕНЦА В КЮСТЕНДИЛСКА ОБЛАСТ. РАБОТАТА ПО КАСТРАЦИИТЕ Е ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ГОЛЯМА, ЗАПОЧНАЛИ СМЕ ОТ ЖЕНСКИТЕ КУЧЕТА, КОИТО СА ИЗВЕСТНИ ЗА НАС И ЩЕ ПРОДЪЛЖИМ ДО ТОГАВА, ДОКАТО НИТО ЕДНО КАШОНЧЕ С НЕЖЕЛАНО ПОТОМСТВО НЕ Е ИЗХВЪРЛЕНО НА УЛИЦАТА. ЗА НАШИТЕ НАМЕРЕНИЯ И СЪЗДАВАНЕТО НА СПАСИТЕЛЕН ЦЕНТЪР В С. ЕРЕМИЯ БЯХА УВЕДОМЕНИ ОБЩИНИТЕ НА КЮСТЕНДИЛ И НЕВЕСТИНО. НЯКОЛКО МЕСЕЦА СЛЕД НАЧАЛОТО НА РАБОТАТА ПО СЪЗДАВАНЕ НА ЦЕНТЪРА СРЕЩУ НАС СЕ ЗАПОЧВА КАМПАНИЯ, ОРГАНИЗИРАНА СЛЕД ОТКРИТИ ЗАПЛАХИ ОТ СТРАНА НА ЛОВЦИТЕ В РЕГИОНА, ОТПРАВЕНИ КЪМ НАШИ ДОБРОВОЛЦИ. ЗАЛАВЯЛИ СМЕ И СМЕ ВРЪЩАЛИ НА СОБСТВЕНИЦИТЕ НЯКОЛКО ЛОВНИ КУЧЕТА, ИЗПУСНАТИ КРАЙ НАШИЯ ЦЕНТЪР, НЕ СМЕ ОТКАЗАЛИ ПОМОЩ И СЪДЕЙСТВИЕ НА НИКОЙ КМЕТ ОТ РЕГИОНА. ПРЕДЛОЖИХМЕ СЪВМЕСТНА РАБОТА, НО ОЧЕВИДНО ИДЕЯТА ЗА НЕЗАКОННО ИЗБИВАНЕ НА ЖИВОТНИТЕ ИМ ДОПАДА ПОВЕЧЕ. В МОМЕНТА ВЪРВИ КАМПАНИЯ ПО МЕДИИТЕ СРЕЩУ НАС, ПУБЛИКУВАТ СЕ НЕИСТИНИ, ПРИ ТОВА ДАЖЕ С ЧУЖДИ СНИМКИ. МОЛЯ ВСИЧКИ ХОРА, КОИТО ОБИЧАТ БЕЗДОМНИТЕ И ИМ ПОМАГАТ ДА ПОДКРЕПЯТ НАШАТА ПОДПИСКА В ТЯХНА ЗАЩИТА. НЕКА ПОКАЖЕМ, ЧЕ НИЕ НЕ ВОЮВАМЕ, А ПОМАГАМЕ ЗА РЕШАВАНЕТО НА ПРОБЛЕМ, КОЙТО ГОДИНИ НАРЕД СЕ ПРИКРИВА ОТ ОБЩИНИТЕ. НИЕ НЕ ИСКАМЕ КУЧЕТАТА ДА ЖИВЕЯТ НА УЛИЦИТЕ, ДА ОБИКАЛЯТ В ТЪРСЕНЕ НА ПРЕХРАНА ГОНЕНИ И ОБСТРЕЛВАНИ, ПРЕБИВАНИ И ГАЗЕНИ. ЗАПОЧНАЛИ СМЕ СЪЗДАВАНЕТО НА ДОМ ЗА ТЯХ И ВСЯКА ПОМОЩ ЩЕ НАПРАВИ ТОВА ЕДНО ДОБРО И СПОКОЙНО  МЯСТО ЗА ЖИВЕЕНЕ – БЕЗ АГРЕСИЯ И ОМРАЗА. ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ЗА ВСИЧКИ, АКО НЕ СМЕ СЕ НАУЧИЛИ ДА ПАЗИМ ЖИВОТА – ЩЕ ЗАГУБИМ И НАШИЯ СОБСТВЕН

D -

Seit mehr als 10 Jahren kämpfen 2 Tierschutzvereine gegen die unkontrollierte Vermehrung der Streuner. AID und der Tierschutzverein Kjustendil haben sich vor 3 Jahren zusammengeschlossen und versorgen die Streuner mit Impfungen, Kastrationen und die Vermittlung aus der Region Kjustendil. Die Kastrationen erfordern enorme Arbeit und Kosten. Wir haben angefangen Hündinnen zu kastrieren und werden es so lange durchziehen bis kein Karton mehr mit Welpen vor unserer Tür gefunden wird. Über das Vorhaben und die Gründung der Rettungsstation in Eremiah wurden die Landratsämter Kjustendil und Nevestino informiert. Ein paar Monate nach der Gründung von der Rettungsstation und nach dem Beginn der Rettungsstations- Aktivitäten, ist eine Kampagne von den Jägern in der Region gestartet gegen das Rettungszentrum worden. Einige ehrenamtliche Mitarbeiter wurden sogar öffentlich bedroht. Wir selber haben Jägern ihrer entlaufenen oder verlorenen Hunden zurückgebracht und auch dem Bürgermeister gemeinsame Arbeit und Hilfe angeboten. Leider scheint Ihnen die Idee, die Hunde zu töten besser zu gefallen. In den Medien läuft gerade eine Kampagne gegen uns mit Fake Fotos und infamer Lügen. Wir bitten hier alle Menschen, die Tiere lieben, unsere Petition zu Ihrem Schutz zu unterschreiben. Damit wollen wir hier zeigen, dass wir lösungsorientiert arbeiten, und aufzeigen, was von den Landratsämtern seit Jahren im Bezug auf die Streuner vertuscht wird. Wir wollen NICHT, dass die Hunde auf der Straße leben und herum streunen um Futter zu finden, dass Sie verprügelt, erschossen, getreten oder überfahren werden! Wir haben ein neues, sicheres Zuhause für Sie gegründet, das rein privat aus Spendengeldern finanziert wird und eine Starthilfe für diese Hunde bietet um gesund in ein Zuhause vermittelt werden können wo sie geliebt und geschätzt werden.

49209827_10216223400875602_7665064104075198464_o.jpg